![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, daar blijf ik af. Ik kan niet tegen die vorm.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Raf was zelfs niet online op dat moment (kijk zelf maar na) Raf heeft pas een uur en een kwartier later op zijn driehoekje geklikt, zijn reactie hierop is dus een uur en een kwartier nadat ik het veranderd heb geweest. De 4 strafpunten zijn pas op 26 juni gegeven. Waarom Tronca er niet onder vermeld wordt is me ook een raadsel. (misschien gebeurde dat niet 2 jaar geleden. Raf heeft me een pb gestuurd op 26 juni dat hij het niet nam. wat ik toen ook mag veranderd hebben het heeft heus niks te maken met de strafpunten en de inhoud.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 2 september 2009 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onfeilbare mods zijn niet altijd even onfeilbaar ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=96
Ik ben ben dus de redding voor de sfeer van't forum ... Gedaan met driehoeken , ![]() ![]() (jaja , frikandellen voor sommigen... ![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft niets te maken met (on)feilbaarheid. |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
En van software hebt ge blijkbaar geen kaas gegeten.
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het forum heeft heel wat software updates ondergaan en vaak moet die software weer worden aangepast aan de specifieke noden van p.be . Dus het kan best zijn dat een mod 2 jaar terug effectief zijn post heeft geknipt en hem strafpunten gaf, maar dat op dat moment dat "laatst gewijzigd door..." mechanisme het liet afweten als er reeds zulks commentaar stond met Hoomer als de degene die heeft gewijzigd. Ik zit zelf in de software sector en zelfs als je niet aan features raakt, kan het toch zijn dat ze niet meer werken als je je code aanpast. Ik daag programmeurs uit die denken dat ze een complexe software kunnen aanpassen en vooraf alle mogelijke bugs kunnen voorspellen. Ik stel Hoomer en Raf voor om het te laten rusten. De strafpunten zijn geteld en verlopen, de PHP code van het forum toen kennen we niet (al zeker niet omdat de code van de php scripts van dit forum niet de standaard code is) en bovendien heeft het geen zin om er over door te bomen. Ik heb zelf een forum en ik weet dat die dingen raar kunnen gaan doen. Wie nog wat oorlogje wil stoken kan dat in Suggesties&Mededelingen gaan doen maar het hoort hier niet thuis. Groetjes aan beiden, Jazeker |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dezelfde draad werden er in andere posts ook geknipt, en het klopt dat waar er geknipt wordt het niet de moderator is die als 'laatste gewijzigd door" staat. Blijkbaar werkte het "laatste gewijzigd door"-mechanisme toen niet voor de moderatie. Ik vind niet dat "oorlogje stoken" thuishoort in "Suggesties & Mededelingen". |
|
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles moet kapotgespamt worden
![]()
![]() |
#197 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() F.Lurk
Forrest Dump Na 7 posts ![]() Weet niet waarom ![]()
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=18
Weet ik ook niet... Je mag aan je lijstje ook nog ene "marlboro" toevoegen: http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=70
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's genieten, he.
|
![]() |