![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Parlementslid
|
![]() Natuurlijk is Finkelstein niet neutraal - hij is anti-corruptie en bedrog en pro-integriteit. Hij heeft principes die gebaseerd zijn op oorspronkelijk Christelijke morele waarden: echte, onderbouwde zelfkritiek (op eigen volk) - kortom een man met verstand en geweten (zeldzaam in de intellectuele wereld).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Europees Commissaris
|
![]() De dingen zeggen zoals ze zijn he Hertog: Ik heb enkel namen weergegeven van vooraanstaande joden op sleutelposities. Geen teksten of claims. Als het een anti semitische site was, was die toch al lang van het www gehaald, zeker in de VS en zeker als ik jullie ijver daaromtrent beschouw. ![]() .
![]() |
#543 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Wie zijn ''jullie''? 3. Voor wat betreft je opmerking over Joden in China: Het ironische is dat Chinezen in Azie dezelfde rol krijgen ''toebedeeld'' als Joden in Europa. In Maleisie, Indonesie, Thailand etc. Een Koning van Thailand noemde Chinezen letterlijk: ''De Joden van Azie''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Europees Commissaris
|
![]() Was er overlaatst geen docu op de BBC? Omdat joden ook niet bepaalde behulpzaam zijn wat betreft integratie. Veel kids worden naar strict joodse scholen gestuurd. Ze wonen ook enkel samen in districten zoals Hampstead, St Johns Wood. Veel kids hebben geen enkele blootstelling aan andere culturen.
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jon Stewart is ook een Jood. Volgens mij kunt u van deze man nog veel leren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
The website is owned and maintained by Frank Weltner of St. Louis, Missouri. Weltner is a member of the National Alliance, a white nationalist organization. [2][3][4] http://en.wikipedia.org/wiki/Jew_Watch Nu lijkt het bezit te zijn van James Stenzel Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2009 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan hebben we het nog niet gehad over de 'wereldmacht'. Of kloppen al die verhalen over de onstuitbare opgang van China als toekomstige wereldmacht niet? Wie verspreidt die verhalen dan? De 'door joden gedomineerde globale media'? Waarom zouden die mensen dat doen? Ik begrijp er hoe langer hoe minder van. Ik geef toe dat ik met dat knagend gevoel zit dat het toch niet echt aan mij ligt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Straks ga je nog denken bewezen te hebben dat ik ook ne wasper redneck white nastionalist ben. Omdat ik een paar objectieve zaken naar voor haal.
![]() |
![]() |
#550 | |
Europees Commissaris
|
![]() Effe dit terug naar voor trekken , speciaal voor moraalridder filosoof.
Citaat:
![]() |
![]() |
#551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Hij ooit ècht bestaan? Hadden de Romeinen m.a.w. Iemand om aan het kruis te hangen?
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om al dan niet fouten maken. Het gaat om ogen open doen. Dingen eens van een andere kant bekijken en niet direct met verwijten gooien. .
![]() |
![]() |
#553 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat mij betreft niet, maar volgens de bijbel hebben de Romeinen hem opgehangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#555 | |
Europees Commissaris
|
![]() Verder:
VS toonaangevende kranten: volledig in joodse handen: Citaat:
![]() |
![]() |
#556 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan zou ik maar eens zorgvuldiger posten als ik jou was. Je claims voor wat betreft Politics-posters kloppen al van geen kant. Je allereerste ''bewijzen'' voor Joodse mediatycoons kloppen ook al van geen kant. Hoewel Maxwell van Joodse afkomst is, sla je echt de plank mis wat Murdoch betreft. Tot zover je ''Algemene kennis'' en ''wat iedereen weet''. Dan daarbij je toevlucht zoeken tot sites als ''Jewwatch'' en ''The Jewish Question'' maakt je ''objectiviteit'' niet erg geloofwaardig meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Banneling
|
![]() ik kan ook googlen:
http://www.google.com/search?q=s+an+...ient=firefox-a Results 1 - 10 of about 18,300 for s an example, consider the media treatment of Middle East news. Some editors or commentators are slavishly pro-Israel in their every utterance, while. (0.13 seconds) http://www.google.com/search?q=resul...ient=firefox-a Results 1 - 10 of about 14,000 for resulting ability of the Jews to use the press as an unopposed instrument of Jewish policy could hardly be better illustrated than by the examples of. (0.54 seconds) Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2009 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Ja dominantie van zowel media als financiele wereld. Punt uit. Geen rond de pot gedraai.
Al de rest is puur gezever om ergens iets te vinden om dan maar op de man te gaan spelen. Citaat:
Het is ronduit belachelijk en naast de kwestie dat ik hier moet geen namen noemen wie joods is of niet. Citaat:
Bon Maxwell heb je nu al toegegeven. Je weet toch al wat Maxwell controleert of niet soms? Murdoch: daar zijn de bronnen over verdeeld. Citaat:
Typisch he. De zaken verkeerd voorstellen. Nogmaals: wat heb ik gebruikt uit jewwatch. Zeg me dat hier en nu. En zeg me dan ook wat er verkeerd aan is.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 28 augustus 2009 om 22:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#560 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Hertog,
Moet ik er eens een andere discussie gaan bijsleuren, hoe gij moedwillig en bewust de zaken hebt verdraaid om ueber onterecht met anti-semitisme verwijten te kunnen gooien?! Ik ben dat niet vergeten hoor zeveraar. Je doet in elk geval weeral goed je best om de zaken te verdraaien en aandacht naar andere zaken af te leiden. .