Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2009, 08:47   #21
Abraxas
Lokaal Raadslid

Abraxas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smokey Bekijk bericht
is het niet eerder de stijgende welvaart die zorgt dat mensen minder kweken?

we hebben WEL meer volk nodig in europa, want ons systeem is zo opgezet, het werkt alleen als er altijd maar groei is, als er altijd maar meer en meer en meer geconsumeerd word
U begrijpt dat dat systeem op den duur uit de hand loopt en zichzelf vernietigt? Het spijtige van de overbevolking is dat de groep die het niet beseft steeds groter wordt.
Abraxas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 09:25   #22
smokey
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas Bekijk bericht
U begrijpt dat dat systeem op den duur uit de hand loopt en zichzelf vernietigt? Het spijtige van de overbevolking is dat de groep die het niet beseft steeds groter wordt.
ik doe alleszins niet mee
smokey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 10:39   #23
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
De struisvogel mentaliteit is u bekend en toch vertoont u zulk gedrag. Misschien weet u en andere zaken die bij de meerderheid van de bevolking niet zijn gekend en die u liever stil houd, uw weet wel 'samenzweringstheorieën'.
Ik ken tal van datums, plaatsen, namen, streefdoelen die bij de meerderheid van de bevolking onbekend zijn. Moest u samenhangende zinsconstructies kunnen maken zonder al te veel dt-fouten zou ik kunnen overwegen ze met u te delen. In de huidige omstandigheden zit dat er helaas niet in. Maar u zult 'het' uiteraard wel merken als 'het' zover is.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 11:02   #24
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die naiëve dwaze opmerkingen als 'samenzweringstheorieën' hoe komt u daar in feit bij. Is op dit forum bij bepaald personen het enige verweer wanneer iemand verwijst naar problemen die zich in de samenleving voordoen en die uitbreiden.

Het op de boodschapper schieten inplaats van even stil te staan bij hetgeen er zich zoal voordoet, zoals bv. in Frankrijk straatterreur iets wat hier ten lande ook stilaan z'n intrede begint te doen kijk maar wat een paar weken terug is gebeurt in het brusselse en dat niet de eerst maal was.

Kijk maar naar de dreigementen die bepaalde personen te horen krijgen naar aanleiding van het hoofddoeken verbod. Dreigementen waar men wel even bij stil zou moeten staan. Neem bv. een Theo van Gogh. Dit zijn een paar zaken waar de mensen zich ongerust beginnen bij voelen en zoals u waarschijnlijk weet, zijn er nog vele meer kijk maar naar media in binnen en buitenland maar afgaand op uw reactie laat dat u waarschijnlijk koud.

Is er ergens een goede reden voor zulke onverschilligheid, of is het gewoon kwaadopzet maar in beide gevallen wat is de reden?
1) Jullie maken van een mug een olifant.
2) Jullie vertellen meer leugens dan iets anders.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 13:39   #25
mdf
Banneling

Standaard

Voor de 10e! keer : Voorkomen is beter dan genezen
mdf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 14:52   #26
vandaele
Banneling

Standaard

Ik vind het een goeie evolutie. De islam mag hier best wat aan belang winnen. het christelijke geloof spreekt jammer genoeg bijna niemand meer aan. Hierdoor zijn er nog slechts uitzonderingen die op een christelijke manier willen leven. Daarbij worden ze vaak op hoongelach onthaald door de buitenwereld. Dit heeft tot gevolg dat er veel maatschappelijke ontwrichtingen zijn, bij gebrek aan een goed gefundeerde moraal.
Ik hoop dat de islam terug een beetje moraal gaat bijbrengen, want er is hier in het "vrije" westen echt nood aan.
Misschien vragen mensen zich af waarom iemand met een christelijke achtergrond hoopt op een sterkere islam. Wel, ik geloof dat we in dezelfde god en (grotendeels) dezelfde waarden geloven. En of ik die God X of Y moet noemen, maakt mij niet uit.
Ik zou alleen weer een beetje meer deugdelijkheid zien (het oude Virtus) in deze wereld.
vandaele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 14:53   #27
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Iets met een pot en een ketel en er kwam ook een neger bij ofzo.
Oud 11 september 2009, 15:03   #28
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Klagen over 'moslimisering' in Europa maar geen verantwoordelijkheid over het op de wereld zetten en grootbrengen van (2 of meer) kinderen willen nemen dat gaat niet samen. Verander de wereld begin bij jezelf.
De verantwoordelijkheid ligt eerder bij een volledig mislukt sociaal en immigratiebeleid. En dat tot op de dag van vandaag.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 15:19   #29
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vandaele Bekijk bericht
Ik hoop dat de islam terug een beetje moraal gaat bijbrengen, want er is hier in het "vrije" westen echt nood aan.

Ik zou alleen weer een beetje meer deugdelijkheid zien (het oude Virtus) in deze wereld.
Vreemd. Als ik kijk naar de Islamitische landen van Marokko tot Indonesie krijg ik een ander beeld. Geweld, onderdrukking, armoede, nationalisme, een kleine kliek onderdrukkers, afwijzing van wat 'vreemd' is, ... veel geluk
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 15:25   #30
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ik ken tal van datums, plaatsen, namen, streefdoelen die bij de meerderheid van de bevolking onbekend zijn. Moest u samenhangende zinsconstructies kunnen maken zonder al te veel dt-fouten zou ik kunnen overwegen ze met u te delen. In de huidige omstandigheden zit dat er helaas niet in. Maar u zult 'het' uiteraard wel merken als 'het' zover is.
Afgezien van de zinsconstructie en de dt fouten schijnt u toch goed te weten wat er wordt bedoelt.

Typisch voor slinks links. Hebben ze niet direct en antwoord bij de hand, hangen ze de pseudo intellectueel uit en kijken ze naar bv. dt fouten of zoals inuw geval naar samenhangenzinsconstructie. U zou moeten weten, het zijn de personen die misschien zonder dt fouten kunnen schrijven, die van zichzelf denken intellectueel te zijn, die deze samenleving hebben gemaakt tot wat ze nu heden ten dagen. Corrupt, achterbaks en zeker geen oog voor de noden en grieven van wat men noemt, 'eigen volk' waarschijnlijk één van hun streefdoelen. Hopelijk vindt u de zinsconstructie geslaagd?

Zo niet, zou ik me dat moeten aantrekken?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 15:30   #31
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Afgezien van de zinsconstructie en de dt fouten schijnt u toch goed te weten wat er wordt bedoelt.

Typisch voor slinks links. Hebben ze niet direct en antwoord bij de hand, hangen ze de pseudo intellectueel uit en kijken ze naar bv. dt fouten of zoals inuw geval naar samenhangenzinsconstructie. U zou moeten weten, het zijn de personen die misschien zonder dt fouten kunnen schrijven, die van zichzelf denken intellectueel te zijn, die deze samenleving hebben gemaakt tot wat ze nu heden ten dagen. Corrupt, achterbaks en zeker geen oog voor de noden en grieven van wat men noemt, 'eigen volk' waarschijnlijk één van hun streefdoelen. Hopelijk vindt u de zinsconstructie geslaagd?

Zo niet, zou ik me dat moeten aantrekken?
Maar slinks links blijft een trouvaille hoor. Bravo aan uw geestesgenoot die d�*t hoogstandje bedacht heeft.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 15:34   #32
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
1- Wie maakt van de olifant een mug?

2 - Welke leugens?

3 - Met deze hebt u nog niet geantwoordt op voorgaande vragen. Te moeilijk, geen interesse of is het een publiek geheim enkel en alleen bestemd voor de 'believers' in het gedrocht multicul?

Oud 11 september 2009, 15:52   #33
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Maar slinks links blijft een trouvaille hoor. Bravo aan uw geestesgenoot die d�*t hoogstandje bedacht heeft.
Laat ons gerust stellen dat slinks links op sterven na dood is. Een dood die ze zelf in de hand hebben gewerkt door corruptie en volksbedrog. Dat slinks links op de bres staat/stond voor de arme arbeider is een achterhaalde fabel die ze jaren hebben uitgemolken maar waar intussen de uier van droog staat. Zover zult u toch al wel mee zijn hopelijk en indien niet, de arme arbeider is het in elk geval wel.

Waarschijnlijk is dat één van hun hoofdredenen dat ze zo gretig hun import verdedigen van buitenlanders. Import van mogelijk kiesvee om hun plaats te kunnen behouden.

Oud 11 september 2009, 21:12   #34
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vandaele Bekijk bericht
Ik vind het een goeie evolutie. De islam mag hier best wat aan belang winnen. het christelijke geloof spreekt jammer genoeg bijna niemand meer aan. Hierdoor zijn er nog slechts uitzonderingen die op een christelijke manier willen leven. Daarbij worden ze vaak op hoongelach onthaald door de buitenwereld. Dit heeft tot gevolg dat er veel maatschappelijke ontwrichtingen zijn, bij gebrek aan een goed gefundeerde moraal.
Misschien vragen mensen zich af waarom iemand met een christelijke achtergrond hoopt op een sterkere islam. Wel, ik geloof dat we in dezelfde god en (grotendeels) dezelfde waarden geloven. En of ik die God X of Y moet noemen, maakt mij niet uit.
Ik zou u toch willen aanraden vooral niet te gaan hopen op de weldadige invloed van een monotheïstische 'godsdienst', beste vandaele.

Het begrip 'Virtus' komt trouwens uit een beschaving die nog geen kennis had gemaakt met de mentaal en psychisch verwoestende invloed van het geloof in één en één enkele 'godheid' (die geen andere 'godheden' naast zich duldt). Voor alle duidelijkheid: ook 'satanisme' en "neo-paganisme" beschouw ik als gelijkaardige nefaste verschijnselen; ik vind ze - zo mogelijk - nòg stompzinniger.

Als u voor een 'moreel réveil' dan toch per sé beroep wil doen op 'religieuzen' haalt u er voor mijn part maar de boeddhisten bij.

Die hebben geen ingebeelde vriendjes nodig. Als d�*t zijn geen dappere mensen zijn.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 11 september 2009 om 21:17.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2009, 09:11   #35
copsteam
Banneling

Standaard

Khadaffi de islam koning moet zijn mond houden!
Als het aan mij ligt beginnen we de strijd tegen de Islam en wel nu meteen!

Laatst gewijzigd door copsteam : 12 september 2009 om 09:11.
copsteam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2009, 10:08   #36
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door copsteam Bekijk bericht
Khadaffi de islam koning moet zijn mond houden!
Als het aan mij ligt beginnen we de strijd tegen de Islam en wel nu meteen!
Waarom?
Oud 12 september 2009, 11:04   #37
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De enige naiëve dwazen zijn degene die geloven in al die 'samenzweringstheorieën'.
De naïeve dwazen zijn diegenen die dat volkje hebben toegelaten onze landen weer in te palmen, zoals ze eeuwen geleden ook al probeerden!
Indien jij blij bent binnenkort onder het juk verder te leven van de islamprietpraat en middeleuwse achterlijkheden klinkt dat niet erg verstandig...
Overal ter wereld waar dat soort begint rond te lopen is er ambras.. maar jij kunt daar best inkomen! Onze eigen ondergang tegemoet...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2009, 11:09   #38
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klagen over 'moslimisering' in Europa maar geen verantwoordelijkheid over het op de wereld zetten en grootbrengen van (2 of meer) kinderen willen nemen dat gaat niet samen. Verander de wereld begin bij jezelf.
Wat bedoel je? Dat zij wel kinderen op de wereld zetten... die hier dan aanspoelen om voor boel en kosten te zorgen of ter plaatse creperen bij gebrek aan voedsel enz!
De mensheid heeft blijkbaar een groot drama zoals oorlog enz nodig om de paar decennia! Nu krijgen we de moslims overal op ons dak zoals de zoveelste plaag van Egypte! Het vaststellen is al erg genoeg, er nog komedie over verkopen en doen alsof er niets aan de hand is maakt het cynisch...
Oud 12 september 2009, 11:14   #39
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Eindelijk een zinnig antwoord; Versla de moslim met zijn eigen wapens: neuk er op los.
Dat is nu net de sterkte van de moslims: ze groeien aan omdat ze zoveel kinderen hebben. NIets verkeerd mee, maar wij houden het liever op ons één designerkindje, om dan te klagen dat we onder de voet worden gelopen en dat de vergrijzing onze pensioenen opslorpt. N**ken, verdomme.
Misschien omdat wij niet zo stom zijn als dat erop los neukend volkje? Maar die hebben er geen problemen mee dat de meeste die ze op de wereld zetten sukkels zullen zijn die ziek, bedreigd, hongerig enz op de wereld gaan rondlopen zoals 1000 jaar geleden of zo... Konijnen neuken er ook op los!
Of staan ze intellectueel op dezelfde "hoogte"?
Oud 12 september 2009, 11:17   #40
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neuken is een gemakkelijke 'order'. Kinderen grootbrengen is iets heel anders. Aan de zijlijn staan roepen voor het 'eigen' volk dat is gewoon hypocriet als je ondertussen tot achteraan in je dertigste liever uitgaat dan voor volgende generaties te zorgen.
Jij bent blijkbaar honderd jaar te laat geboren, de kerk zou je een medaille hebben gegeven voor je inzichten!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be