![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja.. Terugkrabbelen noemen we dat!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een eencellige zygote heeft dat niet. en even terzijde: u bent dan dus ook tegen de morning after pil. die voorkomt dat de bevruchte eicel zich innesteld in de baarmoeder, dus de eicel effectief dood.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 augustus 2009 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Je krabbelt terug.
Zoals gewoonlijk. En zoals gewoonlijk ga je proberen de rollen om te draaien. Daarom plaats ik het bewijs er meteen maar bij... http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1021 Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb je wel door, veel blabla, maar weinig goeds. Beetje kinderlijk gedrag vind je niet?
![]() |
![]() |
#1149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo kennen we onze Paulus wel: veel bla bla en weinig boem boem. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een parameter voor het al dan niet mens-zijn moet geldig kunnen zijn voor alle mensen op alle plaatsen, door alle tijden heen en in om het even welke situatie. Anders heb je geen eerlijke parameter. Ze moet een eikpuntzijn voor alle mensen in alle omstadigheden. Anders is ze onrechtvaardig. En niemand kan onrechtvaardigheid verdragen. Tenminste toch niet tegen zijn persoon. Er zijn geboren mensen die geen bewustzijn hebben. Er zijn bewusteloze mensen. Er zijn mensen die absoluut niet zelfstendig kunnen functioneren, noch lichamelijk, noch geestelijk. We kunnen niet zeggen van bijvoorbeeld een bewusteloos iemand in intensieve zorgen, dat hij geen mens meer is omdat iets (lees: machine) hem in leven houdt. Zeker niet als er een kans is op volledige genezing, zoals bij het embryo in zijn wording. Citaat:
Gewenste kinderen zullen altijd als kinderen worden beschouwd vanaf dag één na de bevruchting. Geen enekele zwangere vrouw die gewenst zwanger is zal het hebben over een klompje cellen. Dat van een 'klompje cellen' is een emo-argument zonder enige fundatie, enkel met de bedoeling om maar geen emotionele relatie op te bouwen met het verlengde van je eigen zijn. Zo mag het niet gezien worden van de voorstanders van abortus. Anders lopen de abortusmoeders gevaar op trauma's. Heel mooi. Maar geen argument. Zeker niet om kinderen gewetenloos te doden. Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bepaalt verder evenmin als mij op welke manier hier gediscussieerd wordt. En zoals ik al zei: als twee zinnen lezen voor u te veel is, stopt het voor mij hier. Daarnaast voel ik me ook te goed om online uitgescholden te worden voor koeterwaals bazelend kind, nota bene door iemand die verdrinkt in de discussie omdat hij de posten in zodanig kleine stukjes verdeelt dat hij zelf niet meer weet waarover het ging en die zichzelf blijkbaar niet in staat ziet om een stukje tekst uit meer dan drie zinnen te vatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 |
Minister-President
|
![]() de mens, volgens Paulus:
![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 augustus 2009 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1152 Bedankt Raf ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U moet zich de repercussies hiervan indenken: indien uw ongeboren kind (on)opzettelijk wordt gedood, heeft u juridisch geen poot om op te staan. De overheid geeft dus prioriteit aan abortus provocatus in plaats van bescherming van het menselijke leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |