Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2009, 22:46   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Kopvod heeft revolutie teweeg gebracht. Doden vallen met bosjes.

Is dit het soort berichtgeving dat ons te wachten staat wanneer ooit het VB hier (mee) aan de macht zou komen?

Als men ziet met welke aantallen ze hier toestromen lijkt het er wel op dat ze volop bezig zijn een leger voor te bereiden. De tijd dat er sprake was van aangespoelde is allang overtroffen door overspoelt zijn.

Staat dit in het kader van de overname misschien?

Mijn beide ouders, reeds een tiental jaren overleden, waren tijdens WOII weerstanders die nadien heel hun leven Rood stemde. De laatste 10-15 jaar van hun leven hebben ze Rood echter de rug toe gekeerd en zijn ze trouw VB beginnen te stemmen.

Misschien lijkt dit op het eerste gezicht een rare keuze voor ex weerstanders. Ik hoor mijn vader anders nog zeggen, “daar heb ik ten tijde van de oorlog niet mijn leven voor geriskeerd om de bezetter te bekampen voor mijn land, om het nu zo te zien wegschenken aan een nieuwe bezetter".

Misschien kunnen al diegene die steeds in het VB een nazi-partij zien daar eens over nadenken, als ouderen die in het verzet gestreden hebben tegen de Duitse bezetter nu zien hoe beetje bij beetje meer en meer hun gebied opnieuw word ingepalmd en overmeestert met de steun en goedkeuring van onze eigen traditionele partijen.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2009 om 22:56.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 22:52   #2
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Is dit het soort berichtgeving dat ons te wachten staat wanneer ooit het VB hier (mee) aan de macht zou komen?

Als men ziet met welke aantallen ze hier toestromen lijkt het er wel op dat ze volop bezig zijn een leger voor te bereiden. De tijd dat er sprake was van aangespoelde is allang overtroffen door overspoelt zijn.

Staat dit in het kader van de overname misschien?

Mijn beide ouders, reeds een tiental jaren overleden, waren tijdens WOII weerstanders die nadien heel hun leven Rood stemde. De laatste 10-15 jaar van hun leven hebben ze Rood echter de rug toe gekeerd en zijn ze trouw VB beginnen te stemmen.

Misschien lijkt dit op het eerste gezicht een rare keuze voor ex weerstanders. Ik hoor mijn vader anders nog zeggen, “daar heb ik ten tijde van de oorlog niet mijn leven voor geriskeerd om de bezetter te bekampen voor mijn land, om het nu zo te zien wegschenken aan een nieuwe bezetter".

Misschien kunnen al diegene die steeds in het VB een nazi-partij zien daar eens over nadenken, als ouderen die in het verzet gestreden hebben tegen de Duitse bezetter nu zien hoe beetje bij beetje meer en meer hun gebied opnieuw word ingepalmd en overmeestert.
Waar haal je de titel van je topic Harry?
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 23:10   #3
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Waar haal je de titel van je topic Harry?
Ik dacht toch dat een goede lezer zou begrijpen dat hiermee een voorbeeld bedoeld wordt van mogelijke toekomstige opschriften van krantenkoppen zo de toestand nog enkele jaartjes onafgeremd zo verder evolueert zo dat het zo gaat de spuigaten uit lopen zodanig dat men toch in grote getallen VB zal gaan stemmen.

Tegen dan is het kalf al lang verdronken, het is nu zelfs al verdronken.

Hoe denk je dan dat het VB het tij zal kunnen doen keren en meer nog, welke reactie gaat dat teweeg brengen denk je, want dat is wat er uiteindelijk staat te gebeuren hoor.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2009 om 23:14.
Oud 15 september 2009, 23:24   #4
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik dacht toch dat een goede lezer zou begrijpen dat hiermee een voorbeeld bedoeld wordt van mogelijke toekomstige opschriften van krantenkoppen zo de toestand nog enkele jaartjes onafgeremd zo verder evolueert zo dat het zo gaat de spuigaten uit lopen zodanig dat men toch in grote getallen VB zal gaan stemmen.

Tegen dan is het kalf al lang verdronken, het is nu zelfs al verdronken.

Hoe denk je dan dat het VB het tij zal kunnen doen keren en meer nog, welke reactie gaat dat teweeg brengen denk je, want dat is wat er uiteindelijk staat te gebeuren hoor.
Ah, ok!

Zoals een toekomstige kop zou kunnen luiden:

"Beiaardier van Mechelen voor Assisen gebracht na klacht van Imam (Kalifaat Mechelen) voor het verstoren van het avondgebed vanuit "De grote Mechelse Moskee".
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2009, 23:43   #5
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Ah, ok!

Zoals een toekomstige kop zou kunnen luiden:

"Beiaardier van Mechelen voor Assisen gebracht na klacht van Imam (Kalifaat Mechelen) voor het verstoren van het avondgebed vanuit "De grote Mechelse Moskee".
Zoiets ja.

Vanwaar denk je de plotse in werking stelling van de nieuwe wapenwet. Dacht ge nu echt dat dat ook maar iets te maken had met dat onbenullig schietpartijtje in Antwerpen. Ja OK er zijn daar toen een paar mensen gesneuveld. Als ze daar de nieuwe wapenwet voor hadden in het leven geroepen dan moesten ze zeker in de eerste plaats alle auto’s verbieden op de openbare weg.

Voor de gangsters is het ook niet, want die gaan zeker nooit hun revolvertje inleveren hoor. Verder, hoeveel sneuvelen er nu door een ongelukje door het bezit van een wapen. Bekijk het eens op wereld vlak, heel Amerika heeft zijn eigen wapen. Er sneuvelen er een aardig stukje meer op de baan.

Nee, de gewone brave burger die een wapen netjes opgeborgen in de kast had liggen moest plots dat wapen inleveren.

Rij even naar Kosovo en ge komt met een volle auto Kalashnikovs terug. Die verkopen ze daar om zeggen op iedere hoek van de straat. Wat baat het dan denk je dat verbod?

Maakt deze wet niet eerder deel uit van een verborgen agenda denk je? Ik denk eerder dat onze politieke leiders zich zo goed bewust zijn van de haard waarop we leven en van daar dat er ook geen enkele het nog aandurft op de rem te gaan staan. De schrik zit er goed in mijn gedacht.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2009 om 23:47.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be