Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2009, 00:40   #421
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
wat djimi betreft, zal dat wel zo zijn.
wat anderen hier betreft, trillen ze ook maar dan eerder van blijdschap en voldoening. het zijn immers hun joods fundamentalistische volksgenoten die de daders zijn van die genocide jegens de Palestijnen.

maar laten we terugkomen op MK en de genocide claim jegens niet germanen.

en waar de joden (al dan niet zionisten) hier erg zenuwachtig, ontduikend en "begrijpend lezend" over doen.

wat hebben ze te verbergen ? dat het leugens zijn ?
Neen, ik probeer in mijn berichten mijn minachting ten opzichte van jou enigzins te verbergen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 00:45   #422
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

gewoon herhalen, vermits het weer van toepassing is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
hertogje staat weer eens in zijn hemdje en dan gaat ie maar persoonlijke verwijtjes strooien he. dat patroontje kent men reeds van jou

,
.....

Ah de teksten moeten door anderen zo " begrepen worden" zoals gij wil dat "ze begrepen" worden opdat ge gelijk zou hebben....

het enige dat men daarop kan zeggen :
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 28 augustus 2009 om 00:45.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 00:51   #423
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Trillen je handen ook van woede bij het zien van kapotgeschoten Palestijnse kinderlijfjes?
Wees maar gerust. Ik heb aan die woede vanwege kapotgeschoten Palestijnse kinderlijfjes mijn allereerste strafpunten op dit forum overgehouden.

En mocht het je interesseren: ook de resten van uiteengereten Israëlische kinderlijfjes maken mij witgloeiend van kolère.

Kongolese kinderlijfjes, Soedanese kinderlijfjes, Noord-Ierse kinderlijfjes, Spaanse kinderlijfjes, Baskische kinderlijfjes, Tsjetsjeense kinderlijfjes, ...

allem�*�*l hebben ze die uitwerking op mij.

Een kind is een kind, een onschuldig oudje is een onschuldig oudje, een verkrachte vrouw is een verkrachte vrouw, ...

van welke kleur, grootte, vorm, nationaliteit, religie, politieke overtuiging, ... ze ook mogen zijn.

Ik zal niet lang leven, dat weet ik nu al. Ik schat dat ik rond mijn 49 -ste verjaardag door een hartaanval zal worden geveld vanwege die emotionaliteit, maar dat kan me al een hele tijd lang geen reet meer schelen.

Zolang ik nog leef zal ik mij echter niet inhouden om aan die woede lucht te geven, en ik train haast elke dag om nog venijniger uit de hoek te kunnen komen dan de dag voordien zonder dat ik er strafpunten voor krijg.

Ik spuw op elkeen die rechtvaardigingen voor moord met voorbedachten rade weet op te dissen of zo'n moord uitvoert of achteraf goedpraat of er stinkend rijk door wordt,
en wanneer die moord zijn oorsprong vindt in een ideologie, een religie of economische belangen spuw ik nog eens extra, en trap liefst nog eens flink na ook.

Voor hufters, schlemielen, lijkenpikkers, beulsknechten, oorlogsmisdadigers, ... heb ik geen greintje respect, niet het minste, snapt u dat?

En uiteraard ben ik tegen de doodstraf. Zo gemakkelijk hoeft een Unmensch er wat mij betreft echt niet vanaf te komen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2009 om 01:20.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 01:01   #424
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht

...

Sommigen zijn goed in het polariseren, doorheen de geschiedenis. In het creeren van tegenstellingen en vijanden

...
Gezien de inhoud van uw bijdrage #413, stel ik mij in alle ernst de vraag of u beseft dat u zelf wel eens van die 'sommigen' deel zou kunnen uitmaken?

Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2009 om 01:02.
Oud 28 augustus 2009, 01:19   #425
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Gezien de inhoud van uw bijdrage #413, stel ik mij in alle ernst de vraag of u beseft dat u zelf wel eens van die 'sommigen' deel zou kunnen uitmaken?

Deze post dus:

Citaat:
Over de holocaust industrie zwijgen jullie dan weer in alle talen;

Over slachtofferrol aannemen en ten overvloede uitbuiten eveneens;

Over hoe de kleinste bevolkingsgroep de grootste macht en controle uitoefent op het gobale financiele systeem eveneens, en in het proces goed haar eigen zakken vult eveneens;

Over hoe die kleinste bevolkingsgroep de enige supermogendheid volledig naar haar hand zet eveneens;

enz...

.

Wat is er verkeerd aan om deze zijde van de medaille eens aan te kaarten?
Als je het over holocaust hebt, mogen we dan alleen spreken over hoe erg dat wel was? Over al het geld eruit geklopt wordt door de "slachtoffers", dat mag dan weeral niet meer. Hoe zou dat nu toch komen?

Zelfs Finkelstein, als jood, kaartte dat aan. Waarom zouden wij dat niet mogen aankaarten?

Mag ik u eens een even ernstige vraag stellen. Waar denk je dat jodenhaat vandaan komt? Hoe zou dat komen dat er jodenhaat bestaat? Geef me daar eens een antwoord op. Nekeer zien of gij met een stereotiep gebrainwashed antwoord afkomt, of dat ge iets meer over dat onderwerp afweet.

.
Oud 28 augustus 2009, 01:32   #426
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
De website van de ex-leider van de Ku Klux Klan als bron aanhalen.........Wat een grap.
Triestige grap dan "David 'the puke' Duke"...
Dat soort hier draait in zijn zelfbevestigend kringetje racisten rond..

Walgelijke reacties van een aantal nazi-aanbidders in deze thread!

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2009 om 01:33.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 01:38   #427
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik u eens een even ernstige vraag stellen. Waar denk je dat jodenhaat vandaan komt? Hoe zou dat komen dat er jodenhaat bestaat? Geef me daar eens een antwoord op. Nekeer zien of gij met een stereotiep gebrainwashed antwoord afkomt, of dat ge iets meer over dat onderwerp afweet.

.
Hop, daar is 'm weer, die klassieke versleten dooddoener: "das Opfer hatt Schuld"...

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2009 om 01:38.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 01:54   #428
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wees maar gerust. Ik heb aan die woede vanwege kapotgeschoten Palestijnse kinderlijfjes mijn allereerste strafpunten op dit forum overgehouden.

En mocht het je interesseren: ook de resten van uiteengereten Israëlische kinderlijfjes maken mij witgloeiend van kolère.

Kongolese kinderlijfjes, Soedanese kinderlijfjes, Noord-Ierse kinderlijfjes, Spaanse kinderlijfjes, Baskische kinderlijfjes, Tsjetsjeense kinderlijfjes, ...

allem�*�*l hebben ze die uitwerking op mij.

Een kind is een kind, een onschuldig oudje is een onschuldig oudje, een verkrachte vrouw is een verkrachte vrouw, ...

van welke kleur, grootte, vorm, nationaliteit, religie, politieke overtuiging, ... ze ook mogen zijn.

Ik zal niet lang leven, dat weet ik nu al. Ik schat dat ik rond mijn 49 -ste verjaardag door een hartaanval zal worden geveld vanwege die emotionaliteit, maar dat kan me al een hele tijd lang geen reet meer schelen.

Zolang ik nog leef zal ik mij echter niet inhouden om aan die woede lucht te geven, en ik train haast elke dag om nog venijniger uit de hoek te kunnen komen dan de dag voordien zonder dat ik er strafpunten voor krijg.

Ik spuw op elkeen die rechtvaardigingen voor moord met voorbedachten rade weet op te dissen of zo'n moord uitvoert of achteraf goedpraat of er stinkend rijk door wordt,
en wanneer die moord zijn oorsprong vindt in een ideologie, een religie of economische belangen spuw ik nog eens extra, en trap liefst nog eens flink na ook.

Voor hufters, schlemielen, lijkenpikkers, beulsknechten, oorlogsmisdadigers, ... heb ik geen greintje respect, niet het minste, snapt u dat?

En uiteraard ben ik tegen de doodstraf. Zo gemakkelijk hoeft een Unmensch er wat mij betreft echt niet vanaf te komen.
Ik kan alleen maar hopen dat u meent wat u zegt (dat deel over 'unmenchen' laat ik effe buiten beschouwing) en dat u in staat bent ook consequent hierin te zijn. U zal merken dat degenen die u toejuichen vandaag u wel eens kunnen weghoonen de dag erna als u het standpunt van mensenrechten consequent verdedigt. Selectieve verontwaardiging is schering en inslag, ook op dit forum. Mag ik u sugereren dat u uw woede over onrecht gebruikt om hedendaagse problemen aan te kaarten? Uw levenshouding zou een goed journalist van u maken denk ik. Er is een grote nood aan oprechte journalisten en een onafhankelijke pers op dit moment.

Wist u dat er vandaag bijvoorbeeld weer 15 mensen vermoord werden in Mexico (de meeste in Ciudad Juarez weeral, een plaats van immens onrecht, en dat niet zozeer omwille van de drughandel, maar eerder als gevolg van een onrechtvaardig economisch systeem) onder andere een vrouwelijke onderzoeksrechter die de dood van een journaliste onderzocht? Een maand daarvoor werd haar superieur vermoord. De media zal het hoogstens over druggerelateerde misdaden hebben. (Bekijk de film 'bordertown' eens voor een aantal scherpe kritieken, alhoewel de film cinematografisch gezien maar middelmatig is)

Wist u dat vandaag een Palestijnse visser gedood werd door een Israelische granaat. Wist u dat dit regelmatig gebeurt? Palestijnen mogen nog maar 3 mijl van de kust vissen, ook als is er een verdrag dat hen 20 mijl 'toestaat' (ik dacht dat een land op een economische zone van 200 mijl voor de kust kan rekenen normaal gezien). Palestijnen mogen ook geen vis exporteren.

Wist u dat er een zelfmoordaanslag geweest is in Pakistan vandaag met weeral eens 20 doden tot gevolg?...dat laatste zal u waarschijnlijk wel gehoord hebben.

Er is ook 'goed' nieuws vandaag dat u waarschijnlijk niet te horen heeft gekregen (met alle respect voor u als persoon, ik ga gewoon af op mijn ervaring met de corporatieve media) zoals de ontmanteling van 4 druglaboratoria in Venezuela tegen de Colombiaanse grens en inbeslagname van meer dan 300 kg cocaïne en 400 kg pasta.

Hulp is nodig om het bestaande mediamonopolie te doorbreken. Na uw bericht gelezen te hebben kwam me deze off topic comentaar op.

Enigszins ontopic. Ik denk niet dat het een goede zaak is dat het verleden niet mag in vraag gesteld worden. Dat werkt averrechts. Geschiedenis is een wetenschap niet het domein van politici en wetgevers.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 augustus 2009 om 02:12.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 02:10   #429
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze post dus:

Wat is er verkeerd aan om deze zijde van de medaille eens aan te kaarten?
Als je het over holocaust hebt, mogen we dan alleen spreken over hoe erg dat wel was? Over al het geld eruit geklopt wordt door de "slachtoffers", dat mag dan weeral niet meer. Hoe zou dat nu toch komen?

Zelfs Finkelstein, als jood, kaartte dat aan. Waarom zouden wij dat niet mogen aankaarten?

.
Gij hebt het over 'de kleinste bevolkingsgroep', zonder verdere uitleg.

Dat is behoorlijk 'polariserend', en ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat ge daarmee ook bezig waart met het 'creëren van vijanden'.

Mocht ik me daarin vergissen, dan zal ik me graag en zonder probleem verontschuldigen.

Wat is die 'kleinste bevolkingsgroep' precies? Is die 'kleinste bevolkingsgroep' 'de Joden'? Of is die 'kleinste bevolkingsgroep' een aantal mensen die als 'Joods' bekend staan of zichzelf 'Joods' noemen? Of gaat het enkel om 'rabiate zionisten'?

Zolang ge dit niet verduidelijkt, blijf ik mij in alle ernst afvragen of gij nu wel of niet deel uitmaakt van die 'sommigen' waar we het al over hadden.

Eén van mijn beste kameraden is een etnische Jood die het grootste deel van zijn familie is verloren in het Duitsland van de Afschuwelijke Haatsmurf u en mij bekend onder de naam A.Hitler. Hij is atheïst, anti-zionist, voorstander van één seculiere veelvolkeren-staat Palestina en tegenstander van de wetten betreffende het revisionisme en het negationisme.

Maakt die vriend van mij deel uit van uw 'kleinste bevolkingsgroep' of niet?

Op uw vraag betreffende de Jodenhaat antwoord ik het volgende:

De Jodenhaat komt - volgens mij - voort uit dezelfde vergiftigde bron als de moslimhaat, de Vlamingenhaat, de vrouwenhaat, ... :

onwetendheid die leidt tot angst, angst die op haar beurt leidt tot haat.

Ik wéét dat er in elk van de voornoemde 'bevolkingsgroepen' mensen te vinden zijn die zich ambetant, arrogant, agressief, ... gedragen, maar ik wéét ook dat er in elk van die 'bevolkingsgroepen' mensen te vinden zijn die zich helemaal anders gedragen en ik wéét bovendien dat die tweede groep mensen in elk van die 'bevolkingsgroepen' de meerderheid uitmaken.

Zo, dat is het, voorlopig, en in een notendop. Dat is echter nog maar een begin. Ik ben nu te moe om er verder op in te gaan, maar wil deze gedachten-uitwisseling best verder zetten, op een ander ogenblik. Laat me maar weten wanneer uw geduld op is.

Als ge vindt dat dit een stereotiep gebrainwashed antwoord is, laat mij dan weten waarom ge dat vindt.

Wie weet hebt ge gelijk, en kan ik van u nog iets leren.

Ik leer altijd wel gr�*�*g iets bij.

Oud 28 augustus 2009, 02:28   #430
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht

1. Ik kan alleen maar hopen dat u meent wat u zegt (dat deel over 'unmenchen' laat ik effe buiten beschouwing)

2. en dat u in staat bent ook consequent hierin te zijn.

3. U zal merken dat degenen die u toejuichen vandaag u wel eens kunnen weghonen de dag erna als u het standpunt van mensenrechten consequent verdedigt. Selectieve verontwaardiging is schering en inslag, ook op dit forum.

4. Mag ik u sugereren dat u uw woede over onrecht gebruikt om hedendaagse problemen aan te kaarten? Uw levenshouding zou een goed journalist van u maken denk ik. Er is een grote nood aan oprechte journalisten en een onafhankelijke pers op dit moment.

5. Wist u dat er vandaag bijvoorbeeld weer 15 mensen vermoord werden in Mexico (de meeste in Ciudad Juarez weeral, een plaats van immens onrecht, en dat niet zozeer omwille van de drughandel, maar eerder als gevolg van een onrechtvaardig economisch systeem) onder andere een vrouwelijke onderzoeksrechter die de dood van een journaliste onderzocht? Een maand daarvoor werd haar superieur vermoord. De media zal het hoogstens over druggerelateerde misdaden hebben. (Bekijk de film 'bordertown' eens voor een aantal scherpe kritieken, alhoewel de film cinematografisch gezien maar middelmatig is)

Wist u dat vandaag een Palestijnse visser gedood werd door een Israelische granaat. Wist u dat dit regelmatig gebeurt? Palestijnen mogen nog maar 3 mijl van de kust vissen, ook als is er een verdrag dat hen 20 mijl 'toestaat' (ik dacht dat een land op een economische zone van 200 mijl voor de kust kan rekenen normaal gezien). Palestijnen mogen ook geen vis exporteren.

Wist u dat er een zelfmoordaanslag geweest is in Pakistan vandaag met weeral eens 20 doden tot gevolg?...dat laatste zal u waarschijnlijk wel gehoord hebben.

Er is ook 'goed' nieuws vandaag dat u waarschijnlijk niet te horen heeft gekregen (met alle respect voor u als persoon, ik ga gewoon af op mijn ervaring met de corporatieve media) zoals de ontmanteling van 4 druglaboratoria in Venezuela tegen de Colombiaanse grens en inbeslagname van meer dan 300 kg cocaïne en 400 kg pasta.

Hulp is nodig om het bestaande mediamonopolie te doorbreken. Na uw bericht gelezen te hebben kwam me deze off topic comentaar op.

6. Enigszins ontopic. Ik denk niet dat het een goede zaak is dat het verleden niet mag in vraag gesteld worden. Dat werkt averrechts. Geschiedenis is een wetenschap niet het domein van politici en wetgevers.
Allez, nog één reactie en dan moet ik ècht gaan slapen.

1. Ja, ik méénde wat ik zei. Ik geef me hier op dit forum al te gemakkelijk bloot, vrees ik.

2. Ik hoop dat ook, uit de grond van mijn hart.

3. Weet ik, heb ik zelf al meegemaakt, kan me niks schelen. Selectieve verontwaardiging wekt òòk mijn woede op.

4. Ik vrees dat ik reeds te oud ben om nu nog aan een carrière als journalist te beginnen. Ik ben nu leraar Nederlands-Duits, en probeer in mijn lessen te doen wat u suggereert. Dat lukt me vrij aardig, maar ik moet wel oppassen, want 'politiek' is een gevoelig punt in het onderwijs. Misschien schrijf ik wel ooit nog eens een boek. U lijkt mij trouwens ook een geknipt persoon voor journalistiek, of vergis ik mij?

5. Neen, ik vergis me dus niet. Ik wist dat allemaal niet, omdat ik vandaag met andere dingen bezig was dan het wereldnieuws. Hartelijk dank trouwens voor deze informatie, al moet ik nu oppassen voor de opborrelende woede.

6. Geheel mee eens. Wat mij betreft is daar geen speld tussen te krijgen.

Vriendelijke groet,

djimi

Oud 28 augustus 2009, 02:45   #431
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U lijkt mij trouwens ook een geknipt persoon voor journalistiek, of vergis ik mij?
Misschien niet. Ik heb een gezin welliswaar.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 02:52   #432
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Misschien niet. Ik heb een gezin welliswaar.
Wees dan voortaan maar wat voorzichtiger met wat u hier komt posten, en doe dat vooral niet van bij u thuis.

Oud 28 augustus 2009, 07:45   #433
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Het is maar dat u dan weet dat u zever leest en er ook nogeens op reageert. Stel voor!

Zou het kunnen dat u eventjes in de fout gaat, moet het niet zijn dat men in "UW" middens een probleem heeft wanneer iemand z'n zeg doet. Daarom hebben ze in "UW" middens ook een wet aangemaakt om andere te verhinderen hun zeg te doen.

En mijn vriendjes van stormfront, u moet wel geweldig goed staan met uzelf en beschikken over een geweldige arrogantie om iemand te gaan vertellen wie of wat deze z'n vriendjes zouden zijn.

Gezond verstand, zijn zeker en alleen maar degene die zich kunnen vinden in "UW" waarheid. Wat ik tracht te doen vent daar hebt u geen flauw gedacht van, denk niet dat u daarvoor over voldoende gezond verstand beschikt afgaand op uw reactie's.
Denken is precies niet uw sterkste kant hé.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 08:07   #434
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez, nog één keer, voor �*lle duidelijkheid:

in tegenstelling tot wat u daar beweert heb ik mij door het oeverloze gezeik, gekerm, gewauwel, gekanker, gekef, gemekker, geblaat, gejeremieer, gehuil, gebazel, ... dat door het mormel A. Hitler "Mein Kampf" werd gedoopt wel degelijk heen geworsteld.

Ik heb daar 5 lange avonden van mijn nog jeugdig bestaan voor opgeofferd. Ondanks alles ben ik blij dat ik het tot het einde heb volgehouden, omdat ik nu voor de volle 100% zéker ben dat ik van die mislukte kunstschilder uit Braunau am Inn niks, maar dan ook echt helemaal NIKS hoef te accepteren, en van z'n adepten nog minder.

Als er ooit één product van een ziek brein wèrkelijk thuishoorde in de collecite "Entartete Kunst", was het "Mein Kampf" wel.

Een mede-forummer voor wie ik gemakkelijk respect kan voelen, omdat hij zèlf ook zelf-respect heeft, nam zich reeds de moeite uit te leggen waarom dat onding een onding is.

Ik kan het - helaas - zelf niet zo goed formuleren, maar heb er niettemin niet de minste moeite mee om mij met hem akkoord te verklaren, ongeacht onze verdere mogelijke meningsverschillen betreffende andere onderwerpen.

In tegenstelling tot mijzelf is deze mede-forummer in staat rustig en bedaard te blijven.

Ik moet mij hier in de beslotenheid van mijn werkkamer hardhandig dwingen tot kalmte t.o.v. mensen die in de rotzooi die de u welbekende kleine, donkerharige en met donkere ogen begiftigde schreeuwlelijkerd A. Hitler op papier uitbraakte, voldoende waardevolle elementen menen te kunnen ontwaren om de verdediging van de hersenspinsels van die zielige figuur die zich 30 jaar te l�*�*t een kogel door de kop heeft geschoten op zich te nemen.

De - tot nu toe - grootste verrader van het Duitse volk ooit is - Gott sei Dank - niet in z'n opzet geslaagd. Hij heeft het Duitse volk niet in z'n waanzin méé ten onder kunnen laten gaan. Hij heeft het Duitse volk doen bloeden, hij heeft de Duitse cultuur verkracht en misbruikt en nogmaals verkracht en ze publiek ten schande gemaakt, maar hij heeft gelukkig géén van beiden kunnen vernietigen. Het heeft niet veel gescheeld, nochtans.

A. Hitler was een Dutroux tot de macht achttien (doelbewust gekozen, dit getal), en zijn toenmalige medestanders waren een bende laaghartige ploerten van het zelfde allooi. Hun samenwerkingsverband had dan ook een resultaat dat elkeen die begiftigd is met een minimum aan empathie en menselijke gevoelens tot afgrijzen bracht en nog steeds brenft. Een andere uitkomst was - gezien de 'kwaliteit' van de 'bron' - simpelweg onmogelijk.

Om af te sluiten:

indien u het moeilijk vindt om aan de beweringen van �*ndere mede-forummers geloof te hechten, en die �*ndere mede-forummers antwoorden niet op uw vraag om opheldering, dient u mij niet te belasten met de opdracht in hun plaats uw scepsis te ontkrachten/versterken.

Ik heb niet de minste zin om u hierin een handje toe te steken, en gelukkig kunt u me daar ook niet toe verplichten.

Zoals reeds gezegd: ik las die abjecte rommel getiteld "Mein Kampf" één keer, en dat volstond ruimschoots, geloof me vrij!
Wel, bedankt voor zoveel duidelijkheid. Zullen ermaar vanuit gaan dat voor "bepaalde" forumers hier prietpraat neerzetten de hoofdzaak is zeker. Hebben misschien nooit bij stilgestaan dat er iemand zou vragen in hoeverre deze prietpraat correct of on-correct zou kunnen zijn dat is bij deze zeer duidelijk geworden. Verder, dit gewauwel en beledigingen is dat uit frustratie omdat u een antwoordt schuldig moet blijven, of is dit enkel wat onder uw hersenpan leeft.

Sorry, is weer een vraag en zoals blijkt ligt dit nogal moeilijk voor u. Dus, het antwoord moogt u verder laten rotten onder uw hersenpan.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 08:10   #435
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
Denken is precies niet uw sterkste kant hé.
De uwe vast en zeker wel, toch wanneer het iemand in uw plaats doet nietwaar.

Oud 28 augustus 2009, 08:15   #436
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De uwe vast en zeker wel, toch wanneer het iemand in uw plaats doet nietwaar.
In tegenstelling tot uzelf maak ik mijn eigen beeld over de zaak en loop ik niet te heulen met boekjes van een paar huilebakken die slecht verteerd hebben dat hun ideologie een hoop ellende is en de macht heeft moeten afgeven.
Oud 28 augustus 2009, 08:23   #437
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ja, spijtig.

Een hartgemeend hier.
Wat vindt u nu spijtig, dat hij zomin als u een zinnig antwoord kan geven en buiten rioolpraat niet verder geraakt. Dacht hier ergens vernomen te hebben dat u een "historicus" zou zijn, een enkelzijdige dan aangezien u beschikt over een zwakke maag en daarom alleen maar leest wat niet al te belastend zou zijn voor uw maag. Dus enkel en alleen hetgeen u uitkomt of zou kunnen uitkomen.

Van zulk historicus kan men juiste geschiedschrijving verwachten.

Men zou zich zelfs kunnen afvragen of iets bepaald voor zulks ooit een speciaal kweekprogramma heeft opgezet.

Oud 28 augustus 2009, 08:29   #438
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
In tegenstelling tot uzelf maak ik mijn eigen beeld over de zaak en loop ik niet te heulen met boekjes van een paar huilebakken die slecht verteerd hebben dat hun ideologie een hoop ellende is en de macht heeft moeten afgeven.
Is dit wat men zou kunnen noemen, reageren enkel en alleen om te kunnen reageren. U weet toch dat u nu het milieu zit te belasten zonder dat dit iets zou kunnen opleveren waarom, u verbruikt nutteloos energie.

Oud 28 augustus 2009, 08:37   #439
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, bedankt voor zoveel duidelijkheid. Zullen ermaar vanuit gaan dat voor "bepaalde" forumers hier prietpraat neerzetten de hoofdzaak is zeker. Hebben misschien nooit bij stilgestaan dat er iemand zou vragen in hoeverre deze prietpraat correct of on-correct zou kunnen zijn dat is bij deze zeer duidelijk geworden. Verder, dit gewauwel en beledigingen is dat uit frustratie omdat u een antwoordt schuldig moet blijven, of is dit enkel wat onder uw hersenpan leeft.

Sorry, is weer een vraag en zoals blijkt ligt dit nogal moeilijk voor u. Dus, het antwoord moogt u verder laten rotten onder uw hersenpan.
U zei?

Oud 28 augustus 2009, 08:37   #440
monza
Gouverneur

Standaard

ola ola ik reageer te kunnen reageren, en hoe gaan we dat noemen wat gij doet? Nastampen?
En de energie die u verbruikt, wat is dat dan zinloos?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be