![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21381 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lies lies lies lies lies lies lies lies lies lies
![]() |
#21382 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor diegene die zeggen dat appollo nooit naar de maan is geweest:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 27 augustus 2009 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21383 |
Banneling
|
![]() En of we al dan niet naar de maan zijn geweest past in het plan van de nwo omdat..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21384 | ||
|
![]() Citaat:
Ik denk echter wel dat er een geheim ruimtevaart programma bestaat met exotische technologiëen, die volledig afgescheiden loopt met wat NASA doet. Er zijn er velen die zeggen dat men al techhnologie heeft om tussen de sterren te komen. Misschien zijn we al op de maan geweest met die exotische technologien, en hebben we er al basissen. De race naar de maan, fake of niet, kan daar volledig los van staan. De mensen die zich daarmee bezighielden hoefden totaal niet op de hoogste te zijn van het black project space progamma. Noteer ook de verklaring van de iemand van de disclosure project dat ze tijdens het appolo programma op foto's van de achterkant van de maan basissen hebben gevonden. Of die van ons zijn is natuurlijk de vraag. Noteer ook dit: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2009 om 08:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21385 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21386 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom , we hebben eigenlijk geen flauw idee over wie het nu gaat .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21388 |
Staatssecretaris
|
![]() Placebos Are Getting More Effective. Drugmakers Are Desperate to Know Why.
http://www.wired.com/medtech/drugs/m...urrentPage=all |
![]() |
![]() |
![]() |
#21389 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21390 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21391 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21392 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21393 | |
|
![]() Citaat:
uw hypothese weerstaat al niet de toetsing met de realiteit
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21394 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21395 | |
|
![]() Citaat:
Nu, dat een placebo uberhaupt effect heeft is al een bewijs voor de invleod van gedachten en overtuigingen (vibraties) op het fysische lichaam.
![]() |
![]() |
![]() |
#21396 |
Staatssecretaris
|
![]() Bronnen, bronnen, ... Die zijn voor mensen zonder individuele wil, zonder levenskracht en zonder ervaring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21397 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21398 |
|
![]() ja, reality is a bitch
![]() |
![]() |
![]() |
#21399 |
Europees Commissaris
|
![]() tussen haakjes, mijn medical mafia boek van ghislaine lanctot is eindelijk toegekomen. lijkt mij op t eerste gezicht iets voor kids qua vormgeving
![]()
![]() |
#21400 |
Vreemdeling
|
![]() Een aantal jaar geleden bracht een vriend mij van die zogenaamde 'New World Order' op de hoogte. Ik was toen nogal skeptisch (wat vooral een eufemisme is) zoals de meeste hier en kon het niet laten om het tamelijk te ridiculiseren.
Sukkelaar, dacht ik en was vastbesloten hem het tegendeel te bewijzen door er zoveel mogelijk over te lezen en onderzoeken. Nu zijn we twee jaar verder waarbij ik massa's heb gelezen en vooral heb moeten het kaf van het koren scheiden (lees: de zever van het relevante scheiden) om mijn beoogde doel te bereiken. Maar hoe verder we zoeken, hoe meer ik mijn eigen ongelijk onder m'n neus zie verschijnen. Wij hebben een vzw die gericht is op performance/kunstinstallaties, maar nu zijn we zover gekomen dat we zoveel mogelijk geld willen sparen om zelf naar the US te vertrekken om uit eerste hand de feiten te kunnen verifiëren. Als we kunnen aantonen dat er gegronde redenen zijn om dit niet zomaar terzijde te schuiven willen we dan verder gaan om met een documentaire te proberen aankaarten wat de implicaties hiervan zouden zijn op Europees vlak en of dit wel degelijk 'gevaarlijk' is. Aan de mensen die denken dat de wereld is zoals hij jou voorgeschoteld wordt, dan raad ik je toch aan om het eens op z'n descartes te doen en alles wat je denkt te weten weg te gooien en op feiten een nieuw beeld te vormen. En vele mensen (tot politiek leiders toe) met het hart op de juiste plaats werken ongewild mee aan een geglobaliseerd totalitarisme. Nu wordt ikzelf geregeld als 'nutcase' bestempeld. Maar wie kan het hen kwalijk nemen? Ik in de eerste plaats zeker niet want ik was de eerste om luidkeels 'moron' te roepen ![]() edit: als er mensen zijn die info hebben over banden van de Bilderberg group die leiden naar Europese instanties, dan mag je dat altijd naar me doorsturen. Hoe meer hoe liever. En de zever mag er ook bij (kwestie van te weten waar er moet geshift worden)
Globalism = Totalitarism (?) Laatst gewijzigd door Eyeris : 1 september 2009 om 21:49. |
![]() |
![]() |