![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals nu de media het publiek probeert op te maken om toch maar voor een belgische scheidsrechter te supporteren ![]() sukkelaars |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
verliezen doen ze meestal of tegenwoordig altijd. ik supporter gewoon dat het niet 1-0 of zo wordt maar een echte afstraffing zoals vorige week en gisteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Vooral na teleurstelling in de Belgische ploeg, draagt menig Vlaming wel eens oranje. Het is trouwens traditie om al voor een match met onze nationale ploeg begint, reeds te vloeken in de zin van: "We zullen toch verliezen! Waarschijnlijk 0- 3!" Tegenwoordig is het nog erger truwens, nu kijkt men gewoon al niet meer naar de Rode Duivels, wat men tien jaar geleden nog wel doet (al dan wel met cynische afkrakende commentaar).
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de volgende OS zal er ook wel ergens weer een Belgisch paard meedoen, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken bijzonder weinig Vlamingen die voor Nederland zullen supporteren en ook de Walen die ik ken zullen niet zo snel voor Frankrijk supporteren (daar gaat het trouwens ook niet zo snel, ze gaan barragewedstrijden moeten spelen). de Walen voelen zich nog altijd meer Belg dan iets anders hoor, zeker op sportgebied. de Vlamingen voelen zich meer Vlaming dan iets anders, dus ook niet direct een Nederlander. hoe erg jij en anderen het zouden willen, je moet rekening houden met de realiteit hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ja, ook de Walen supporterden tegen Frankrijk voor België, het waren wsl de enigsten die "Belgium, Belgium" riepen, de Vlamingen riepen vooral: "Lions, Lions" ma goed....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan mij voorstellen dat u niet meteen met oranje toeters en bellen over straat gaat lopen volgend jaar, maar het zou gezellig zijn als u en wij gezamenlijk een voetbalwedstrijd van Oranje op het WK volgen in een gezellig café. Akkoord, Vlijmscherp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben een sportliefhebber, Ernst, en niet echt een nationalist, remember?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De radio 1-presentator: "Overal waar de Rode Duivels komen maken ze de mensen blij. In dit geval zijn de Armeniërs blij."
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar komen dit soort cijfers vandaan? Als een amateur in een week anderhalf uur wedstrijd speelt en nog twee middagen fanatiek traint zit hij al aan meer, lijkt me een beetje een overdreven getal...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 september 2009 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja ... ze moeten er niet meer voor werken hé ... het geld van een "topvoetballer" stroomt vanzelf wel binnen ... winnen of verliezen.
Waarschijnlijk een mentaliteit dat ze reeds van thuis uit gewend zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben geen nationalist, maar pragmaticus ... Niet verkeerd, toch? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken geen sjiek van voetbal, maar ik vind dat omdat heel die bende voetbalerkes zo slecht gepresteerd heeft, dat ze een volledig nieuwe ploeg moeten kiezen,
En ze mogen om een voorbeeld te stellen, niet kiezen uit 1 - 3 klasse maar uit de beste spelers van cafe ploegen en de provinciale afdeling, zo komen die jongens ook eens buiten en als we dan van Armenie verliezen is dat belange zo geen blamage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat er in tijden van crisis absoluut geen geld meer is voor voetbal. De miljoenen die naar beveiliging, infrastructuur en onderhoud gaan, zijn al onverantwoordelijk. Maar die vette-lonen-niks-presteren-mentaliteit werkt bij mij als een rode lap op een stier. Belzium: ziero pojnts...
|
![]() |
![]() |