![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij Ford was het ook zo dat er een groot percentage allochtonen werkte. Als men die mensen respecteert, dan worden ze ook minder schuw en wantrouwig en zullen ze sneller goed overeenkomen. Toen er onlangs problemen waren is de gemeenschaps technische school met een drietal leerkrachten en de andere leerkrachten zowel als de leerlingen daar niet mee akkoord gingen en konden bewijzen dat die drie leerkrachten onterecht naar de pers gestapt waren kwamen een paar VB'ers op het schoolterrein steuken. Ze werden door de directie verzocht het terrein te verlaten maar ze bleven hommeles maken. Ze bleven toen ook dat fabeltje van dochters verkrachten debiteren. Het is bewezen dat er zeker niet meer verkrachtingen door allochtonen zijn dan andere, bij ons daar in midden Limburg. Sint-Truiden lijkt dan weer meer problemen te hebben, maar daar is het meer door het fenomeen huisjesmelkers en Sikhs. In de grootstad is de probllematiek waarschijnlijk ook aan die huisjesmelkerij, etc... te wijten.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo was ik op vrijdagmiddag aan de Beurs in Brussel... stonden daar 'n paar gekken leuzen te gillen door een megafoon, dat was niet mooi meer. Opjutten tegen het Westen, haatpraat en oorlogszucht, en dat alles met een Palestijnse vlag erbij, zomaar voor de Beurs. Eerst wilde ik de politie bellen, maar bij ParisXL (parfumerie) vertelde de verkoopster me dat dat al 2 jaar aan de gang is, en dat ze ook niet snapte dat de politie dat hier toelaat. Ze durven die schoften niet weg te sturen, uit angst voor terreurdaden. Die gekken die de Palestijnse misère (want daar is door o.a. Yassin en Arafat goed voor gezorgd!) gebruiken om duidelijk amper opgeleide mensen op te jutten tegen het westen en voor heilige oorlog, intifada enz, daar zijn de Belgische ordediensten blijkbaar bang voor. Ik SCHAAM me dat ik in die stad woon wanneer ik dit zie gebeuren! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze woonden er werkten samen, en dat is de reden waarom in Limburg de integratie relatief beter is gelukt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tot zover de mening van de gemiddelde "Gelekt"-er (dat wordt toch hun nieuwe naam hé?). Dus zelfs als je met officiële cijfers voor de dag zou komen zul je ze nergens van overtuigen, ze geloven alleen hun fuhrer.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Toen had je echter ook de georganizeerde zware misdaad a la Bende Van Nijvel, Bende Haemers, CCC, Kaplan enz. Nu klagen ze over wiet en XTC, en toen lag het park vol naalden. Het grote verschil is dat we nu 20 jaar Blokpropaganda over veiligheid hebben mogen slikken en dat de berichtgeving is omgeslagen van programmas a la 'De paradijsvogels' en 'De collegas', naar allerhande realityshows die de criminaliteit in volle glorie naar de huiskamer brengen.
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Het Blok heeft erin geinvesteerd om de individuele VISA rekeningen van politiekers allerhande tot op de centiem na te gaan. Een heel gedetailleerd onderzoek. Nu zit ik al jaar en dag te zoeken naar het Blok onderzoek naar die juiste cijfers. Wetenschappelijke studies die ze sponsoren bij statistiekbedrijven, of zelfs universiteiten. Je zou toch denken dat voor hun #1 programmapunt, ze die research zouden laten doen. Maar blijkbaar niet. Ik denk dat de Bloktop heel goed weet waarom ze geen onderzoek moeten doen naar de evolutie van de criminaliteit, de cijfers zouden hun niet al te goed uitkomen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Njah, dat verbaast mij nu eens helemaal niet
![]() Pleiten voor "openheid" en zelf gewoon spelen op populistische onderwerpen zonder eigen onderzoek bloot te leggen, zonder echte onderbouwing, alleen maar inspelen op "het gevoel" dat je eerst zelf creëert. En beweren dat je alles gaat oplossen ![]() Btw, dit is mijn 1000ste post ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat racisme ? Dat zou je wel willen, hé ? PS : als een bende van 10 Roemeense gangsters 200 carjackings pleegt, zijn ALLE Roemenen in België dan carjackers ? U geeft hier alweer een staaltje van het denkvermogen waar de gemiddelde VB-er niet door gehinderd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als men weet dat er nog steeds carjackings gepleegd worden en er 200 feiten gepleegd werden voor ze gevat werden, is het ook onwaarschijnlijk dat er maar 10 zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet naar een hele bevolkingsgroep. Oder ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je de wagens wilt terugvinden zal je waarschijnlijk in Roemenië moeten gaan zoeken. In Engeland maak je weinig kans. ![]() |
||
![]() |
![]() |