![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het gaat om belastingparadijzen (dus niet om bankgeheim wat iets totaal anders is en criminelen kan beschermen)... die landen mogen toch kiezen hoeveel belasting zij wensen te innen. Voor dergelijke landen is dat de enige manier om arbeid te scheppen en bijkomende 'financiele' toeristen te lokken. Als je daar aan gaat komen verniel je een ganse economie daar en stort je zo'n landen in een enorme miserie. Mauritius is ook zo een voorbeeld. Beschouw het bestaan van die belastingparadijzen als een soort van inkomensherverdeling. Trouwens, als jij uw geld daar durft gaan plaatsen, doe maar. Je hebt geen bescherming van een regulating body als het misgaat. Dus, er is altijd wel een keerzijde aan de medaille. .
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pfff, al was het onder een NWO cover, verandering naar een rechtvaardiger wereld is ALTIJD toe te juichen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als gij denkt dat dit onderwerp en deze dicussie ook maar iets te maken heeft met de bliksemschichtjes in uw hersenpan, die er van uitgaan dat elke discussie moet uitdraaien in NWO-gezever, zijt ge er flink naast! Van Ikwilleke had ik dit nog verwacht, maar toch niet van een serieuze mens als gij! ![]() Uw bijdrage aan deze "serieuze" bedenkingen ivm de monetaire wereld zijn dus uitermate misplaatst. ps: gelieve niet te antwoorden op mijn post? Ik lees hem toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |