![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn we dan al.
Bent U tegen menstruatie?
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Via telepathie hé! Of geloof je daar niet in?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
En u, bent u tegen borsten ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 september 2009 om 01:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkel probleem met borsten, zeker niet met die van mijn vrouwtje, een koppeltje 41 jarige dubbel D's. De tettendraad heeft aan mij een trouwe bezoeker.
Dan een laatste vraagje, volgens U kan abortus in geen enkele omstandigheid?
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan lukt het je nòg niet... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 12 september 2009 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus,
Gefeliciteerd, U hebt gewonnen. U hebt perfect aangetoont een goeie zoon van de kerk te zijn. Een goeie hypocriet. Het enige verschil tussen een abortus en een menstruatie is dat ene zaadcelletje dat tot bij het eicelletje is gekomen. Telkens een jongen zijn kwakje in een zakdoek, kleenex, wc pot, aars, mond en nog zoveel andere plekken dumpt, is dat ook een abortus. Zelfs al was de geslachtsdaad 100% succesvol, zijn er miljoenen zaadcellen meedogenloos afgemaakt door de aanstaltige moeders afweersysteem. Moeten we niet "prematuur" ingrijpen en alle eicellen van de vrouwen oogsten (ze zijn nu eenmaal geboren met een eindige voorraad) en moeten we de mannen niet kastreren nadat ze voldoende zaadcellen in een potje hebben gedumpt. Verder, alleen pure in vitro fertilisatie en ontwikkeling van het embryo. Babies uit een potje Als we dan de mensen kunnen overtuigen (desnoods chemisch/chirurgisch) geen recreatieve sex meer te hebben, dan zijn we van alle met sex te maken zondes af.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 september 2009 om 02:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 september 2009 om 02:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou wel in gedachte dat uw antwoorden eerder gezien kunnen worden als een leugen...
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zaadcel is geen mens. Het aantal chromosomen is anders, het DNA is anders en het kan op zichzelf nooit een mens in wording zijn. Daarvoor moet het eerst zichzelf verliezen in een vrouwelijk eicel. Maar dan bestaat de zaadcel niet meer. Paulus |
|
![]() |
![]() |