![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7941 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7942 |
|
Minister-President
|
Alles wat overbodig is voor de instandhouding van de soort is abnormaal en minderwaardig? Mogen we ook nog léven?
|
|
|
#7943 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#7944 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7945 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7946 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#7947 | |
|
Minister
|
Citaat:
2) Het is niet omdat iets geen direct voordeel biedt, dat het daarom moet uitgeroeid worden. Zoiets klasseert onder "diversiteit" 3) Het is al vaker gebleken dat op het eerste zicht triviale aanpassingen/eigenschappen/gedragingen van soorten, uiteindelijk wel degelijk hun nut bewijzen. |
|
|
|
|
|
|
#7948 | |
|
Minister
|
Citaat:
Hoe zou u reageren als ik buitensporig veel belang zou hechten aan bepaalde twijfelachtige onderzoeken die 'geloven in God' als een psychische ziekte bestempelen?!? |
|
|
|
|
|
|
#7949 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Nergens wordt gesteld dat iets moet uitgeroeid worden. Gelieve niet te doen alsof. Citaat:
Maar intussen heeft homoseksualiteit dat niet. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#7950 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Ars_Nova;4320940]Is het al ooit in u opgekomen dat homofielen helemaal geen beperking hebben en zich net daarom aangevallen voelen omdat mensen zoals u ze als ziek bestempelt?? [quote]
Zij kunnen met elkaar binnen hun relatie geen kinderen krijgen van elkaar. Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#7951 |
|
Minister-President
|
Koppels waar een van beiden onvruchtbaar is kunnen ook geen kinderen krijgen van elkaar in hun relatie, koppels waar de vrouw haar menopauze voorbij is ook niet.
Dus als we de zienswijze verder gaan trekken hebben mensen met kanker ook een afwijking want kankers zijn in de minderheid toch ???? En werklozen hebben dan ook een afwijking omdat ze in de minderheid zijn van werkenden en zo kunnen we nog een tijdje doorgaan en als puntje bij paaltje komt heeft iedereen wel een afwijking... Pfffffff wat een enge zienswijze....
|
|
|
#7952 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als zij kinderen willen zullen zij waarschijnlijk naar een vruchtbaarheidskliniek moet gaan om over hun probleem te praten en er iets aan te doen. En ook dat is niet de normale gang van zaken als men kinderen wil. Ze wijkt daarvan af. Vandaar dat we gerust van een afwijking mogen spreken. Alleen zullen deze mensen zich niet zo snel en diep "gediscrimineerd" voelen als Jan Homoseksuelle wanneer je zoiets zegt. Ze zijn al blij als ze geholpen kunnen worden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 september 2009 om 21:16. |
|
|
|
|
|
|
#7953 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
heel simpel ze hebben dan ook geen enkele reden om zich gediscrimineerd te voelen en Jan Homseksuelle wel daar er bij mijn weten geen enkele zonderling die eerste groep dat 'recht' ontzegt en bij groep Jan Homoseksuelle ken ik er nogal veel die die groep dat ontzegt.
|
|
|
|
|
|
#7954 | |||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#7955 | ||||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bemerk trouwens dat stabiele homo's wel degelijk op de hoogte zijn van deze "beperking" die trouwens alleen maar bestaat omdat het stigma er is, en de eraan hangende moeilijkheden om te trouwen, te adopteren, en kinderen te krijgen bij een (al dan niet bevriende) vrouw. Dus: ik kaats de bal terug en begin over studies die religiositeit vergelijken met psychische ziekten, zelfs psychotische aandoeningen. Terwijl iedereen weet dat de overgrote meerderheid van religieuze mensen wel een normaal leven kunnen opbouwen buiten psychiatrische instellingen. Citaat:
Maar goed, iedereen met zelfs maar de lichtste afwijking t.o.v. het gemiddelde is tegenwoordig precies abnormaal. Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 8 september 2009 om 13:14. |
||||
|
|
|
|
|
#7956 |
|
Minister-President
|
Tja als we het zo beginnen te bekijken dan heeft iedereen wel een of andere afwijking zeker.......
|
|
|
#7957 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||
|
|
|
|
|
#7958 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7959 | |||||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus kort antwoord: we maken het onszelf gewoon te moeilijk Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#7960 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De rest doet niet veel ter zake in deze discussie. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 september 2009 om 04:29. |
|
|
|
|