Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Bart Tommelein (VLD) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bart Tommelein (VLD) - 26 april tot 2 mei "Op het hoogste echelon begon hij als raadgever voor Patrick Dewael, later werd hij zijn woordvoerder. Nu is hij volksvertegenwoordiger en klaar om uw vragen te beantwoorden. Op zijn website weet hij te melden dat "Een politicus kan zijn werk onmogel

Discussietools
Oud 25 april 2004, 11:29   #1
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Beste heer Tommelein,

Voorheen bent u woordvoerder geweest van Dewael. In die hoedanigheid moest u een tijdje lang waakhond spelen van Jean-Marie Dedecker bij zijn TV optredens, na o.a. zijn bezoek aan Dutroux.

Ziet u zichzelf als een democratische waakhond, of was dit een beperking van zijn vrije meningsuiting?
Oud 26 april 2004, 23:10   #2
Bart Tommelein

Bart Tommelein's schermafbeelding

Standaard

Ik moest helemaal geen waakhond spelen van Jean-Marie. Hij is een fractiegenoot van mij in Oostende en we kunnen goed met elkaar opschieten ook al zijn we het niet altijd eens met elkaar.

Als ik al eens Jean-Marie coachte tijdens een TV-optreden was dit uitsluitend op zijn vraag. Hij beseft ook wel dat je soms een klankbord nodig hebt.

En ja, regelmatig wissel ik van mening met hem. Regelmatig belt hij me eens om mijn mening te vragen.

Maar... hij krijgt van mij nooit instructies. Vraag het hem zelf.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be