Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2009, 19:09   #381
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Ik denk niet dat u een kontdraaiertje erkent, moet ik u zeggen waarom?

Ja, zal het doen. Moest u een kontdraaiertje erkennen dan zou u moeten weten dat u tot deze klasse behoort. U vraagt zich nu waarschijnlijk af hoe het komt dat men u herkent als kontdraaier wel dat is door het volgende, u zit reactie's te geven die totaal naast de kwestie zitten, wanneer men u dan vragen stelt begint u opnieuw met reactie's te geven die volledig naast de kwestie zitten enz. enz.

Wat betreft EER EN TROUW, hebt u deze woorden ergens vluchtig opgevangen want, denk wel wat ik met zekerheid kan zeggen dat dit begrippen zijn die U volledig onbekend zijn nietwaar. Dus, indien u zo graag kostbare energie wil verspillen om iemand er op attent te maken wat men kan verwachten van uw geestelijk kapaciteiten zou ik gerust kunnen stellen zonde van de energie. Of, wilt u met al deze zéééér doordachte reactie's aangeven dat men vroeger in uw ouderlijk huis ook een foto van AH tegen de muur had hangen en dat dit de reden is dat het nu zover met u is kunnen komen.

Wel troost u dan, zulks kan niet aan een foto liggen zal wel meer in de aard van het wezen liggen.
sjonge, sjonge, Ehrlich. wat een uitbarsting om het woord kontdraaiertje. kontdraaiertjes en trouwe-eertjes bij de vleet op dit forum. ik ken ze onderhand. bij ons ma&pa zaliger hing een zigeunerinnetje met blote tetten aan de ene en ik aan de andere wand, in een goudlamé kadertje en poserend voor de hoge vensters van meester M's klas. vandaar wellicht mijn onbeschaamdheid en gebrek aan klasse. laat staan eer. van jongsafaan nietbeterwetend.
dus zeg 'es, heet daarentegen jouw eer trouw? ben jij een AH'erleebertje? zeg nu eens Eerlijk, mijn heerlijke stormertje?

ps. het waren grote, die van het zigeunerinnetje en ze waadde in een vijvertje. rimpelloos vlak: dat vijvertje. goed om vissen.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 19:31.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 07:25   #382
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
ik rangschik eender welke bruinhemdnostalgicus (een AH-Erlebner?) sito presto onder het kopje "sociopaat". vertel me, ben jij er stiekem zo eentje, heerlijk ?
Sociopaten kunnen nog behoorlijk intelligent uit de hoek komen. Van bruinhemdvereerders en andere zwartzakken die een chronisch spasme vertonen ter hoogte van de rechterarm daarentegen is dit eerder twijfelachtig. Misschien toch even je classificatie bijstellen?
Oud 14 september 2009, 09:51   #383
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Heb jij nog nooit van de rassenleer gehoord?
Als je zegt dat NS enkel rassenleer is stel ik voor dat je eerst wat kennis van de zaak verwerft alvorens hier onzin uit te kramen.
Oud 14 september 2009, 09:56   #384
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
poepsimpel. hitlerverheerlijkers zijn knetter - spreek me ten allen tijde tegen hoor, god-met-jou'er - en het opvoeden van kinderen laat je niet over aan mafketels.
Het is niet omdat jij mensen met een afwijkende mening catalogiseert als "knetter" dat ze dat ook werkelijk zijn. Ik heb wan jou nog geen enkel verstandig bericht gelezen, wat ik van enkele "Hitlervereerheerlijkers" wel al heb gezien.
Oud 14 september 2009, 09:58   #385
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pv1994 Bekijk bericht
Wat deze vrouw zei was wel degelijk negationisme. Zij rechtvaardigde de genocide en dat behoort tot de negationismewet.
Neen, dat is geen negationisme.
Oud 14 september 2009, 10:04   #386
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb er geen probleem mee wanneer dit inderdaad in de privé is. Het verschil hier is dat er daar kinderen rondliepen en wanneer deze jonge kinderen worden opgevoed met de gedachte dat Hitler een man met visie en goede standpunten is dat een gevaar voor onze multi-culturele maatschappij
Gij discussieert hier niet, gij propagandeert.
Oud 14 september 2009, 10:06   #387
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat deze vrouw zei was wel degelijk negationisme. Zij rechtvaardigde de genocide en dat behoort tot de negationismewet.
Foutje : negationisme is het ONTKENNEN van de genocide. De genocide rechtvaardigen is walgelijk en wreedaardig maar het is géén negationisme.
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 10:07   #388
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Neen, dat is geen negationisme.
Nee, het is nog perverser.
Oud 14 september 2009, 10:07   #389
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

volgens mij wil men zo verhinderen dat mensen de waarheid achter hitler's raise to power nog onderzoeken.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 10:12   #390
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik ben zéker geen nazi-gezinde (mijn vader en grootvader zijn omgebracht in WO II). In dit land bestaat er privacy. Die mensen hangen aan hun muur wat ze willen: het is binnen in hun huis.
Tot nu heeft geen enkele ouder klacht ingediend, voor zover we weten.
Het CGKR heeft zich niet te moeien met wat binnenskamers gebeurt !
Een nieuwe naam voor CGKR: Centrum voor Stasi-praktijk in Belgie.
Volledig akkoord. Of er nu een afbeelding van Attilla, Genghis Khan, Karel de Grote, Napoleon , Leopold I, Stalin of Adolf Hitler aan de muur hangt, dat gaat niemand iets aan.
Vraagje : wat als die madam alle dagen met een T-shirt van Che Guevara rondloopt ? Zou er dan ook klacht ingediend zijn ?
Oud 14 september 2009, 10:16   #391
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camel Bekijk bericht
Gelukkig voor de Joden stierf Stalin op tijd want ook hij had ook grootse plannen met hen..
De man was inderdaad een overtuigd antisemiet. En de goulag is er om ons te tonen hoe hij omging met mensen die hij niet waardevol vond voor zijn ideale samenleving...
Oud 14 september 2009, 10:18   #392
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Met een Nazi-automerk rondrijden is blijkbaar minder bezwaarlijk. Moeten we de telefoon ook niet verbannen, die werd ook door de nazi gebruikt en papier en pen en potlood en, en, en...

Al die aangehaalde zo gezegde Nazi-tekens waren nieteens nazi tekens , zoals het hakenkruis. Alles bestond al veel eerder dan WO II. Zelfs de verboden Hitlergroet is niet eens een Hitlergroet maar een groet aan de Keizer ten tijde van de Romeinen. Maar ja, daar moet ge wel geschiedenis voor kennen he, op het voetbalveld komt ge dat niet teweten.

Laatst gewijzigd door Garry : 14 september 2009 om 10:27.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 10:44   #393
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Foutje : negationisme is het ONTKENNEN van de genocide. De genocide rechtvaardigen is walgelijk en wreedaardig maar het is géén negationisme.
Hoe gruwelijk ook, het blijft toch iets zeggen. Door te zeggen dat het niet bestaat, wil het niet zeggen dat er momenteel Joden in je kelder zitten.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 10:45   #394
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Met een Nazi-automerk rondrijden is blijkbaar minder bezwaarlijk. Moeten we de telefoon ook niet verbannen, die werd ook door de nazi gebruikt en papier en pen en potlood en, en, en...

Al die aangehaalde zo gezegde Nazi-tekens waren nieteens nazi tekens , zoals het hakenkruis. Alles bestond al veel eerder dan WO II. Zelfs de verboden Hitlergroet is niet eens een Hitlergroet maar een groet aan de Keizer ten tijde van de Romeinen. Maar ja, daar moet ge wel geschiedenis voor kennen he, op het voetbalveld komt ge dat niet teweten.
De symboliek van het hakenkruis komt van de Oosterse religies en heeft niets met rassenhaat te maken. Het gaat over zonnesymboliek. De mensen moeten maar slim genoeg zijn om eens na te denken over een symbool voor ze hysterisch onder hun kerktoren vluchten.
Oud 14 september 2009, 10:52   #395
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
De symboliek van het hakenkruis komt van de Oosterse religies en heeft niets met rassenhaat te maken. Het gaat over zonnesymboliek. De mensen moeten maar slim genoeg zijn om eens na te denken over een symbool voor ze hysterisch onder hun kerktoren vluchten.
Inderdaad. Persoonlijk ken ik een ouwe hippie , die jaren in India verbleven heeft, en zich tot het hindouïsme bekeerd heeft. ( arme kerel is totaal smoor ). Deze heeft een hakenkruis op zijn arm getatoueerd staan , in Indië is dat een gelukbrengend symbool, dat op talrijke huisgevels geverfd staat.
Den Dolf zou zich in zijn graf omdraaien mocht hij deze " recruut " kunnen aanschouwen !
Oud 14 september 2009, 11:18   #396
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Je zegt daar iets heel goed. Mensen en nadenken. Misschien kunnen ze dan hier eens over nadenken. Zou er over al die Nazi toestanden en zogezegde emblemen, evenveel lawaai gemaakt worden wanneer er geen VB zou bestaan. Ik ben van mening dat die koude pap veeleer steeds opnieuw opgeklopt wordt alleen maar om er het VB aan te kunnen koppelen en op die manier afkering bij het volk te kunnen zaaien dan om eender welke andere reden.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 11:22   #397
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Je zegt daar iets heel goed. Mensen en nadenken. Misschien kunnen ze dan hier eens over nadenken. Zou er over al die Nazi toestanden en zogezegde emblemen, evenveel lawaai gemaakt worden wanneer er geen VB zou bestaan. Ik ben van mening dat die koude pap veeleer steeds opnieuw opgeklopt wordt alleen maar om er het VB aan te kunnen koppelen en op die manier afkering bij het volk te kunnen zaaien dan om eender welke andere reden.
Daarvoor weet ik te weinig van de geschiedenis van ons land tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik ben tenslotte slechts in 1983 geboren.
Oud 14 september 2009, 11:41   #398
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Volledig akkoord. Of er nu een afbeelding van Attilla, Genghis Khan, Karel de Grote, Napoleon , Leopold I, Stalin of Adolf Hitler aan de muur hangt, dat gaat niemand iets aan.
Vraagje : wat als die madam alle dagen met een T-shirt van Che Guevara rondloopt ? Zou er dan ook klacht ingediend zijn ?
Het CGKR dient enkel als knuppel van politiekcorrect België, het is nooit de bedoeling geweest om consequent op te treden. De dag dat het voor dezelfde feiten links of rechts, religieus of niet-religieus dezelfde stappen zou ondernemen is over en uit met dit vehikel.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 12:32   #399
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alleen als de ogen van Ché samenvallen met haar nippels
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2009, 12:38   #400
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vorig weekend zag ik in Oostende een jonge, mooie pastoor in "soutane" op een vrouwenfiets !
Ik heb goesting om een brief te schrijven naar het cgkr.
Schandalig !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be