![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar soit, ik laat de discussie over aan mensen die hier veel meer kennis over hebben dan ik, ik moet tenslotte wat gaan neerkijken op moslims, want blijkbaar weet U óók het verschil niet tussen kritiek hebben op een ideologie en 'neerkijken op mensen'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Europees Commissaris
|
![]() De definitie van antisemitisme varieert naargelang de situatie, wanneer het goed uitkomt voor diegene die ermee wil schermen. Zoveel is intussen duidelijk. Het is eveneens duidelijk dat de opportunistische antisemiet roeper, er alles aan zal doen om een moeilijke tegenstrever het label van antisemiet te kunnen geven, inclusief, de val openzetten....
Onze vriend Hertog is zo'n opportunist, dat heeft hij al meermaals aangetoond. Ik heb hem intussen al op een paar grote leugens betrapt, maar dat zal ik later wel duidelijk maken (hij zegt elders op het forum nooit met antisemiet te schermen, maar hij heeft dit dus al meermaals gedaan). Zoals hoger aangetoond, zou onze vriend Hertog de definitie van antisemiet zo ruim mogelijk willen zien (maar nu zal hij dat uiteraard gaan ontkennen, naar goede discussiegewoonte gaat hij nu rond de pot draaien). Om het zichzelf gemakkelijk te maken, noemde hij het begrip antisemitisme 'complex' toen ik hem vroeg of het nu al dan niet om ras, religie, cultuur of antizionisme gaat (ik nam ook nota van zijn paniekerig slagje onder de gordel aldaar). De definitie van antisemitisme ruim en complex houden, dat laat natuurlijk toe dat diegene die ermee schermt, het verwijt ALTIJD kan inroepen wanneer het hem past. Is evident. We moeten eveneens in een andere dimensie kijken als het begrip zo complex is als men ons nu wil doen voorstellen: gaat het om haat, of gewoon om oppositie of kritiek... En we moeten ook kijken of het om alle joden gaat, of slechts om bepaalde individuen, groepen binnen het jodendom. Het begrip antisemitisme zo ruim en complex mogelijk houden is wat bepaalde laffe joden (zij die misbruik maken van de term) opzettelijk doen... je kan de Goyim / Gentile immers niet betrouwen of hem de minste kans geven Israel of joden te bekritiseren. Maar dan zit hij wel met een probleem (zullen we seffens ongetwijfeld op komen). . .
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 30 augustus 2009 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Europees Commissaris
|
![]() @Hertog
Moet dit een antwoord/repliek voorstellen op mijn laatste post?? 1.) Gewoon effe Wikipedia erbij halen. Dat gaat het probleem oplossen ![]() 2.) Wat is uw probleem omtrent leesbaarheid van mijn vorige berichten? Je bevestigt enkel wat ik zeg: gaat het om racisme, religie en cultuur??? Jij antwoordt dat het een combinatie is en dat het te complex is voor mij.... Oooooh had ik er eerst niet anti zionisme bijgezet??? is dat uw probleem nu? Het was toch complex volgens u??? 3.) Over welke haat en rancune hebt u het???? Weeral insinuaties en vooroordelen. Denkt u het monopolie te bezitten op wat haat betekent?? 4.) Nog iets anders: ik ben 1/2 nederlander en 1/2 italiaan. Ooit al eens in Italie geweest? In mijn cultuur is schelden en zelfs roepen doodnormaal. Begrepen?
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 30 augustus 2009 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() dat "artikel" in wikipedia....moet je even de "bronnen" van bekijken
![]() MEMRI ??? ![]() ![]() maar soit, dat ze leugens vertellen is nu eenmaal geen verrassing. en dat een leugenaar die dan aanhaalt eveneens niet. dit is dan weer zeer terecht : Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad! Wanneer het hun uitkomt gaan ze er anti zionisme ook bijzetten. Let er maar op!!! Maar dan zitten ze natuurlijk met een groot probleem: het wordt dan politiek...
![]() |
![]() |
#667 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.
![]() |
![]() |
#670 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Europees Commissaris
|
![]() @Hertog:
Bon, nu gaan we het eens hebben over uw leugens en uw bedrieglijke voorstelling van feiten en laffe manieren van discussieren. Uw strategie is mensen in de val te lokken om aandacht af te leiden van de essentie. We beginnen hiermee: Citaat:
Welnu, ik heb 10 namen klaarliggen. Ik zal zonder ze te noemen staven dat u het bent die liegt. Ofwel corrigeert u / trekt u die aantijging (dat ik gelogen heb omtrent 2 van de 3 joodse medeforummers) nu in, ofwel gooi ik de boel open, waarbij u dan ook voor uw misleidend gedrag moet instaan. .
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk, als je u daarin wil moeien, volg dan een beetje van in het begin. Hebt gij gezien hoe dikwijls dat uw vriend erop aandringt dat ik die namen noem? Kaart die kinderachtigheid misschien eens aan???? Als men u voor leugenaar uitmaakt of dit insinueert, bij herhaling, staat het mij vrij van dit aan te duiden. Mag dat niet voor u?
Reageer anders misschien ook eens inhoudelijk. Ge hebt Johan - die het duidelijk goed bedoelde - toch ook bewust verkeerd willen interpreteren. .
![]() |
#674 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En over die 10 namen: Ik zei u al dat IK geen kennis heb van de achtergrond van forummers maar u dus blijkbaar wel. Ik word steeds nieuwgieriger naar wat u bedoelt met ''opengooien'' en naar mijn ''instaan voor mijn misleidend gedrag'' dus ik zou zeggen: shoot! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() @ Hertog:
Je liegt dus weer overduidelijk: je zegt dat je nergens om gevraagd hebt. Dat doe je DE FACTO wel (zie beneden): Hoewel ik al meermaals had geweigerd om te antwoorden op de talrijke verzoeken van Djimi, moest jij - hoewel je de reden goed genoeg wist waarom ik geen namen wilde bekendmaken - dat nog eens herhaaldelijk aangrijpen om aan te tonen dat ik lieg of onjuiste beweringen maak (alhoewel ze dus wel degelijk kloppen): Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn algemene kennis opmerking verwees bovendien naar Djimi, die niet wist wie Shulamith Firestone is. Jij grijpt je kans om het hier weer anders voor te stellen en te ridiculiseren. Citaat:
Ik kapittelde volgens u???? Wat een zever. Dat ik dat uit deftigheid deed, dat zal jij wel niet begrijpen. Citaat:
Conclusie: Bon: ik heb 3 namen terloops vernoemd, in een bepaalde context, omdat die mensen dat zelf al kenbaar hebben gemaakt doorheen discusies: nl. Firestone, jijzelf en Sinistra. Jij wil dit nu uitvergroot zien, gezien uw constant gezeur erover. Firestone: dit weet iedereen hier al lang. geen discussie mogelijk. Jij: eerst zeg je van wel, dan weer van niet, alhoewel je op alle mogelijkke discussies ivm jodendom haantje de voorste bent en alles wat tora en talmud zeer goed kent: Citaat:
.
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit soort Jew-bashing wordt echt ziekelijk.
![]() |
#677 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebt u het op mij? Ik heb het aan de stok met de Hertog omwille van directe aantijgingen aan mijn adres, niet omdat hij al of niet joods is.
.
![]() |
#678 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit soort opmerking illustreert perfect het bedrieglijke mechanisme dat ik aan de kaak wil stellen. Goed bezig die Hertog... hij wist uiteraard dat hij die kaart moest spelen, 't was maar een kwestie van minuten en de aandacht is afgeleid naar jew bashing.
Verdedig u tegen een serie compleet valse aantijgingen. En hepla, direct is het Jew bashing of anti semitisme. Kritiek leveren het is niet meer mogelijk. Uiteraard leidt dit tot misbruiken. .
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 31 augustus 2009 om 01:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder, wat bedoelt u in in feite met revisionisme?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 31 augustus 2009 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Minister-President
|
![]() Zoals German-bashing hé pietje maar daar krijgt u dan weer niet genoeg van. Of zoals VB-bashing iets waar u zich ook graag aan te buiten gaat.
Maar Jew-bashing dat vind u ziekelijk. En, hoe komt het in feite dat men zaken aanhaalt met betrekking op joden, dat men dan aan Jew-bashing doet of het etiket antisemiet toegeschoven krijgt? In uw geval en dat van een zekere filo is het duidelijk, omdat deze laatste ( Jews) (mis)bruikbaar zijn in bepaalde politieke strekkingen hun politieke spelletjes. Maar ja, moet men u niet zeggen hé pietje u kent waarschijnlijk uzelf goed genoeg.