![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was er al bang voor, een echte negationist. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 8 september 2009 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() Ik snap eigenlijk niet dat hoe langer WOII voorbij is hoe heftiger men er op reageert.
Ik denk dat er nog nooit zoveel boeken, tv prograzmma's en films over de Holocaust en Hitler zijn verschenen dan in de laatste tien jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze avond kwam een moeder a.h.woord in het vrt nieuws. Ze verklaarde dat ze negatief stond t.o.v. het VB. maar dat ze toch heel tevreden was over de onthaalmoeder niettegenstaande ze wist van haar extreem-rechtse sympathie. Voor allerlei "ongeregeldheden" moet er eerst een klacht ingediend worden. Wie diende hier een klacht in ??? Het is ABNORMAAL dat Kind & Gezin zó snel maatregelen neemt !!! Is dit allemaal georchestreerd ? ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 8 september 2009 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar probeer ik Stalin goed te praten? Geef in mijn betoog één zin aan waar ik Stalin goedpraat? U zou beter van de fles afblijven voor u ongegronde kritiek begint te spuien. Alsof ik een stuk stront uit de lagere klasse als Stalin zou verdedigen. Ik zal het eens anders verwoorden, Stalin had een doel, een visie, dat was een communistische visie, en wie het niet met hem eens was, werd uitgeschakeld, de anderen moesten zich buigen. Hitler had slechts één visie de totale uitroeiing van de joden of ze nu met hem eens waren of niet of ze bogen of niet, uitgeroeid zouden ze worden. Een hemelsbreed verschil. Is dat duidelijk? En begin nu niet over het verschil in cijfers, want daar gaat het niet over. Laatst gewijzigd door AyneRand : 8 september 2009 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, ın jouw ogen heeft Adolf Hıtler geen enkele mısdaad gepleegd.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat deze vrouw bij wijze van preken een domme kloot was/is daar valt niet aan te twijfelen. Maar dat men met leugens en bedrog zich toegang verschaft is erover en ver erover. Anderzijds, hoe was deze persoon aan dit adres gekomen? Deze vrouw zal met haar politieke overtuiging toch niet te koop hebben gelopen op het internet met de advertentie, 'kinderoppas met nazi symphatie'. Misschien één van de personen die gebruik maakte van de diensten van deze vrouw wie zal het zeggen.
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, verwonderlijk is dat niet. Wijlen Karel Dillen wist ons te vertellen dat Bert Eriksson (en ik citeer): 'de grote Vlaamse leider was'. En zo ziet men maar. Al is de leugen nog zo snel bij het Vlaams Belang, de onthaalmoeder brengt ze ons wel. Laatst gewijzigd door system : 8 september 2009 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Misschien zoals in uw ogen stalin hé pietje. Maar die van uw stalin mag men ontkennen nietwaar daar telt de wet op negasionisme niet voor hé pietje. De pc'ers zijn wel zo slim om niet in eigen vlees te gaan snijden nietwaar. Goed lopende zaken moet men in eren houden nietwaar.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gek, maar wat ziei die brave onthaalmoeder in dat videoke nu weer over Hitler? Juist ja: een man met goede ideeen, met visie en prachtige realizaties. Nu zegt U precies hetzelfde over Stalin. Voor Hitler was het uitroeien van de Joden ook maar een 'nevenbezigheid' hoor. Tussen de veroveringen en oorlogen door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nu heeft geen enkele ouder klacht ingediend, voor zover we weten. Het CGKR heeft zich niet te moeien met wat binnenskamers gebeurt ! Een nieuwe naam voor CGKR: Centrum voor Stasi-praktijk in Belgie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uıt welke van mıjn posts zou dat moeten blıjken ???
Indıen je je smerıge ınsınuatıe nıet kan hard maken, beschouw ık het als laster van uwentwege en zal dat dan ook als dusdanıg behandelen.
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Herlees mijn tekst en zeg waar ik beweer dat de visie van Stalin een goede visie was???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 september 2009 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |