![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() denk jij ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Minister
|
![]() OKOK, smaken verschillen. Maar het is niet omdat ik homo ben dat ik daarom per sé naar slechte overgeproducete tracks moet luisteren en alle nichten die denken dat ze hip zijn omdat ze zich de Queen of Bitchtown voelen, moet tolereren.
Bovendien vind ik daar toch nooit iemand. Degenen die mij interressant vinden vind ik niet interessant en omgekeerd. Ik heb letterlijk al méér mannelijk schoon "opgeraapt" op heterofuiven. Enfin, wat een kutterm. Ik bedoel dus op studentenfuiven, in discotheken, ... Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 9 september 2009 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leeft maar 1 keer, en als je het wat veilig houd is er echt niets aan de hand. Maar geef mij maar het meer romantischer gedoe. (slechte muziek ook altijd ![]() In tegenstelling tot wat hier soms verteld wordt. Seks tussen 2 jongens staat in dit topic gelijk met aids op doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet tegen je dochter zeggen dat ze wat moet afvallen en volgende keer haar tanden moet poetsen voor ze naar een fuif vertrekt. Dan hoeven de jongens die ze aanspreekt niet te zeggen dat ze gay zijn om haar weg te jagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() Memo aan mezelf: serenade brengen onder bgf's venster.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister-President
|
![]() Toch wel straf dat men in de psychiatrie zomaar internet toelaat.
Laatst gewijzigd door dejohan : 9 september 2009 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Alleen is het gaymilieu niks voor mij, op een sporadische uitspatting na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij het zingt zal het wel goed zijn zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
|
![]() Gij flemer.
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog altijd problemen met hetero's die homo's worden en terug omgekeerd. Die geven mij toch het beeld van de losbandige decadente maatschappij die naar zijn verval toegaat, op zijn romeins dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Wat iseen goede opvoeding (welke regels) ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Verdwijnt de stress dan verdwijnt ook de homofilie. Sluit aan bij de theorie dat je onlustgevoelens wilt verdrijven door lustgevoelens .
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 september 2009 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |