![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Marijke Dillen (Vlaams Blok) - 19 tot 25 april "Dankzij een familiale introductie in de politiek bekleedt ze al jaren een mandaat. Vandaag is ze Vlaams volksvertegenwoordiger voor het Vlaams Blok. De partij is ze toegewijd om haar volledige programma en omdat het volgens haar de enige partij is d |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() In een interview verklaarde prof De Vleeschouwer, politoloog, dat er nu een kans ligt voor het VB voor vernieuwing door de stichting van een nieuwe partij, nieuwe statuten, en een actualisering van het programma, misschien zelfs dat enkele kopstukken een stap opzij moeten zetten.
Mijn mening is dat dit een historische opportuniteit gaat, om uit te groeien tot een brede voilkspartij, die met andere partijen tot afspraken kan komen, zodat het finale doel kan gerealiseerd worden: een zelfstandig vlaanderen, veilig, eigen werkgelegenheidsbeleid, eigen verkeersbeleid, eigen justitie, eigen migrantenbeleid, spitsing sociale zekerheid enz. De meeste mensen zijn paars moe, doch hebben schrik van de te extreem geformuleerde standpunten van VB inzake migranten. Wat is uw mening hierover Marijke? Uw vader was stichter... |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Het Vlaams Blok zal er in eerste instantie alles aan doen om verder te kunnen blijven werken als Vlaams Blok. Er wordt cassatieberoep aangetekend en we blijven hopen dat het arrest van Gent ongedaan wordt gemaakt en dat gerechtigheid mag geschieden. Het Vlaams Blok blijft haar programma trouw, in totaliteit. Wanneer het Vlaams Blok in de toekomst dan toch nog zal gedwongen worden om van naam te veranderen, zullen we dit op dat ogenblik bekijken en de situatie evalueren. Met vriendelijke groeten, Marijke Dillen |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Zijn er al namen die circuleren? Ik vind "Vlaams Belang" of "Leefbaar Vlaanderen" eerlijk gezegd nogal dof. "Vlaams Verzet", zoals op dit forum gesuggereerd, klinkt toch wat strijdvaardiger.
Hopelijk kan de huidige naam behouden blijven. |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat dacht je van Vlaamse Volkspartij
![]()