![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dacht dat dat varkensvlees was, een curryworst
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou kunnen stellen dat het "de vangst van de dag " is ...
![]() Als het maar door de molen kan draaien en eruitkomen als pasta in worstvorm ... X-aantal % moet wel "vlees" of "vleesachtig" zijn maar heel belangrijk is dat eigenlijk niet , de smaak komt toch uit de additieven , smaakverdoezelaars en andere "kruiden" ... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maarreeu. Gewone friet Mayonaise Saté + kruiden Duvel
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 28 augustus 2009 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Van al de dingen die ik mis uit Belgie, staat een frietkot al jaren op nr. 1.
Als ik de zeldzame kans heb om op frietkotbezoek te gaan dan is de vaste bestelling: -2 frikandellen special -2 kaaskroketten -een kleintje met een dubbele portie tartaar Zelfkastijding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() LOL
![]() In ieder geval, waar ik vandaan kom zijn het steevast "frikandellen" en geen "curryworsten". Ten tweede begrijpen ze mij overal als ik om een frikandel vraag, en ten derde vind ik niet dat een frikandel naar curry smaakt, dus vind ik de naam "curryworst" eigenlijk totaal ongepast. Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 2 september 2009 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heet die nog altijd Frank's Frit?
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Broodje ei bij cafetaria Boy bensdorp.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Algerijnse Frietkotherinneringen
Als ik in borgorokko en ook in het Brusselse de "mitraillettes" (stokbrood met een of ander vleesproduct & friet belegd) zie denk ik soms nog aan Annaba. Net voor je daar de berg opklimt in de richting van het dorpje Seraïdi is er daar een frietkot ! Lees : eigenlijk gaat het over een tent waar ze zgn. brique bakken ttz. een soort pannenkoek gevouwen rond wat groenten en een spiegelei pikant gemaakt met harissa ; ze bakten er ook friet waar ze een bagette mee belegden. Op een dag kon ik me niet bedwingen en leerde ik die jongen een fatsoenlijke puntzak draaien uit zijn verpakkingspapier - een grote hoeveelheid friet te bakken en die in de zak te scheppen en netjes te versieren met een klodder mayonaise. Het heeft geholpen : ook later in de zomer was het pak friet doorgedrongen tot het strandgebeuren van Seraïdi.. Mijn toenmalige poolse vrienden (die me voor een week de kroon van Polen aanboden) hadden het vreemde idee dat "fritki" een russiszche uitvinding zijn... om dit te weerleggen toverde ik hun appartementje om in een heuse frituur (ondanks het feit dat ik slechts over een klein steelpannetje, olijfolie en een theezift beschikte) ; de stemming was opperbest en we organizeerden dan ook prompt een pools drinkgelag onder het zingen van heelder stukken opera van Gounod en het onsterfelijke "Aan het strand van Scheveningen.." (ik was toen al Groot-Nederlander)...
![]() |
#116 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |