![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als iemand in bikini wil lopen, is dat haar zaak. Mannen moeten maar leren waar hun plaats is. Kijken mag, aankomen enkel als de aanvraag goedgekeurd wordt. En wie toch last heeft van zijn hormonen, daar zijn tegenwoordig wel hulpmiddelen en therapieën genoeg voor. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Actie en reactie. Als je iemand niet vriendelijk vindt, ben je er zelf ook minder aangenaam voor.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sletten... zeker wel... ze verkopen hun lichaam voor een telefoonkaart of een Breezer!! Zie je nooit bij Moslima's of Afrikanen of Aziaten!! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom dan geen hoofddoek???? Toen Chanel daar in de jaren 60 mee afkwam was dat zeer 'cool' en liep heel de Cote d'Azur zo rond... |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 | ||
|
Minister
|
Citaat:
En de overheid moet voortdurend pushen om te voorkomen dat die scholen veranderen in madrassa's. Het onderwijs is er van bedroevende kwaliteit, zo erg dat men gaat proberen om die scholen te sluiten (wat wettelijk nu nog niet kan). Elk kind heeft recht op goed onderwijs, maar wat 'goed' is, daar denken Islamitische schoolbesturen heel anders over dan de Onderwijs Inspectie. Meer zeer zwakke islamitische scholen Een bijkomend probleem is dat de subsidies niet gebruikt worden voor het onderwijs maar bijvoorbeeld om vriendjes van het schoolbestuur gratis reisjes naar Mekka te geven of goed betaalde nep-baantjes aan de school. Problemen in het islamitisch onderwijs ernstig Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn al moslimscholen, In Antwerpen op het Noord en in Brussel....
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier moeten de MOSLIMs dan ook maar eens met hun neus op de feiten gedrukt worden! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Staatssecretaris
|
Eigenlijk zijn hoofddoeken best nuttig.
Het zijn perfecte geheugensteuntjes voor de volgende verkiezingen waar ik niets voor moet doen omdat ze verschillende keren per dag mijn pad kruisen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 6 september 2009 om 08:01. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister
|
Ook in het Midden-Oosten vind je seks in ruil voor een telefoonkaart. 'Moslims' onder elkaar! Dacht je dat chatten, webcamseks ed ginder niet bestaan mss? Naief meisje.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen ik het nieuws gisteren zag was ik zoals de meeste mensen geschokt door het nieuws over de doden die weer eens gevallen zijn in Afghanistan. Wat mij echter heel vreemd overkwam in het interview met een jongeman over het gebeurde was zijn dramatisch verhaal : Mijn vader, broer, oom en neef zijn dood en ook andere familieleden. Geen woord over moeders, zusters, nichten, tantes, zijn dat de "andere familieleden"? Moslima's worden gewoon weggecijferd als niet bestaande. Zij moeten kinderen voortbrengen en hun huis onderhouden. Soms mogen ze ook wat geld verdienen gewoonlijk als de mannen het zelf niet doen. En af en toe hoor je dat ze ook militant zijn in één of andere moslim-beweging. Waarom eigenlijk? Om zich de rest van hun leven te laten dicteren hoe ze zich moeten kleden, want mannelijke moslims hebben duidelijk niet genoeg zelfbeheersing om zich normaal te gedragen naast een vrouw die zich kleedt zoals ze zelf wil.
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hebben die bruin apen daar dan internet...??? Maak jezelf maar gelukkig met je sprookjes!! Enkel VLAAMSE meisjes prostitueren zich voor telefoonkaarten of drankjes.... Thaise, Waalse, Brusselse, Afrikaanse en Magrebijnse meisjes doen dit nooit!!! |
|
|
|
|
|
|
#35 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar als iemand met een hoofddoek wil lopen, dan is dat haar zaak niet. Dan is dat de zaak van de Gestapo van Boadicea. De logica is hier weer ver te zoeken...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#36 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is het hier eigen sletten eerst ofzo? Prostitutie vind je in alle culturen en tijdperken terug.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allen terug naar de eigen moslimscholen in hun moslimlanden, en daar nog een paar eeuwen wachten tot ze wat verder staan in hun evolutie, dat wel, ja. De Taliban zal wel nieuwe schoolprogramma's voor meisjes klaarstomen! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat bedoel je met bruin apen? Mijn man, moslim uit het M-O, is blank hoor. Waar las ik weer dat Afrikaanse meisjes 'vluggertjes' in het openbaar aanbieden in ruil voor wat Euro's... zoek ik het eens voor je op? Ik heb je ook sappige verhalen over Marokkaanse meisjes die van de ene Syriër (Syrië ligt ergens in het Midden-Oosten Laatst gewijzigd door Laya : 7 september 2009 om 07:35. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat hier om hoofddoeken op school. Me dunkt dat scholen wel een kledingnorm mogen opleggen. In de school zal het niet goedgekeurd worden dat iemand in bikini de lessen bijwoont. Diezelfde persoon moet dan ook niet met een hoofddoek aankomen als daar bezwaren tegen zijn gemaakt door de school.
|