![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet doen Raf. Mensen die liegen om hun gelijk te halen, zijn het niet waard om mee te discusteren over om het even welk onderwerp. En dat weet je best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop dan met je leugens, Paulus, en wees man genoeg om je verontschuldigingen aan te bieden voor de walgelijke insinuaties die je hier over mij neerschreef.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent er zo één. Citaat:
En kun je dit ook? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2009 om 18:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp jij, Paulus, dat daar iets HEEL anders staat dan wat jij hier beweert?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een absolute hekel aan die Paris-Hiltonbarbie-sletten met een marginale naam als Nathalie of Natashja die zich ieder weekend half in coma zuipen om dan onbeschermt met wa gastjes met een klak en nen getuneden auto in bed te kruipen. Komen ze op hun 16de tot de conclusie dat ze zwanger zijn.
Hoeveel lopen er zo niet rond? Eigen schuld, dikke bult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat doe jij op een discussieforum? Vind je het beangstigend om je af te vragen wat er buiten het wettelijke al dan niet moreel verwerpelijk is? Wat een onzin om opnieuw te stellen dat het wettelijk omkaderd is. Ja, dat is zo, het is wettelijk omkaderd, kunnen we dan nu even de discussie voeren? Of ga je bij elke topic je legalistische drol droppen? "de doodstraf is wettelijk afgeschaft in België, dus elke mening erover is van geen enkele praktische waarde" "het homohuwelijk is toegestaan in België, dus elke mening erover is van geen enkele praktische waarde" enz.
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie de thread verder leest vanaf de bewuste posting ziet maar al te goed wat je daar zegt. Nog meer dat je het pertinent weigert om het recht te zetten. Als u wil geef graag ik enkele linkjes... Op de vraag of pedofilie, met instemming van het kind een normale sekualiteitsbeleving is volgens u, antwoord je met een "Ja" met een punt erachter. Meer nog beweer je dat er geen abnormale sekualiteitsbelevingen bestaan. Dat zegt alles over jou vrees ik. Jij bent iemand die achteraf wat anders beweert dan wat er werkelijk staat. Probeer daar nu niet van te maken dat er iets anders staat, dan wat de meelezer zou begrijpen. Het is al welletjes geweest met jouw viezigheden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
goe bezig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |||
Parlementslid
|
![]() Leuk. Nu spreekt ge u zelf al tegen.
Citaat:
Citaat:
Maar terug naar het begin. Daar waar ik vindt dat je grandioos uit de bocht vliegt. Citaat:
Als morgen iemand een godsdienst uitvindt die morele bezwaren heeft tegen mensen ouder dan 80. En overgaat tot het euthanaseren van iedereen boven de 80. Dan is dat verboden bij wet. Die morele bezwaren zijn waardeloos. Ja, je kan discussiëren. Debatteren. Maar zit dan niet zoals Paulus te doen alsof morele bezwaren kracht van wet hebben. Je mag gerust eens je voeten op aarde zetten. Je mag een mening hebben. Vrije mening is absolute. Maar zit daar niet als een despoot op de pispot te doen alsof je gezeik effect op anderen moet ressorteren omdat je moraal brand als je aambeien. Morele bezwaren hebben geen kracht van wet. Morele bezwaren kan men niet ernstig nemen. Niet in een rechtsstaat.
Laatst gewijzigd door <!-- / message --> : 25 augustus 2009 om 19:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Banneling
|
![]() in de verenigde staten zou hij niet te ver moeten lopen met zijn eigenste definitie van "grens", in de moslimlanden evenmin
terecht hier op dit forum krijg je nog eerder een ban voor een spellingsfout dan voor zo'n vunzige posts Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2009 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij enorm stoort is dat Raf het tot op de dag van vandaag pertinent weigert om het recht te zetten. Integendeel gaat hij anderen woorden in de mond leggen als waren zij voorstander van bestialiteiten. Hij heeft dan bovendien nog het lef ook om excuses te gaan eisen.... Je moet maar durven. Hij gaat bovendien de morele kant van de zaak uit de weg door ondermeer een 45-jarige man die tongzoent met een 12-jarige geen pedofilie te noemen. Ondanks dat het in het woordenboek staat (Van Dale), in Wikipedia enz... blijft het voor Raf geen pedofilie omdat "pedofilie" geen juridische term zou zijn... Welke onverlaat doet nu zoiets? Wie wil nu zoiets verdedigen? Nog meer onzin hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=113 Zijn commentaar over de wenselijkheid van pedofilie en de bekwaamheid om te beslissen, de grens enz...; daar werd allemaal niet om gevraagd en dienen alleen maar om zijn overduidelijke "Ja" te camoufleren. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 Raf vindt pedofilie, naar zijn eigen zeggen en normale seksualiteitsbeleving. Hoe zou het ook anders kunnen? Voor hem bestaan er geen abnormale seksualiteitsbelevingen. Zoveel linken, zoveel postings, zoveel threads, sluiten uit dat het louter om een verspreking zou gaan. Hij zou het zelf niet geloven. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2009 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Banneling
|
![]() maar opgelet: '
de perverten, dat zijn d'ander Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2009 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is het welletjes geweest met jouw smerige leugens en verdachtmakingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij loopt jezelf natuurlijk haast voorbij om mee op die kar te springen. Als het maar tégen Raf is, nietwaar? Zielig.
|
![]() |
![]() |