Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2009, 00:37   #381
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Verder gun ik u ook niet het genoegen dat ik hier uw nazipropaganda ga plaatsen, hoezeer u ook blijft zeuren..
hertogje staat weer eens in zijn hemdje en dan gaat ie maar persoonlijke verwijtjes strooien he. dat patroontje kent men reeds van jou

Citaat:
Het staat er duidelijk
,
Geenzins.
Citaat:
ook in de citaten die ik u wél gaf (en die ik eigenlijk al te ver vind gaan).
Hoegenaamd niet.

Citaat:
Nu hebben we al eerder vastgesteld dat u moeite heeft met begrijpend lezen maar men moet wel van zeer slechte wil zijn om die teksten niet te begrijpen
Ah de teksten moeten door anderen zo " begrepen worden" zoals gij wil dat "ze begrepen" worden opdat ge gelijk zou hebben....

het enige dat men daarop kan zeggen :
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 27 augustus 2009 om 00:38.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 08:04   #382
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

[quote=LiberaalNL;4298655]
Citaat:
Het is een conclusie die ik trek uit jullie posts.

In conclusie's trekken en uw gelijk halen bent u nogal vrij snel.

Citaat:
Jij verveelt mij ook voortdurend met je op lucht gebasseerde beweringen in de geschiedenisdraad, maar toch reageer ik telkens inhoudelijk. Wellicht is jouw inhoud te beperkt om te argumenteren.

Op lucht gebasseerd juist, dat zijn die zaken die u niet aanstaan. Inhoudelijk reageren, is dat hetzelfde als zich vastklampen aan een zogenaamde waarheid die men er met de jaren heeft ingepropt en waar geen vragen mogen bij gesteld worden. Wat betreft beperkte inhoud, u bent juist één van de personen die daar moet mee afkomen.

Citaat:
Hertog van Gelre die historicus is, heeft al uitgebreid antwoord gegeven.

Alléz jong, is dat nu echt waar? Dacht anders dat het juist deze persoon was die zich hier kwam inmengen in de discussie, maar inplaats van een uitsluitsel te geven op het waar of niet waar zijn van teksen in een bepaald boek hier neergezet door een bepaald persoon, kwam te vertellen dat hij last had van z'n maag. Ik weet niet hoever voor u een historicus moet gaan, maar meehuilen met de meute getuigd van........................................

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 27 augustus 2009 om 08:07.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 08:18   #383
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=LiberaalNL;4298612]1) .
Citaat:
Wat wel ter zake doet is hun gedraai rondom Mein Kampf.
2)

Het gedraai rond Mein Kampf, wel zet u dan het gedraai recht hé man. niemand houd u tegen om een bepald persoon z'n tekst hier waarheid te maken of af te schilderen als prietraat en leugen. Indien het u niet mogelijk is, of u te laf bent om toe te geven dat het prietpraat en leugens zijn van deze persoon inplaats van waarheid, zou men u kunnen vragen zich met andere zaken bezig te houden die u beter liggen.

Oud 27 augustus 2009, 08:32   #384
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Het is geen autoriteitsdrogreden, omdat historici gestudeerd hebben en met hun werken kilometers literatuur hebben geleverd, terwijl wat ERLICH schrijft rechtstreeks van stormfront lijkt te komen.
Kunt u bewijzen dat wat ik schrijf van 'stormfront' komt? Of is dit weer één van uw zogenaamde waarheden en vooroordelen met betrekking op bepaalde personen die uw geschiedkundige kennis niet delen.

Is toch prachtig hé uw democratie, evenals historische kennis tenmiste indien deze binnen bepaalde lijntjes blijft wel te verstaan anders........................

Oud 27 augustus 2009, 09:45   #385
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
No more than Nature desires the mating of weaker with stronger individuals, even less does she desire the blending of a higher with a lower race, since, if she did, her whole work of higher breeding, over perhaps hundreds of thousands of years, night be ruined with one blow. Historical experience offers countless proofs of this. It shows with terrifying clarity that in every mingling of Aryan blood with that of lower peoples the result was the end of the cultured people. North America, whose population consists in by far the largest part of Germanic elements who mixed but little with the lower colored peoples, shows a different humanity and culture from Central and South America, where the predominantly Latin immigrants often mixed with the aborigines on a large scale. By this one example, we can clearly and distinctly recognize the effect of racial mixture. The Germanic inhabitant of the American continent, who has remained racially pure and unmixed, rose to be master of the continent; he will remain the master as long as he does not fall a victim to defilement of the blood.

The result of all racial crossing is therefore in brief always the following:
Lowering of the level of the higher race;
Physical and intellectual regression and hence the beginning of a slowly but surely progressing sickness. To bring about such a development is, then, nothing else but to sin against the will of the eternal creator.
Mijn beste Hertog. Denk nu niet dat ik geen interesse heb in uw bijdragen. Ik lees ze en ga ten rade bij andere bronnen. Ik ben akkoord met u dat er nogal wat controverse is over de verschillende vertalingen van het boek. Laten we ons houden aan de tekst die door u gepost is.

Dit is geschreven in de tijdsgeest van de jaren 1920 door iemand die totaal geen idee had van de huidige kennis van de genetica. De begrippen 'higher race', physical and intellectual regression' zijn arbitrair en niet correct. De 'voortschrijdende ziekte' is totaal uit de lucht gegrepen. Maar het is een opinie... meer niet! U mag geen oorzakelijk verband suggereren. Als u daarin een aanzet tot genocide ziet, dan kom ik terug af met de reeks verklaringen uit zionistische middens.

Tja!... dergelijke opinie (rond die periode) was ook gangbaar in de Verenigde Staten. Zwarten werden uit alle verantwoordelijke overheidsfuncties geweerd op basis van racistische criteria. De 'Civil rights movement' heeft tot de jaren 1970 moeten vechten voor gelijkheid. Zie Reconstruction era of the United States http://en.wikipedia.org/wiki/Reconst..._United_States Wie enig opzoekingswerk doet naar de redenen vind redeneringen die weinig verschillen van hetgeen hierboven staat. De Britten, Portugezen, Fransen, Hollanders en Spanjaarden hebben zich de eeuwen voordien rijk gemaakt met de slavernij. Daar ging het niet over opinies, maar over een daadwerkelijke genocide... zoals elders kan aangetoond worden met uw bijdragen.

En nu komen we terug bij het thema van deze thread. De zionistische middens in Israël maken zich schuldig aan racisme en genocide. Ganse dorpen werden uitgemoord om de bewoners op de vlucht te jagen. De oorspronkelijke bewoners hebben nog steeds geen recht op terugkeer. Het uithongeren, aanrichten van vernielingen en het collectief straffen in de Gaza zone is een aanfluiting van de mensenrechten. Willen we daar eens de definities van een genocide op toepassen?

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 27 augustus 2009 om 09:52.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 11:43   #386
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

A.H. =

Aandoenlijke Huilebalk

Achterlijke Hufter

Abjecte Homunculus

Zo denk ik er over, en er is geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt van gedacht te veranderen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 11:43   #387
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
A.H. =

Aandoenlijke Huilebalk

Achterlijke Hufter

Abjecte Homunculus

Zo denk ik er over, en er is geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt van gedacht te veranderen.
Geen fout woord over Albert Heijn.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 12:23   #388
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Geen fout woord over Albert Heijn.
Sorry

Ik hoop dat iederéén hier hersens genoeg in het hoofd heeft zitten om te beseffen dat ik het wel degelijk over de weerzinwekkende woorden-kakker van Mein Kampf had.

Laatst gewijzigd door djimi : 27 augustus 2009 om 12:26.
Oud 27 augustus 2009, 12:30   #389
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht

... een bepaald boek ....
'Boek' is wel een groot woord voor dat 'ding' dat onleesbaar en onverteerbaar blijkt.

Sla dat 'boek' maar eens open en léés (liefst 'begrijpend', graag).

Oud 27 augustus 2009, 13:51   #390
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Kunt u bewijzen dat wat ik schrijf van 'stormfront' komt? Of is dit weer één van uw zogenaamde waarheden en vooroordelen met betrekking op bepaalde personen die uw geschiedkundige kennis niet delen.

Is toch prachtig hé uw democratie, evenals historische kennis tenmiste indien deze binnen bepaalde lijntjes blijft wel te verstaan anders........................
die lijntjes zijn anders gewoon feiten die gij en die andere huilebakken gewoon naast hun neerleggen.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 13:58   #391
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
die lijntjes zijn anders gewoon feiten die gij en die andere huilebakken gewoon naast hun neerleggen.
Oud 27 augustus 2009, 14:03   #392
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Mijn beste Hertog. Denk nu niet dat ik geen interesse heb in uw bijdragen. Ik lees ze en ga ten rade bij andere bronnen. Ik ben akkoord met u dat er nogal wat controverse is over de verschillende vertalingen van het boek. Laten we ons houden aan de tekst die door u gepost is.

Dit is geschreven in de tijdsgeest van de jaren 1920 door iemand die totaal geen idee had van de huidige kennis van de genetica. De begrippen 'higher race', physical and intellectual regression' zijn arbitrair en niet correct. De 'voortschrijdende ziekte' is totaal uit de lucht gegrepen. Maar het is een opinie... meer niet! U mag geen oorzakelijk verband suggereren. Als u daarin een aanzet tot genocide ziet, dan kom ik terug af met de reeks verklaringen uit zionistische middens.

Tja!... dergelijke opinie (rond die periode) was ook gangbaar in de Verenigde Staten. Zwarten werden uit alle verantwoordelijke overheidsfuncties geweerd op basis van racistische criteria. De 'Civil rights movement' heeft tot de jaren 1970 moeten vechten voor gelijkheid. Zie Reconstruction era of the United States http://en.wikipedia.org/wiki/Reconst..._United_States Wie enig opzoekingswerk doet naar de redenen vind redeneringen die weinig verschillen van hetgeen hierboven staat. De Britten, Portugezen, Fransen, Hollanders en Spanjaarden hebben zich de eeuwen voordien rijk gemaakt met de slavernij. Daar ging het niet over opinies, maar over een daadwerkelijke genocide... zoals elders kan aangetoond worden met uw bijdragen.

En nu komen we terug bij het thema van deze thread. De zionistische middens in Israël maken zich schuldig aan racisme en genocide. Ganse dorpen werden uitgemoord om de bewoners op de vlucht te jagen. De oorspronkelijke bewoners hebben nog steeds geen recht op terugkeer. Het uithongeren, aanrichten van vernielingen en het collectief straffen in de Gaza zone is een aanfluiting van de mensenrechten. Willen we daar eens de definities van een genocide op toepassen?

ik stel alleen maar vast dat ondanks gekrijs en paniekerig off topic willen gaan , ze de MK genocide claim tegen niet germanen niet kunnen staven....

vreemd
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 14:23   #393
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
'Boek' is wel een groot woord voor dat 'ding' dat onleesbaar en onverteerbaar blijkt.

Sla dat 'boek' maar eens open en léés (liefst 'begrijpend', graag).
Onleesbaar, volgens het zinnetje dat ge eronder hebt gezet zou "U" toch in staat zijn om begrijpend te kunnen lezen of is dit een schrijffoutje?

Indien u begrijpend kunt lezen en aangezien men kan uitmaken uit uw reactie dat u het boek (sorry het ding) gelezen hebt, zou u dus makkelijk het verhaaltje van indigo bleus kunnen bevestigen als waar of onwaar. Zou zeggen ga u gang.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 27 augustus 2009 om 14:30.
Oud 27 augustus 2009, 14:26   #394
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Inplaats van wat te zeveren, kunt u misschien even bevestigen wat bepaalde hier komen neerzetten of is dat teveel gevraagd zoja, niemand heeft u verplicht te reageren laat staan te zeveren.

Oud 27 augustus 2009, 14:33   #395
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dit is nu de reactie om even stil van te worden sé. Daar is zéééééééééééééééér diep over nagedacht.

Oud 27 augustus 2009, 14:37   #396
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Inplaats van wat te zeveren, kunt u misschien even bevestigen wat bepaalde hier komen neerzetten of is dat teveel gevraagd zoja, niemand heeft u verplicht te reageren laat staan te zeveren.
Ik verdraag ook dat gij de ene na de andere post zever plaatst en iedereen probeert wijs te maken dat u de absolute waarheid komt vertellen.
Dus mag ik ook mijn waarheid vertellen, ik weet dat in uw middens dat niet van toepassing is maar in de maatschappij is dit nog altijd toegestaan.
Dus ik moet niets, ook niet als u daar niet tegen kan.
Het is wel zo dat uw vriendjes van stormfront en de andere kale revisionisten, ervan uitgaan dat alles wat de geschiedenis zegt gelogen is en dat ze hun stellingen zodanig formuleren dat het past in hun zielig kraampje. Iedere mens met gezond verstand weet dat men eerst een onderzoek doet, de vaststellingen analyseert en dan met een conclusie komt en niet andersom zoals u willens nillens tracht te doen.
Oud 27 augustus 2009, 14:52   #397
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Als jij denkt dat "Joden" het "slachtoffer" zijn dan heeft het systeem en zijn propaganda goed werk geleverd.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 15:04   #398
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Als jij denkt dat "Joden" het "slachtoffer" zijn dan heeft het systeem en zijn propaganda goed werk geleverd.

Ook lang over moeten nadenken zeker.
Oud 27 augustus 2009, 15:04   #399
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
1) Het Israëlisch -Palestijns conflict doet in deze discussie geheel niet ter zake. Wat wel ter zake doet is hun gedraai rondom Mein Kampf.
2) Wat heeft een vereniging van Nederland en Vlaanderen met deze discussie te maken?
2) Niets, maar ik wou het gewoon even kwijt. Al dat gezwaai met die onnozele vlagskes!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 15:07   #400
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook lang over moeten nadenken zeker.
Niet echt.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be