![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar meestal niet.
![]() |
![]() |
#1342 |
Banneling
|
![]() bij u zeker niet. Iedereen tevree.
Soms kan het leven toch goed in mekaar zitten. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 september 2009 om 07:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 |
|
![]() Dat jij door de Evolutie wat minder bedeeld bent met verstandelijke vermogens, was mij al eerder opgevallen.
![]() |
![]() |
#1344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Identieke tweelingen zijn zelfs niet uniek, de tweelingspartner heeft hetzelfde materiaal. Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 |
|
![]() dubbel
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 2 september 2009 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 |
|
![]() goedkoop emo-argument. Deze discussie staat los van de discussie over gehandicapten
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kan je nu eens niet gewoon blij zijn dat dit nu eindelijk eens een probleem is waar jij je geen zorgen om moet maken? Ik ben gewoon blij voor u. enfin zeg, altijd die agressiviteit. We stellen toch samen gewoon vast? Ben je gespannen? Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 september 2009 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij wil dat niet geweten hebben, wat ik volledig begrijp. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 september 2009 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat wordt een divide overflow ![]() btw, het is niet omdat jij ervan uitgaat dat er in iemands lichaam iets groeit, dat je moet denken te bepalen hebt wat die persoon daarmee doet.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 2 september 2009 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 |
Minister
|
![]() Voor mij moet het kunnen, maar wel pas als alle andere mogelijkheden uitgeput zijn. D.w.z. als er geen gevaar is voor de moeder en/of het kind (onder meer) moet het kunnen dat het aanbevolen wordt om het kind ter adoptie af te staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 |
|
![]() hebt ge het nu tegen mij?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 2 september 2009 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nee, dat was een aanvullende algemene bedenking.
Ik dacht mensen die zich aangesproken voelen zullen wel reageren en anders gaan we er maar vanuit gaan dat iedereen daarmee akkoord is. ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 2 september 2009 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep.
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door dat door de term "leven" te gaan vervangen is het onvermijdelijk dat jij en anderen weer gaan verderborduren dat Raf zou gezegd hebben dat er voor de geboorte geen sprake zou zijn van leven. Is het nu zo moeilijk even in te zien dat hij even arbitrair als jullie dat doen de grens van een 'mens' kan en mag leggen bij de geboorte maar anderszijds geen voorstander is om die grens van 12 weken mee op te schuiven tot die geboorte omdat ? ps . Bonobo's zijn ook geen mensen en toch kennen verschillende staten bepaalde elementaire 'rechten' toe aan die wezens. Laatst gewijzigd door praha : 2 september 2009 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |