![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U begrijpt dat dat systeem op den duur uit de hand loopt en zichzelf vernietigt? Het spijtige van de overbevolking is dat de groep die het niet beseft steeds groter wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() ik doe alleszins niet mee
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik ken tal van datums, plaatsen, namen, streefdoelen die bij de meerderheid van de bevolking onbekend zijn. Moest u samenhangende zinsconstructies kunnen maken zonder al te veel dt-fouten zou ik kunnen overwegen ze met u te delen. In de huidige omstandigheden zit dat er helaas niet in. Maar u zult 'het' uiteraard wel merken als 'het' zover is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Jullie vertellen meer leugens dan iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Voor de 10e! keer : Voorkomen is beter dan genezen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een goeie evolutie. De islam mag hier best wat aan belang winnen. het christelijke geloof spreekt jammer genoeg bijna niemand meer aan. Hierdoor zijn er nog slechts uitzonderingen die op een christelijke manier willen leven. Daarbij worden ze vaak op hoongelach onthaald door de buitenwereld. Dit heeft tot gevolg dat er veel maatschappelijke ontwrichtingen zijn, bij gebrek aan een goed gefundeerde moraal.
Ik hoop dat de islam terug een beetje moraal gaat bijbrengen, want er is hier in het "vrije" westen echt nood aan. Misschien vragen mensen zich af waarom iemand met een christelijke achtergrond hoopt op een sterkere islam. Wel, ik geloof dat we in dezelfde god en (grotendeels) dezelfde waarden geloven. En of ik die God X of Y moet noemen, maakt mij niet uit. Ik zou alleen weer een beetje meer deugdelijkheid zien (het oude Virtus) in deze wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iets met een pot en een ketel en er kwam ook een neger bij ofzo.
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() De verantwoordelijkheid ligt eerder bij een volledig mislukt sociaal en immigratiebeleid. En dat tot op de dag van vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Vreemd. Als ik kijk naar de Islamitische landen van Marokko tot Indonesie krijg ik een ander beeld. Geweld, onderdrukking, armoede, nationalisme, een kleine kliek onderdrukkers, afwijzing van wat 'vreemd' is, ... veel geluk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Typisch voor slinks links. Hebben ze niet direct en antwoord bij de hand, hangen ze de pseudo intellectueel uit en kijken ze naar bv. dt fouten of zoals inuw geval naar samenhangenzinsconstructie. U zou moeten weten, het zijn de personen die misschien zonder dt fouten kunnen schrijven, die van zichzelf denken intellectueel te zijn, die deze samenleving hebben gemaakt tot wat ze nu heden ten dagen. Corrupt, achterbaks en zeker geen oog voor de noden en grieven van wat men noemt, 'eigen volk' waarschijnlijk één van hun streefdoelen. Hopelijk vindt u de zinsconstructie geslaagd? Zo niet, zou ik me dat moeten aantrekken?
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2 - Welke leugens? 3 - Met deze hebt u nog niet geantwoordt op voorgaande vragen. Te moeilijk, geen interesse of is het een publiek geheim enkel en alleen bestemd voor de 'believers' in het gedrocht multicul?
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is dat één van hun hoofdredenen dat ze zo gretig hun import verdedigen van buitenlanders. Import van mogelijk kiesvee om hun plaats te kunnen behouden.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begrip 'Virtus' komt trouwens uit een beschaving die nog geen kennis had gemaakt met de mentaal en psychisch verwoestende invloed van het geloof in één en één enkele 'godheid' (die geen andere 'godheden' naast zich duldt). Voor alle duidelijkheid: ook 'satanisme' en "neo-paganisme" beschouw ik als gelijkaardige nefaste verschijnselen; ik vind ze - zo mogelijk - nòg stompzinniger. Als u voor een 'moreel réveil' dan toch per sé beroep wil doen op 'religieuzen' haalt u er voor mijn part maar de boeddhisten bij. Die hebben geen ingebeelde vriendjes nodig. Als d�*t zijn geen dappere mensen zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 september 2009 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Khadaffi de islam koning moet zijn mond houden!
Als het aan mij ligt beginnen we de strijd tegen de Islam en wel nu meteen! Laatst gewijzigd door copsteam : 12 september 2009 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom?
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien jij blij bent binnenkort onder het juk verder te leven van de islamprietpraat en middeleuwse achterlijkheden klinkt dat niet erg verstandig... Overal ter wereld waar dat soort begint rond te lopen is er ambras.. maar jij kunt daar best inkomen! Onze eigen ondergang tegemoet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensheid heeft blijkbaar een groot drama zoals oorlog enz nodig om de paar decennia! Nu krijgen we de moslims overal op ons dak zoals de zoveelste plaag van Egypte! Het vaststellen is al erg genoeg, er nog komedie over verkopen en doen alsof er niets aan de hand is maakt het cynisch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of staan ze intellectueel op dezelfde "hoogte"? |
|
![]() |
![]() |