![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11621 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankjewel voor het zelf aantonen van wat ik al dacht.
Je hebt geen bron nog bewijzen ervoor en ontwijkt dit door zoals hier wat kinderachtige reacties die nergens op slaan maar je enige uitweg zijn. Ik heb het al meerdere keren gezegd, men liegt hier meer dan de man die men van alles beschuldigd. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11624 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom geef je die niet? Bang dat het een lachertje is?
![]() |
![]() |
![]() |
#11625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11626 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ok, mij goed, maar dus zijn er geen explosieven geplaatst in de torens, er zijn geen raketten afgevuurd op het pentagon...?
Laatst gewijzigd door illwill : 9 september 2009 om 11:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij om een bron vragen terwijl de link in die post staat die je quote.... ![]() ![]() ![]() Hier laat jij juist zien dat jij diegene bent die steeds elke post uit context trekt tot op het onozele af,zonder verder ook maar iets van tegenargumentatie aan te brengen... Wéét jij wel de betekenis van het woord tegenargumentatie,hetgeen jij hier doet is zeveren op grote schaal.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als U een propagandafilm voor waarheid wil aannemen,tja ,doet U maar..
![]() En ik héb hem destijds gezien mijn beste...... Het patriotisme liep destijds er zo vanaf.... Laatst gewijzigd door Svennies : 9 september 2009 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11629 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de video wel aangeklikt maar dat is geen link naar de vluchtgegevens, dit is een link naar een video waarin een believer een verhaaltje afrateld met info die niet te checken is. Moet ik zomaar iemand geloven die voor een witboard staat en zegt dat het de vluchtinfo is? echt niet en dat doen jullie ook niet. Ik heb jou niet om een bron gevraagd, ik vraag dat aan Micele, of ben jij iemand met een dubbele nick en praat je je hier voorbij? ![]() Ik haal niets uit zijn context, ik stel VRAGEN. Al ooit van dat woord gehoord? Jullie vinden dat men Bush en co opnieuw moet ondervragen en dat men onopgeloste vragen opnieuw moet gaan onderzoeken, maar zelf vragen beantwoorden is blijkbaar van den boze. Ik heb zelfs nog geen tegenargumentatie moeten geven, nogmaals, ik stel vragen en dat i blijkbaar al jaren teveel voor believers.
![]() |
![]() |
![]() |
#11630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betreft de vluchtdata van die FDR die zogezegd van vlucht AA77 is waarvan de FAA door de rechtbank werd gedwongen om die data vrij te geven..... Het is dus de originele data van de FDR zélf...snappie, of is het te moeilijk.... En believer mijn beste,is dat Uw argumentatie,bijzonder pover wéét U... Een 9 maanden durende onderzoek naar die data alléén bestempelen als believerswerk..... Man,man ,man, Hoe laag moet U al gaan zoeken om een weerwoord te verzinnen,echt te onozel om te geloven welke crap U hier neerschrijft... ![]() ![]() Daarom dat de FAA al jaren weigert om met Calum Douglas in debat te gaan wat betreft die vluchtgegevens van de datarecorder.... Laatst gewijzigd door Svennies : 9 september 2009 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11631 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://whatreallyhappened.com/IMAGES/andrewsmap.gif Hoofdopdracht: Citaat:
![]() Citaat:
Had iedereen die dag congé ? Of was het break voor iedereen van 8:45 tot 9:45 hr ? Citaat:
Testimony Mineta voor de commisie (Live), wat hij meehoorde uit de Ops-Radarcentrum van Cheney en iemand die de blip op het radarscherm volgde ...vanaf ...50 miles out ... 30 miles out... En Cheney wist alles, vermoedelijk van (veel) meer als 50 miles vóór de blip het Pentagon bereikte (reikwijdte radar), maar of daar juist een Missile of Vlucht 77 gedetecteerd werd weet wslk alleen Cheney alleen... "Missiles" hoeft men niet te onderscheppen..., en "Vlucht 77" had al veel langer onderschept moeten worden. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 9 september 2009 om 12:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alle hop met al jullie 'bewijzen' naar de rechtbank...
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11633 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 9 september 2009 om 12:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11634 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de originele data van de FDR zelf, snappie, of is het te moeilijk... Nee, dat is gewoon een woordje nm "believer", dat is geen argumentatie en dat beweer ik ook nergens. ![]() Zolang er geen juiste bronnen gegeven worden is het prietpraat welke niet te checken is. Maar ik heb al wel langer door waarom er geen rechtszaak word begonnen. ![]() Ik moet niet echt laag gaan, ik vraag gewoon om de bronnen om de info te checken, dat is alles en is de normaalste zaak van de wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#11635 |
Banneling
|
![]() Geen idee, kwas er niet bij.. Beide zeer verdacht. Het zou me niet verbazen dat het medegeorganiseerd was. Er dient nog veel uitgelegd te worden. Binnen een 30 jaar zullen we het weer weten zeker
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 9 september 2009 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11636 |
Banneling
|
![]() Dat was wat het leger van plan was in de jaren 60 en was goed gekeurd voor executie. Kennedy wou dit niet en werd een kopje kleiner gemaakt. Zen welbekende speech spreekt boekdelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u zegt dus eigenlijk dat die data fake is , waarom zetten ze er dan dergelijke volgens u zo merkwaardige gegevens in ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee , dat weten we nu al dankzij het internet . Hierdoor verloopt het hele proces veel sneller . Sommigen hebben het echter niet kunnen bijhouden en zitten nog steeds met vragen waarop gewoon al antwoord is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11639 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als de believers alle bewijzen hebben...hoe komt het dat het plots niet meer duidelijk is? Zijn er brokstukken van een raket of vliegtuig gevonden? Wat ik kan opmaken uit de posts van de believers is het een raket. Dus heeft men de terroristen NIET laten doen want deze zijn hier niet bij betrokken.
![]() |
![]() |
![]() |
#11640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het niet over de jaren 60 maar 2001.
![]() |
![]() |