![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Schaf het kindergeld af ! Stop de babyboem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Andro : 8 september 2009 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Ik zou het niet weten.
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Ze brengt hun geestelijke gezondheid in gevaar.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]()
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist... "hingen". Verleden tijd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Staatssecretaris
|
![]() Na het item in ter zake zei de nieuwslezer ( was dat niet Lieven V. ? ) dat er ook 2 Marokkaanse kindjes werden opgevangen. Zo "strak" zal het dan ook niet gesteld zijn zeker? Ik heb zo'n vermoeden dat deze reportage een geval van uitlokking is. Om de Vlaming weer een extra stempel van nazi te kunnen geven. Want van zoiets likken ze hun vingers af in het Franstalig gedeelte van het land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() in hoeverre denkt ge dat een kind tot 2.5 jaar in staat is om nog maar een notie te hebben van wat die vrouw allemaal eventueel zou kunnen "indoctrineren"?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() En weer dat parallelle "wij worden geviseerd,wij zijn altijd de slachtoffers!!" , dat we nu ook bij bij de taouil-bende aantreffen.
Eens te meer vertonen de extremisten meer raakvlakken dan ze zelf ooit zullen willen toegeven. Dewinter, Taouil: één gevecht?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() Op zich heb ik er geen probleem mee dat iemand kinderen kan opvangen zelfs al volgt die persoon een zeer extremistisch gedachtengoed, aangezien dat namelijk totaal persoonlijk is waar niemand zakens mee heeft. In een extremistische strekking geloven is trouwens ook niet strafbaar (ernaar handelen wel). Er zouden trouwens veel mensen liegen moesten ze beweren dat ze 3e Rijk-films en WO-II reportages maar niks vinden. Bullshit!! Het IS natuurlijk razend interessant en er zijn veel mensen die een oprechte interesse hebben in het verloop van de gebeurtenissen van die dagen. Daarom ben je nog niet extreem bezig. Maar goed, toen ze haar standpunten verkondigde was het wel duidelijk dat het verder gaat dan dat
![]() In zekere zin zouden ze (-zoals de woordvoerster van K&G verklaarde in Ter Zake) inderdaad moeten uitmaken wat de implicaties zijn en zien of die vrouw privé en werk kan scheiden. Maar dan rijst de vraag of dat het geval is als er foto's van Hitler in de woonkamer hangen of niet. K&G kan ook niet elke dag komen checken of alles nog volgens de regels verloopt. Het aanleggen van een collectie wapens b.v. vind ik hoogst "eigenaardig" als er kinderen van derden in de buurt zijn en ik kan me perfect inbeelden dat een organisatie als K&G alleen al op basis daarvan de boel opdoekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat niet, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Sint-Gillis hadden ze geen wapens, maar zijn er wel doden gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |