![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DOOD ALLE spinnen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arm dutske toch, zullen we hem met zn allen wat pakketjes anti-depressiva opsturen - want in den bak in Marokko ben je bijna geheel afhankelijk van pakketjes van familie of vrienden wil je er nog 'iets' fatsoenlijks te vreten of kleding e.d. hebben (zelfs dekens, lakens etc...), met de 'mensenrechten nemen ze het daarginds alleszins niet te nauw!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Infowarrior : 13 september 2009 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
indien een maatschappij beslist om iemand zijn vrijheid af te nemen dan dient men ook in te staan voor de zorg en begeleiding aan de veroordeelde Indien men beslist om iemand 23 uur van de 24 in een cel op te sluiten dan moet men ook zorgen dat deze persoon dit kan volhouden. Men zoekt dus best afleiding en dit kan door TV kijken en playstation. Het is natuurlijk makkelijker om ze voor TV te zetten dan een nuttige dagbesteding te voorzien voor gedetineerden. Men heeft een hele batterij van gedragsdeskundigen aangesteld die continu rapporten schrijven over gedetineerden, schrijven dat de gedetineerde fouten heeft gemaakt, dat de betrokkene dus in staat is om criminele feiten te plegen. Dat gedetineerden fouten kunnen begaan en dat ze gevaarlijk kunnen zijn, daar hoef ik niet een rapport over te lezen. Het zou echter nuttiger zijn moest men kijken hoe men zou kunnen voorkomen dat de betrokkene opnieuw in de fout gaat. Dit kan men maar weten door persoonlijk contact te hebben met gedetineerden en te luisteren naar hun achtergrond en te kijken of we kunnen inspelen op hun foutieve denkwijzen. Het lijkt mij kortzichtig om steeds te roepen naar meer straf als er nadien niets met gedetineerden gebeurd. Het is makkelijk om te roepen om straf terwijl men geen besef heeft wat deze straf voor de persoon zal betekenen. Het argument dat de gedetineerde ook niet stil gestaan heeft bij het leed die hij zijn slachtoffers heeft aangedaan, is geen reden om dat puur repressief op te treden. Het principe van tand om tand is niet gepast in onze huidige maatschappij . Wat SVEN MARY zegt over SEKKAKI is dat onze maatschappij een foute beslissing heeft genomen door SEKKAKI te interneren. Als men een persoon van 24 jaar opsluit met de reële kans dat deze door de internering nooit meer vrijkomt dan maakt men toestand waarbij iemand totaal geen perspectief meer heeft op een toekomst. Dit is een straf die men uitspreekt voor seriemoordenaars. Sven Mary heeft aangeklaagd dat men de wet niet mag misbruiken om mensen op te sluiten levenslang waar men geen weg mee weet, opnieuw de opmerking, wat heeft men allemaal gedaan om te zorgen dat SEKKAKI in de toekomst minder geneigd zou zijn om terug in de criminaliteit terecht komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad , duidelijketaal zonder enig gescheld !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() Depressief?
Geef hem gratis ticketten voor de volgende wedstrijd van de Rode Duivels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat isoleercel standaard procedure is na ontsnapping, en dat elke gedetineerde dat weet voor hij ontsnapt.
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat hij zeer goed wist waarmee hij bezig was en wat de risicos waren. Sven Mary heeft gelijk voor jonge kereltjes die een keer iets dom uitsteken, niet voor mensen die een carriere in de zware misdaad uitbouwen.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat m nog gaat smeken om terug in de bunker in brugge te mogen zitten... Wat dat incident betreft : ik denk dat hij de cipiers aangesproken heeft zoals hij denkt van ze in brugge te kunnen aanspreken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het nog niet in u opgekomen dat dat zwart hokje misschien wel een vorm van bescherming kan zijn. Als ge daar in dien bak tussen 30 man in een zaal moet zitten of ge kunt isolatie krijgen, is die isolatie misschien nog zo slecht niet, op mij zou het in elk geval weinig indruk maken, die zaal met 30 man in zou me eerlijk gezeg meer afschrikken. maar dat is natuurlijk afhankelijk van de persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ne mens met een goed hart, maar een verschrikkelijk slecht karakter. ![]() |
|
![]() |
![]() |