Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2009, 15:50   #61
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Hoe kan JIJ mij garanderen dat het niet zal gebeuren? Over welke informatie beschik JIJ persoonlijk, waarop deze uitspraak is gebaseerd. Je hoopt, net als ik , dat het niet zo ver komt, maar zeker weten wij het niet.
Dat heb ik toch al geschreven. Omdat het niet in het belang van de kapitalistische klasse is!

Citaat:
Je plaats een groot voorbehoud 'als' de vakbonden ophouden elkaar te bestrijden inplaats van de kapitalistische erfvijand te bestrijden. het lijkt soms alsof in het 'vrije' westen ook de 'vrije' vakbeweging is geassimileerd, ingekapseld, deel van het systeem is geworden. Dat een man als,... (naam even kwijt), begon als vakbondsleider, PVDA politicus en min. president werd, en nu in de Raad van Bestuur zit van een boevenbank!
Aan de woorden die je gebruikt (PVDA-politicus, minister president), begrijp ik dat je verwijst naar een Nederlandse vakbondsleider. (Verbeter me als ik mij vergis.)
Wel, wat je daar beschrijft gaat ook perfect op voor de Belgische vakbonden. Mia Devits is zelfs rechtstreeks van de leiding van het ABVV overgestapt naar een zetel in het Europees Parlement.

Maar je maakt een veelvoorkomende en begrijpelijk fout. Je beschouwt de vakbond als één homogeen blok.
Er gaapt echter een gigantische kloof tussen de leiding en de basis. De vakbondsleiding is inderdaad volledig verkocht aan het establishment. En doet niets anders dan het aanvallen op de lonen en werkomstandigheden "aanvaardbaar" te maken.
De basis, echter, is vaak nog wel bereid te strijden. Maar zonder een strijdbare leiding en organisatie gaan er veel inspanningen en veel goede wil verloren. Maar desondanks is de vakbond van ons. En kunnen we, mits een grote inspanning, hier zeker het tij nog keren. Zeker op bedrijfsniveau kunnen één of twee mensen echt het verschil maken tussen een vakbondsdelegatie die eerder als voetmat van het patronaat dient (en ik heb met een dergelijke delegatie reeds moeten werken), en één die de mensen op de werkvloer organiseert en verdedigt. En dan kan er veel gebeuren.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 15:52   #62
driewerf

Standaard

Citaat:

Bedoel je dit? Is dit lekker ding een witte man?
Is dit lekker ding een zwarte man?
Overigens, je mag er echt fier op zijn dan.
Oud 15 september 2009, 15:53   #63
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Veel te veel. Zoveel dat het gevaarlijk is. Moesten het er maar weinig zijn dan zou er immers geen probleem zijn en dan zouden er ook geen zogenaamde 'iSSlambashers', 'die vuil blanke racisten'... 'die nazis'.. bestaan. Het probleem is dat iSSlam (en de 'profeet' muhammad) in de grond slecht is.
De nazi's waren er echt wel eerst hoor.

Maar de vraag was dus, hoeveel % volgens jou?

Laatst gewijzigd door driewerf : 15 september 2009 om 15:53.
Oud 15 september 2009, 15:55   #64
Another Jack
Banneling

Standaard

Dit is ook een zwarte voor Egmond:
Bijgevoegde afbeelding(e)

Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 15:55   #65
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als ge zwart ziet heeft dat met uw genotype te maken en niet met uw fenotype. Dat weet ik nog van in de biologieles.
Het genotype bepaalt ons fenotype. Er is een bijzinder klein aantal genen dat het uiterlijk van mensen bepaalt. Waarom er geen rassen bestaan? In de eerste plaats is van belang om te weten waarom men ooit in 1770 het concept van ras bedacht. Namelijk om een hierarchie te maken met de witte aan top. Witte, menstruerende, onreine en domme vrouwen, onder de witte man. En de zwarte man helemaal onder. Men verbond aan ras bepaalde psychologische kwaliteiten die genetisch zouden zijn vastgelegd. Dus dat in de menselijke genen hun vaardigheden en intelectueel bereik reeds vastlagen. Men stelde vast dat de zwarte inferieure genen had, geen piramiden kon bouwen, want hoewel die in Afrika staan zijn zij door Belgen en Nederlanders gebouwd.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 15:56   #66
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een naamsverandering, misschien?

Overigens is er sprake van staatsracisme, dus zie ik niet hoe de staat racisme kan beteugelen, terwijl de staat zelf racisme gebruikt als een instrument om het volk te manipuleren en te onderdrukken. Anti-racisme bureau's zijn verlengstukken van staatsracisme om de slachtoffers zand in de ogen te strooien, in kaart te brengen voor als zij problemen voor de racisten zouden willen veroorzaken. De Nederlandse politie foltert! Ze sluiten je op in een gekoelde cel, compleet met folterteam in dikke truien. Hoe staat het bij jullie?
Eerlijk gezegd, denk dat u aan het hallucineren bent. Niet dat ik dat erg vind, ge kunt er maar plezier van hebben.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 15:57   #67
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Osama Bin Laden is duidelijk GEEN zwart Afrikaan.
Wat is hij dan? Osama lijkt even zwart als Obama! En die is toch zwart?
Oud 15 september 2009, 15:58   #68
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het genotype bepaalt ons fenotype. Er is een bijzinder klein aantal genen dat het uiterlijk van mensen bepaalt. Waarom er geen rassen bestaan? In de eerste plaats is van belang om te weten waarom men ooit in 1770 het concept van ras bedacht. Namelijk om een hierarchie te maken met de witte aan top. Witte, menstruerende, onreine en domme vrouwen, onder de witte man. En de zwarte man helemaal onder. Men verbond aan ras bepaalde psychologische kwaliteiten die genetisch zouden zijn vastgelegd. Dus dat in de menselijke genen hun vaardigheden en intelectueel bereik reeds vastlagen. Men stelde vast dat de zwarte inferieure genen had, geen piramiden kon bouwen, want hoewel die in Afrika staan zijn zij door Belgen en Nederlanders gebouwd.
Iemand die geen "huidskleur zwart" genotype heeft, kan geen "huidskleur zwart" fenotype hebben.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 16:02   #69
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
De nazi's waren er echt wel eerst hoor.

Maar de vraag was dus, hoeveel % volgens jou?
Hoezo de nazis waren eerst ? Ken jij de geschiedenis van de iSSlam en 'profeet' muhammad wel ?

Al is het maar 1% van de 1,3 miljard moslims dan is dat een gigantisch probleem. Een probleem dat men wereldwijd kan merken. In ons land helpen de zogenaamde 'progressieven' hen zelfs aan de macht zij gaan zelfs aan tafel zitten met nordinneke, dialoog weet je wel. Dialoog is de oplossing voor de problemen.

Laatst gewijzigd door smiley : 15 september 2009 om 16:03.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 16:02   #70
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat heb ik toch al geschreven. Omdat het niet in het belang van de kapitalistische klasse is!

Aan de woorden die je gebruikt (PVDA-politicus, minister president), begrijp ik dat je verwijst naar een Nederlandse vakbondsleider. (Verbeter me als ik mij vergis.)
Wel, wat je daar beschrijft gaat ook perfect op voor de Belgische vakbonden. Mia Devits is zelfs rechtstreeks van de leiding van het ABVV overgestapt naar een zetel in het Europees Parlement.

Maar je maakt een veelvoorkomende en begrijpelijk fout. Je beschouwt de vakbond als één homogeen blok.
Er gaapt echter een gigantische kloof tussen de leiding en de basis. De vakbondsleiding is inderdaad volledig verkocht aan het establishment. En doet niets anders dan het aanvallen op de lonen en werkomstandigheden "aanvaardbaar" te maken.
De basis, echter, is vaak nog wel bereid te strijden. Maar zonder een strijdbare leiding en organisatie gaan er veel inspanningen en veel goede wil verloren. Maar desondanks is de vakbond van ons. En kunnen we, mits een grote inspanning, hier zeker het tij nog keren. Zeker op bedrijfsniveau kunnen één of twee mensen echt het verschil maken tussen een vakbondsdelegatie die eerder als voetmat van het patronaat dient (en ik heb met een dergelijke delegatie reeds moeten werken), en één die de mensen op de werkvloer organiseert en verdedigt. En dan kan er veel gebeuren.

["Groot-kapitalist Wim Kok"]

http://www.quotenet.nl/binnenland/ma...st_wim_kok.php

Wim Kok, ik bedoel Wim Kok en het feit dat hij in een koude kapitalist is veranderd. Verschijnt nooit meer in de media.

Ik lees je stukken met belangstelling en je schrijft vooral 'hoe het zou moeten zijn' inplaats van 'hoe het is.' Mijn belangstelling is naar het lot van de potentiele slachtoffers van de razernij die nu is losgebarsten. Moeten zij zich verlaten op speculaties? Het gaat om hun leven.

Waarom was het toen wel een goed idee om de Joden uit te moorden? Het waren toch de arme sloebers die niet naar de VS konden ontkomen. Waarom werden zij vermoord? Overigens is het verkeerd om alleen op de Joden te focussen, de slachtoffers waren Joden, zwarten, homo's, roma's, jehova;s getuigen, polen, oost europeanen, gehandicapten etc

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 september 2009 om 16:16.
Oud 15 september 2009, 16:02   #71
smiley

Standaard

Citaat:
Wat is hij dan? Osama lijkt even zwart als Obama! En die is toch zwart?
Obama is zwart. Osama is dat niet. Heb jij ooglappen op ?
Oud 15 september 2009, 16:07   #72
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Het hadden twee broers kunnen zijn!
Oud 15 september 2009, 16:09   #73
smiley

Standaard

Citaat:

Het hadden twee broers kunnen zijn!

Jij hebt dudelijk een probleem. Er is een duidelijk verschil tussen een zwart afrikaan en een Arabier van 'Arabie'. Ik kan een Saoedier zo uit een hoop van Afrikanen a la obama halen. Of omgekeerd kan ik een Obama zo uit een hoop Saoediers halen. Met of zonder baard, met of zonder hoofddeksel. Of bekijk jij het simplistisch .. al wat niet 'wit' is is 'zwart' ?

Laatst gewijzigd door smiley : 15 september 2009 om 16:15.
Oud 15 september 2009, 16:16   #74
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:

'Democratie' leidt tot dit soort toestanden.

Indoctrinatie, Lobbying en corruptie op ‘Hiërarchische’ wijze georganiseerd en de Politiek is geïnstitutionaliseerd.
Vakbonden zijn een 'Undercover' afdeling van deze institutie.

't is grote tijd, dat eens iemand anders de kaarten gaat uitdelen!!!!
.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 16:18   #75
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij hebt dudelijk een probleem. Er is een duidelijk verschil tussen een zwart afrikaan en een Arabier van 'Arabie'. Ik kan een Saoedier zo uit een hoop van Afrikanen a la obama halen. Of omgekeerd kan ik een Obama zo uit een hoop Saoediers halen. Met of zonder baard, met of zonder hoofddeksel. Of bekijk jij het simplistisch .. al wat niet 'wit' is is 'zwart' ?

[Het Nationale team van Saoudi Arabie.]

Ik denk dat je slap uit je nek lult, voor iemand die zo gespecialieerd is in 'Jihadi's.'
Oud 15 september 2009, 16:19   #76
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
'Democratie' leidt tot dit soort toestanden.

Indoctrinatie, Lobbying en corruptie op ‘Hiërarchische’ wijze georganiseerd en de Politiek is geïnstitutionaliseerd.
Vakbonden zijn een 'Undercover' afdeling van deze institutie.

't is grote tijd, dat eens iemand anders de kaarten gaat uitdelen!!!!
.

Als wij hier nu op Politics.be een volkscomite beginnen....
Oud 15 september 2009, 16:21   #77
smiley

Standaard

Citaat:
[Het Nationale team van Saoudi Arabie.]

Ik denk dat je slap uit je nek lult, voor iemand die zo gespecialieerd is in 'Jihadi's.'
Heb jij het nationaal team van pakweg Frankrijk al eens bekeken ? Een Arabier van het Arabisch schiereiland is geen zwart Afrikaan. Als er hier iemand zit te lullen ben jij het wel.

Laatst gewijzigd door smiley : 15 september 2009 om 16:21.
Oud 15 september 2009, 16:22   #78
driewerf

Standaard

[quote=smiley;4336181]
In ons land helpen de zogenaamde 'progressieven' hen zelfs aan de macht zij gaan zelfs aan tafel zitten met nordinneke, dialoog weet je wel. Dialoog is de oplossing voor de problemen.
Niet de progressieven. De kapitalistische klasse. Voor de rest ben ik het daar met je eens. Meer nog, wat schreef ik vandaag, in deze eigenste draad (p 1)?

Citaat:
De heersende klasse doet dit subtiel [het racisme aanwakkeren]. Soms zelfs door te beweren dat ze het racisme wil bestrijden. Allé, kijk naar het CGKR. Heeft dat al ooit ect iets antiracistisch gedaan? Wat heeft het befaamde proces tegen het Vlaams Blok opgeleverd? Extra stemmen! En bij velen de idee dat "we niet meer mogen zeggen wat we willen in ons eigen land".
Idem nu, met dat hoofddoekenverbod. Zogezegd voor het eigen goed van die meisjes! Ondertussen wordt de roepe naar eigen scholen sterker. Hetgeen de seggregatie nog groter zal maken, en dus de mensen nog meer vatbaar voor racisme.
Wie heeft Nordinneke uitgeroepen tot spreekbuis - en dan nog enige spreekbuis!- van de islamitische gemeenschap in Antwerpen? Uiteraard omdat Nordin Taloui een nuttige idioot was, die de polarisatie het best kon aanwakkeren.

Laatst gewijzigd door driewerf : 15 september 2009 om 16:25.
Oud 15 september 2009, 16:22   #79
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Hoezo de nazis waren eerst ? Ken jij de geschiedenis van de iSSlam en 'profeet' muhammad wel ?

Al is het maar 1% van de 1,3 miljard moslims dan is dat een gigantisch probleem. Een probleem dat men wereldwijd kan merken. In ons land helpen de zogenaamde 'progressieven' hen zelfs aan de macht zij gaan zelfs aan tafel zitten met nordinneke, dialoog weet je wel. Dialoog is de oplossing voor de problemen.
Absoluut, alhoewel dat in het 'oog' van de 'Islam', de beste gesprekspartners aan tafel gaan zitten met een opengesneden strot!!!
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 16:25   #80
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat zwarten en moslims geen podium krijgen om hun kant van de zaak te vertellen, hoe zij al deze haatzaaierij ervaren. Blijft alleen nog het internet om ons verbaal te verdedigen en erop te wijzen dat Belgen wereldwijd de reputatie hebben van handenafsnijdende en wrede uitbuiters. Aan de vruchten herkent men de boom, en die vreselijke dingen die ik hier lees vormen voor mij een betere indicatie van de Belgische volksaard, dan welke romantische mythe dan ook.
En de Jef dan met z'n centrum, is die niet podium genoeg. Of stoort u zich aan de Jef z'n familienaam u weet wel iets met WIT enzo.

Dat het hier voor u en vrienden zo slecht en onverdraagzaam is, wat weerhoud u er dan van om andere en betere plekken op te zoeken.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be