![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1601 |
Minister-President
|
![]() M'n moet gewoon zelf de keuze hebben zonder gemoei van de wetgeving of weet ik veel; zonder op een of andere manier ook maar gedwongen te worden om de abortus te ondergaan of hem niet te ondergaan.
![]() |
#1602 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mooi eufimisme om over de toelating tot het vermoorden van ongeboren kinderen te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1604 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ach hoe kon ik dat vergeten... we zijn immers allemaal figuranten in zijn film |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1608 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zijn ze hier nog steeds bezig met het 'vermoorden' van niet bestaande wezens en ondertussen de vrouw maar negeren? Hoe kun je zo inhumaan zijn?
![]() |
![]() |
#1609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
..... wie is er dan inhumaan? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1610 |
Parlementslid
|
![]() De koe die we onder de kachel melken.
![]() |
#1611 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Diegene die aan de mens geen keuze laat over het eigen lichaam, maar vanuit een compleet verward idee denkt te moeten bepalen wat anderen mogen en niet mogen doen.
![]() |
![]() |
#1612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1613 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() horrorfreaks zien natuurlijk overal stukjes lichaam en fantaseren erop los. Zolang het bij fantasie blijft is er idd geen probleem.
![]() |
#1614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was het makkelijker om gewetensloos met deze mensen om te gaan. Je moet eens gaan vertellen aan een zwangere vrouw, die gewenst zwanger is bedoel ik dan, dat het kind in haar buik geen mens is... Eens zien wie zij de horrorfreak gaat vinden. U of ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2009 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1615 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zou nog verdergaan in het zoeken van vergezochte vergelijkingen.
Het is hier al in den treure herhaald als je jouw redenering volgt dan is de primordial ooze ook een mens ook al duurt het nog ettelijke miljoenen jaren. Mensen die zo vergezocht zitten te rederen begrijpen enkel : de stofzuiger erin altijd mogelijk wanneer de vrouw er geen zin in heeft, leve het bestaansrecht van de mens.
![]() |
#1616 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wetenschappelijke bewijzen, daar gaat het om. Welke wetenschapper beweert dat een bevruchte eicel bij de mens, niet menselijk is? Geen enkele! Integendeel zelfs. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1617 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus draait zich weer in talloze bochten en zwakt zijn oorspronkelijke definities steeds af om achteraf net op hetzelfde te kunnen komen. Eerst was het een kind, dan was het een mens , dan werd het een mens in wording, nu gaat het weer om iets 'menselijks' De vraag is echter: is het een mens en zelfs meer is het een persoon ? Dan pas kan je spreken over een zeker 'recht' ( erkend omdat ge dan lid zijt van het clubje... niets meer niets minder ... er bestaat immers geen uit de lucht gevallen recht ) op leven ietwat 'gewaarborgd' omdat andere mensen het je niet mogen ontnemen. En bij mijn weten is er geen enkele wetenschapper die een bevruchte eicel gelijk stelt met een mens laat staan met een persoon. geen enkele ! Zelfs die kwakzalver van een prof beweert dat niet. Laatst gewijzigd door praha : 11 september 2009 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1619 |
Parlementslid
|
![]() Het is een kind bij conceptie.
|
![]() |
![]() |
![]() |