![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.vrijvanzegel.net/blog2/in...onder-ons.html
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 september 2009 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() et alors ??? Verandert nıks aan het feit dat het nazı-aanbidders waren.
![]() |
#243 | |
Staatssecretaris
|
![]() http://inflandersfields.eu/2009/09/z...apje-stof.html
Citaat:
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 11 september 2009 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U vindt het ok dat de erkenning door Kind & Gezin werd ingetrokken op basis van tv beelden en externe (politieke) druk veeleer dan op basis van een onderzoek naar de bekwaamheid van de personen in kwestie? Hoewel ik uw aversie voor nazi sympathisanten deel, ben ik het er absoluut niet mee eens dat het er op nahouden van een bepaalde mening of gedachtegoed automatisch zou moeten impliceren dat men z'n mensenrechten (ja, recht op privacy, recht op vrijheid van mening en recht op vrijheid van gedachten zijn mensenrechten) verbeurt. Als samenleving moeten we daarboven staan. Het zijn en blijven mensen en alsdusdanig dienen zij van dezelfde rechten te genieten als ieder ander. Door hen die rechten te ontnemen op basis van hun verondersteld gedachtegoed reduceren we deze mensen, o ironie, tot "Untermenschen", en zijn we, als samenleving, niet beter dan hetgeen we hen verwijten te zijn. U mag uw persoonlijke verachting er niet toe laten leiden dat u zich verlaagt tot hun niveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Minister-President
|
![]() Volledig akkoord met jazeker!!
Als we dit toelaten zonder reactie, dan wordt de heksenjacht voor open verklaard en kan iedereen met connecties bij de media een ander zo maar zwart maken!! Ik vind nog altijd dat tegen die praktijken klacht moet worden neergelegd!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
vrt als gecontroleerde staatszender, ook al een tijdje aan de gang.
![]() |
![]() |
#247 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() et alors?
![]() |
#248 |
Minister-President
|
![]() Dat de VRT zich hiertoe leent, vind ik op zich al een ontoelaatbaar feit!!
Lijkt wel "De Standaard" die ineens gaat roddelen over al dan niet huwelijksperikelen van een of andere BV!! Volgens mij werd hier een serieuze deontologische en zelfs onwettige fout gemaakt en dat moet gesanctioneerd worden!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Door Felix zeer warm aanbevolen blogpost, eerst hier door Fiessler aangegeven.
![]() ![]() De nieuwe Nazi's zijn onder ons http://www.vrijvanzegel.net/blog2/in...onder-ons.html Citaat:
Zijn Vlamingen dom? ![]() Citaat:
En onze politici zwijgen zoals gewoonlijk als vermoord. Zou dan toch...? ![]() Citaat:
Helaas. ![]() Berufsverbot Citaat:
De gedachtenpolitie is machtig aan het worden. ![]() Voor de goede orde: geen haar op mijn hoofd denkt eraan om mijn kinderen naar zo'n onthaalmoeder te sturen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 11 september 2009 om 12:19. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Staatssecretaris
|
![]() De VRT hebben wel hun eigen hypocriet agenda. Zelf mogen ze op hun artistieke manier Hitler verheerleken met Plat préféré enz. om de Joden een hak te zetten en nu blazen ze dit onnozel fait divers over een zotte Antwerpse op om hun politiek correct imago intact te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Minister-President
|
![]() Misschien, heel misschien beginnen de mensen na een eerste verontwaardiging na te denken en gaan de ogen open!!
Kan dit zomaar???? En alle partijen zijn er ingelopen en hebben zonder enig nadenken de eerste verontwaardiging aangegrepen om maatregelen te treffen , zonder eerst over de grond van de zaak na te denken!! Het centrum voor gelijke kansen, Kind en gezin, Van Deurzen, Vlaams belang.... allemaal hebben ze gereageerd als kiekens zonder kop. Niemand heeft de bedenking gemaakt dat dit zomaar niet kan en dat dit frauduleus verkregen materiaal is. Trouwens die mensen "verkondigden" niets, ze werden gewoon in eigen huis misleid om een gesprek te voeren met een "valse" bezoeker!!! Ik keur hun gedachtengoed af, maar in eerste instantie is de uitlokker wettelijk in fout. Zou de VRT zich aansprakelijk stellen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel die vrouw had een portret van Marc Dutroux hangen ?
Toch een man enigszins te vergelijken met meneer A.H. Het is bekend dat Hitler een seksuele voorkeur voor kinderen had. Bekijk die kleurenbeelden maar eens van hem op het Adelaarsnest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Burger
|
![]() kheb al veel propaganda over AH gehoord maar deze had ik nog niet gelezen, ik vraag me af of er negatieve eigenschappen of kwaadaardige trekjes bestaan deze persoon niet heeft
GOD Promised Me Your Land, Your Corneas, and Your Bones Laatst gewijzigd door smokey : 11 september 2009 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Als we nu eens gewoon bij de zaak blijven ipv absurde hypotheses die zich niet hebben voorgedaan te bedenken... Het gaat over recht op privacy, niet over hetgeen aan de muur hing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#256 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit door het verfoeide nazi-gedachtengoed toe te passen. Sterk.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan? Is er aangetoond dat dit een negatieve invloed heeft op de opvang van die kinderen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat er een foto van Hitler hing? Dus overal waar er een foto van Leopold II hangt, is dat een Coburg-aanbidder... die instemt met de genocide van 10 miljoen zwartjes in Congo? In feite is de ganse famillie schuldig.. vermits er nooit een verontschuldiging is geweest. Waar nu nog een foto van de koninklijke famillie hangt vereert men de genocide van 10 miljoen Congolezen.
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 11 september 2009 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen lapt men hier de privacy aan zijn laars om de dingen in negatieve zin te bewegen.
![]() |
![]() |