![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan toch de taalleraar wil uithangen, sommige ingevoerde verrijkers lopen hier al jaren rond en kunnen nog geen 5 fatsoenlijke zinnen uitkramen: zou je je, gezien je instelling, daar niet een beetje mee bezig houden? Dat zijn toch de lieden die het hier straks allemaal moeten laten draaien en onze economie, ouderen, pensioenen enz enz verzorgen??? Eens ze de sociale vetpotten zullen leeggezogen hebben zonder zelf ooit een poot te hebben uitgestoken, wat dan? Ze zullen nog niet eens verstaan dat de eurootjes op zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() De Imam leider is een extremist zegt Staatveiligheid!
Dus Moslims zijn de ketters |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Dat probleem gaat niet verdwijnen door om acht uur 's avonds de rolluiken dicht te doen en op 't Veebee te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Juist VB of NVA zijn de einge oplossing
Weg met de vreemde ratten |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk moeten we ons nu beter bezighouden met de moderne hedendaagse collaborateurs die met de islamkanker meeheulen in hun eigen (voorlopig) belang... Dat zal pas invloed hebben op ons leven en dat van onze kinderen en kleinkinderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Beste lezers,
Ik ben zeer realistisch ingesteld en een bijvoorbeeld " vriendelijke asielzoeker" is duidelijk een paradox |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ik geef toe het topic dat ik toen aanmaakte was zeer simplistisch maar WAARHEID !
En de Islam vergelijk ik met een Nazi ! Zij regeren Belgie Nederland en Duitsland binnen 30 jaar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle illegalen effectief over de grenzen, alle vreemde bajesklanten terug naar eigen bodem, controle aan de grenzen voor personen weer invoeren,dat zou al een zeer goed begin zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Meneer hotschizodiscocop is een literaire positieveling , die met zijn "verstand" andere op het verkeerde been zet.
Islam is dodelijk op lange termijn en tegenspraak heeft geen zin want U hebt geen argumenten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() Anderen op het verkeerde been zetten? Ik geloof ten minste in de mens, in zijn eigen kunnen, ik ben hier de laatste humanist op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het was de enige partij met een anti-vreemdelingen standpunt en ze bepleitte amnestie voor veroordeelde collaborateurs. Met zo'n standpunten moet je niet verschieten als er een paar van de hierboven vernoemde types op je partij stemmen. Let wel dat ik mij hier zelfs niet uitspreek over de aard van die standpunten en of dat die types gewenst en aanvaard werden/worden door de partij. Wat dit en de rest van uw propagandapraatje met mijn oorspronkelijk bericht te maken heeft is mij echter een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Humanisme is dood en begraven !
Tijd voor strijd tegen Moslims die werkelijk te lui zijn voor alles En meneer de Imam leider een nazist is van Islamieten! |
![]() |
![]() |