![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7821 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ondertussen wachten we met z'n allen zéér geduldig op Paulus' onderbouwing waarom de voortplanting nu onderdeel zou zijn van de seksualiteitsbeleving ...
altijd weer leuk die Paulus |
|
|
|
|
|
#7822 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar zal je - net als ik - nog héél lang op mogen wachten. Verder dan de cirkelredenering waarin hij nu al jaren verstrikt zit, zal hij wel nooit raken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7823 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor zover voortplanting en seksualiteitbeleving nog samenhoren.
Als je geloofd dat seks enkel voor de voortplanting moet dienen, laat je je best interneren of tot priester wijden. |
|
|
|
|
|
#7824 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7163 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7716 Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#7825 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gelieve uw persoonlijke problemen niet voortdurend op anderen te projecteren. U bent het die uw mening niet onderbouwt Niet ik. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#7826 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Up en hup.
Paulus. |
|
|
|
|
|
#7827 |
|
Staatssecretaris
|
Zielig hoe de meeste mensen niet zelf met hun verstand hun homoseksualiteit kunnen assumeren en steeds naar doctrines - zowel wetenschap als geloof - moeten grijpen om een houvast te hebben.
|
|
|
|
|
|
#7828 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verkrachting is doodnormaal in de dierenwereld, 95% van alle sexuele contacten gebeurt zonder toestemming van de partner.
Dat sex pijnlijk is en zeker niet met plezier gepaard gaat is doodnormaal in de dierenwereld (ge moest ons poes eens horen krijsen als ze weer eens gepakt wordt door de kater van de buren). Het opeten van de eigen kinderen is doodnormaal in de dierenwereld. Het opeten van het mannetje na sexueel contact is doodnormaal in de dierenwereld. Dat dieren maar een keer per jaar sex hebben is doodnormaal in de dierenwereld. En zo kunnen we wel even doorgaan zekers. Wat wilde je nu eigenlijk aantonen? Dat homofilie beestelijk is? |
|
|
|
|
|
#7829 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#7830 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
weer een die het niet snapt Laatst gewijzigd door toccata : 30 augustus 2009 om 13:22. |
|
|
|
|
|
|
#7831 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze proberen hetzelfde ook te doen met het goedpraten van overspel bijvoorbeeld. Maar a la limite kan je op die manier net zo goed stelen goedpraten want eksters doen dat toch ook, en kinderen kopen en er een ander voor laten opdraaien ook, want zo doet de koekoek het. En heb je uiteindelijk een bandeloze normenloze maatschappij waarbij alles kan, vermits er voor alles wel eens een voorbeeld in de natuur te vinden is. Dus als je om iets te bewijzen moet teruggrijpen naar een analogie met de dierenwereld neem ik aan dat dat is omdat er geen argumenten zijn vanuit de menselijke beschaving, en dan kan ik niet anders dan het afwijzen. Of laat ons de zaak eens omdraaien: als er iets is dat geen enkel ander dier op de wereld doet, is het dan voor de mens taboe? Mogen we dus niet meer nadenken bijvoorbeeld? |
|
|
|
|
|
|
#7833 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
|
|
|
|
|
#7834 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#7835 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7836 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe definieer jij 'natuurlijk' en waarom past homoseksualiteit daar niet in?
|
|
|
|
|
#7837 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat de soorten omwille van de voortplanting met seksualiteit zijn uitgerust.
De individuele invulling van het seksueel leven, staat daar uiteraard volledig los van. We weten dat de invulling die homoseksuelen daar aan geven in hun relatie met hun partner, nooit kan leiden tot voortplanting, waartoe de soorten door de natuur met seksualiteit zijn uitgerust. Heteroseksuelen daarentegen, moeten juist voorzorgen nemen om de natuurlijke gang van zaken, tegen te gaan als zijn seksualiteit wensen te beleven, zonder voortplanting als gevolg. Een tweede reden is dat homoseksualiteit geen enkele functie of meerwaarde heeft voor de soort, waaraan heterosekualiteit niet zou kunnen voldoen. Ze is totaal onnodig, overbodig en zonder enige betekenis voor de soorten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 augustus 2009 om 15:57. |
|
|
|
|
|
#7838 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7839 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7840 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gelieve dat daar ook niet van te maken. Had je verder nog wat? Iets inhoudelijks misschien? Of is dat nu net wél iets te moeilijk? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 augustus 2009 om 18:23. |
|
|
|
|