![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: wat is je favoriete court? | |||
Wimbledon, centre court |
![]() ![]() ![]() |
6 | 35,29% |
Indian wells tennis garden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Roland garros |
![]() ![]() ![]() |
6 | 35,29% |
Rod laver arena |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Arthur ashe |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Sportpaleis |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 1. Wimbledon, centre court.
meteen een grand-slam klassieker. deze tennistempel in rustgevend groen gaat al een tijdje mee. kim clijsters geraakte hier niet verder dan de halve finale. tegenwoordig overdekt, dus geen regenpauzes meer op wimbledom. wel een beetje stijf misschien. zoals de britten. capaciteit: 15.000 ![]() ![]() 2. Indian Wells, 'tennis garden', Indian Wells, Califorina het betere arenawerk. supersnelle hardcourt in stijvol paars en groen. kim won hier twee keer. met een capaciteit van 16.100 eigenlijk een grand-slam stadion, maar hiermee dus het grootste WTA-courtje. ![]() ![]() 3 Court Philippe Chatrier, Parijs Sinds jaar en dag het bekende decor van het Roland Garros Grand Slam spektakel. herinner u hoe clijsters hier in 2001 nipt de finale van jennifer capriati verloor. er zijn mensen die gravel-tennis het mooiste tennis vinden wat er is. het glijdt zo lekker, en de ballen laten een afdruk achter zodat de speler bij discussie de afdruk gaat aanwijzen, een typisch RG-beeld. capaciteit: 14.840 ![]() ![]() 4. Rod Laver Arena, Melbourne, Australia Wat anders dan de Australian Open zou hier gespeeld worden? Het eerste Grand Slam toernooi van het jaar, wanneer het hier winter en in Australië zomer is. het uitschuifbare dak dient dan ook vaker om de spelers tegen de zon te beschermen dan tegen de regen. Clijsters speelde hier in 2004 de finale, die ze helaas verloor. capaciteit: 14.820 ![]() ![]() 5. Arhur Ashe Stadium, NY De grootste tennis-arena ter wereld. Deze gigant is het decor voor de US-Open, het laatste grand slam toernooi van het jaar. op de hoogste tribune gaan zitten valt af te raden aan mensen met hoogtevrees. de diepte is adembenemend. Clijsters won hier 2 keer, en waar beter dan in deze arena met een capaciteit van 23.200 toeschouwers? ![]() ![]() 6. Sportpaleis, Antwerpen. Thuishaven van de proximus diamond games, het WTA-toernooi in eigen land. Indoor, en dat is altijd even wennen. purperen hardcourt. kinky. een kans om het diamanten tennisracket te winnen maakt dit toernooi zeer populair bij vrouwelijke speelsters. Kim won het één keer, in 2004. capaciteit: 12.000 en daarmee de 18de grootste tennistempel ter wereld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Derk-modus]Waarom staan de terreinen van 't Melkhuisje uit Hilversum er niet tussen?[/Derk-modus]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen had ik nog niet me Puch! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roland Garros, omdat ik vind dat op gravel het aantrekkelijkste tennis kan worden gespeeld. Clijsters haar befaamde spreidstand is het best uit te voeren op gravel.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Waarom opent een papzak als Mitgard een draad over tennis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() hoe kun je daar antwerpen bij plaatsen? lol
nee, ik heb op nog geeneen van die tenniscourts gespeeld, geef mij maar mijn eigen club. die is cool genoeg.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares?
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Mijn tuin!
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Indian Wells, Wegens de + instelling van het publiek.
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() persoonlijk kies ik voor gravel. Leukste tennis
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen die in tennis geintresseerd zijn
U blijkbaar niet, geen probleem daag ![]()
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() hard court ftw!
Dus leve Australian Open en US Open.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roland Garros en Wimbledon, zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() het nieuwe regendak op wimbledon werd plechtig geopend met een ceremonieel dubbelspel tussen andré agassi - steffi graf en clijsters (rechts aan het net) - tim henman.
later speelden graf en clijsters nog een ceremonieel enkelspel van 1 set. ![]() ![]() ![]() Clijsters in Arthur Ashe, NY. spelersperspectief. ![]() clijsters in de vodafone arena, Australian open. deze arena had ik niet opgenomen in de lijst. ![]() clijsters (links), rod laver arena. ![]() ![]() Indian wells, Tennis Garden ![]() Roland Garros ![]() Diamond games ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 15 september 2009 om 21:19. |
![]() |
![]() |