![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus aanzetten tot raciale haat, dat is dan wel mensen op het goede been zetten? Ik ben hoe dan ook eerlijk. Ik wil niemand patroniseren of bemoederen, dat heeft alleen maar schadelijke gevolgen. Ik ben geen "altruist" die mijn eigen leven moet rechtvaardigen door mijn mislukking op jonge studentjes te projecteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Die Hoofddoek moet af overal
Ik walg van die doek op mijn straat. Gelukkig komen ze niet in mijn straat, ze kunnen niet een een villa kopen hahahha |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Zij leven op onze kosten .
de Begroting heeft een tekort " Eigen schuld dikke bult " ga het halen waar je het gaf bij asiel en immigratie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien zijn er een aantal aspecten aan uw eigen persoonlijkheid vies dat u meteen met gevoelens van walging wordt geconfronteerd als u mensen in het openbaar tegenkomt die hun grondwettelijk recht uitoefenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ach meneer doe geen moeite zelfs uw mooie literaire woorden baten niet meer!
Ik leg de schuld niet bij u maar bij "Het vreemd crapuul" |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga wat rond lopen en bepaalde wijken van bepaalde steden en zoek eens uit wat daar allemaal zit en wat ze daar eigenlijk zitten te doen! Wat hun toekomstplannen en toekomstmogelijkheden zijn? Wat hun meerwaarde is voor ons land en wat ze ons ondertussen kosten? Hoeveel kans ze hebben om ooit als bruikbare burgers in onze maatschappij ingezet te worden? Ga ook eens en paar dagen in ocmw's gaan zitten om te kijken en te luisteren wat er daar allemaal te beleven valt! Je valt over de bewijzen vanaf het ogenblik dat je ze wil kennen en wil zien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik geef toe het was cru maar ik wou hen niet breken of uitschelden maar ik wou enkel zeggen dat vele onderhen echt niet welvarend zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kent uiteraard �*lle asielzoekers hoogstpersoonlijk, zodat u wat hen betreft dé autoriteit bent.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Waarheid kwetst , denk er het uwe over
Mijn mening is gezegd danku |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zoals jouw reactie op het bericht van Redwasp. Ik betwijfel eigenlijk of je wel leest wat mensen schrijven, je lijkt wel een geautomatiseerde propaganda-folder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De multicullers die dat wensen moeten maar hun adres opgeven en we sturen ze een honderdtal asielzoekers en plaatselijke daklozen die ze dan kunnen in hun eigen huis opvangen! Dat is gewoon in het klein, wat men van ons land vraagt in het groot. Kandidaten? Of is alleen leuteren erover gemakkelijker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er nog niet genoeg schaarse ruimte ingepalmd door de adepten van de patsers-cultuur?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het soms een misdaad 'niet welvarend' te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die slachtende Arabieren, hebben ze weer hun best gedaan vandaag overal waar ze in de wereld van hun aanwezigheid genieten? Hoeveel slachtoffers vandaag, deze week, deze maand... En ja, als we lang genoeg wachten, waarom zouden ze hier straks ook niet aan de slag gaan??? Jij die alles weet, leg maar uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet over, dat heeft niets te zien met 98% van de VBers (en in de andere partijen zitten er evengoed dergelijke mensen, of wat had je gedacht! ) Het gaat nu over de islaminvallers. De rest is verleden tijd. De islaminvallers dat is nu, september 2009! Stop dat toch eens in je kopje ipv met niets terzake doende praatjes af te komen om die werkelijkheid onder de mat te vegen... tot we opnieuw met de gebakken peren zitten! De nazi's worden vervangen door extremistische moslims, NU! Wat had de staatsveiligheid weer te vertellen over die fameuze Nordin-oproerkraaier??? Een paar uur geleden, niet in 1940. Laatst gewijzigd door andev : 15 september 2009 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is geen argument. Er zijn genoeg blanke politici die pap van Hitler lusten en die dezelfde dingen als jij willen. Maak geen vrienden met de vijanden van uw vijanden, wees genuanceerder.
Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 15 september 2009 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ik vergelijk moslims met een reptiel haal het binnen en je krijgt ooit een slag van jewelste
|
![]() |
![]() |