![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zouden Prins Laurent beter es opvoeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is het véél te laat voor. Het kwaad is al geschied, en het is duidelijk onherstelbaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 9 september 2009 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dat stuk crapul verdient maar 1 ding! De kinderen naar het verbeteringsgesticht, en de rest:
Dat ze godverdomme de witte tering leide ![]() ![]() Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 9 september 2009 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 9 september 2009 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @leeuwenhart & giserke:
wij zijn een hoogbeschaafd volk. Wij onthoofden niet. Wij kunnen wèl voor een beschutte werkplaats zorgen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nederlands ligt zo een beetje tss de twee.
Is eigenlijk de kleinste vd grootste talen in europa maar veruit de grootste vd kleinste.. Frans is op wereldvlak een kleine taal geworden met hoogstens 80miljoen native speakers verspreid over Frankrijk, Belgie , Zwitserland en Québec. Op het Afrikaans continent is frans aan het verdwijnen tov de locale talen en het engels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou de commentaren wel eens willen horen als een prinsesje in Nederland opgevoed zou worden zonder onze grootste taal te leren.
hahaha...jullie zijn watjes. (ik bedoel dat respectvol he) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 9 september 2009 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Neen, maar er zijn veel andere mogelijkheden. Wurgen, vergiftigen, vierendelen, levend koken, verhangen, in een vergeetput werpen, openrijten, kruisigen, doodpesten, stenigen, verdrinken, op een paal spietsen, doodschieten, verbranden, voor de leeuwen gooien, etc...etc....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik me niet vergis heeft ze in ons Belgische Spa de taal geleerd in ijltempo. Onze adellijke koninklijke bloedlijn heeft Spa nooit gehaald ![]() ![]() Alleen Albert I heeft de Ardennen bereikt maar ook dat is niet goed afgelopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen Nederlands?
Men kan de operetteprins Laurent - en met hem zijn hele familie - beter afvoeren. Er wordt inmiddels gespeculeerd dat de verhuisdozen in Laken klaarstaan en dat onroerend goed in het (Franse) buitenland stijlvol wordt gemeubileerd en gestoffeerd teneinde het geschikt te maken voor permanente bewoning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() [quote=djimi;4325566]@leeuwenhart & giserke:
Echt nier iets om jaloers over te zijn hé? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't Zal dan toch afhangen van de intelligentie.
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't Volk zou dan al één front moeten vormen en hun ongenoegen moeten uitroepen dat ze willen dat ze ophoepelen.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() 2
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |