Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2009, 08:57   #21
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Uw laatste zin deed me vermoeden dat volgens u extreemlinks steeds de dans ontspringt.
Niet steeds, doch wel verdacht vaak, ja. Maar dat is een andere discussie.

Waar het mij om ging, is gewoon het feit dat K&G gewoon op een erg doorzichtige wijze wil laten zien dat ze zogenaamd al het extremistische gedachtengoed bij onthaalmoeders willen bestraffen. Dat ze na die nazionthaalmoeder ook anderen moesten aanpakken, wilden ze nog geloofwaardig overkomen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 09:00   #22
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Nadat de nazi-onthaalmoeder zonder enig onderzoek werd veroordeeld voor onbewezen zaken, wordt nu ook de vrouw van imam Taouiaiouaeiouiauil (ofzo) gekruisigd, enkel vanwege haar associatie (wegens echtgenoten) met hem. Weer geen onderzoek, weer geen enkel bewijs, weer broodroof. Pure willekeur dus, weg rechtszekerheid.

Het is nu wachten op het CGKR, die de imam uiteraard zullen vervolgen als wahhabist, dus iemand die zwaar discrimineert.
Dat heb je met een dergelijk bureaucratisch politiek correct overheidssysteem. De paranoia slaat toe terwijl ieder voor zich zelf denkend individu dogmatisch weet dat angst de slechtste raadgever is. De hun verantwoordelijkheid verwerpende politici willen de mensen geruststellen en aanhangers van kwaadaardig gedachtengoed als heksen aan het publiek presenteren om hun (Christelijk) geweten te sussen. De manier waarop deze samenleving is georganiseerd - het internet en al de pernicieuze elektronische surveillance - zal uiteindelijk tot totale anarchie leiden. Wat voor mensbeeld wordt aan de bevolking gepresenteerd? Hoe kan deze gedachtenpolitie correct gedrag van de Belgische onderdanen verwachten?

Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 16 september 2009 om 09:06.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 09:03   #23
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ik vind dit best wel grappig, volgens mij zit daar bij Kind en Gezin eene met een even slecht karakter als ikik.
Wat is een "ikik"?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 09:14   #24
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Nadat de nazi-onthaalmoeder zonder enig onderzoek werd veroordeeld voor onbewezen zaken, wordt nu ook de vrouw van imam Taouiaiouaeiouiauil (ofzo) gekruisigd, enkel vanwege haar associatie (wegens echtgenoten) met hem. Weer geen onderzoek, weer geen enkel bewijs, weer broodroof. Pure willekeur dus, weg rechtszekerheid.

Het is nu wachten op het CGKR, die de imam uiteraard zullen vervolgen als wahhabist, dus iemand die zwaar discrimineert.
Ik neem aan dat je een grapje maakt ? Nooit ofte nimmer zal het CGKR een moslim vervolgen, ook al zouden de aan zijn vrouw toevertrouwde kindjes hun dagen doorbrengen met het van buiten leren van de koran.
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 09:28   #25
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik begrijp het verhaal maar al te goed. Het is gewoon een kwestie van aan de buitenwereld te laten zien dat K&G, na die affaire met die nazionthaalmoeder, geen onderscheid maakt en derhalve ook andere onthaalmoeders met mogelijk extremistisch gedachtengoed aanpakt.
Het is te hopen dat zij nu ook een heksenjacht gaan openen op onthaalmoeders met een uitgesproken voorkeur voor het communisme. Een t-shirt, poster, buste o.i.d. met daarop de beeltenis van Che Guevara, Mao, Pol Pot, Lenin, Stalin en zelfs Marx lijkt mij al voldoende bewijs.
Iets zegt me echter dat dat dan weer niet zal gebeuren.
En men zou in hun boekenkast moeten gaan neuzen ook, hé, zoals bij wijlen G . De Moor, zien of daar niks in staat dat hen aangewreven kan worden. Een stripverhaal van Kuifje in Afrika bvb zou kunnen betekenen dat het hier over rasechte racisten gaat, onwaardig om op kinderen te passen , een folderke van de VB, dat men vergeten is weg te gooien, zijn ook verdachte omstandigheden, exemplaren van Mein Kampf, of Das Kapital, Bijbels en korans zijn natuurlijk overdonderend bewijs dat het om gevaarlijke extremisten gaat ! In dat geval moet er sofort een autodafé voor de deur van de schuldigen georganiseerd worden, zoadat heel de buurt op de hoogte is, de licencie voor kinderoppas publiekelijk verscheurd worden, en de de gevel van de schuldige(n) zijn woning in fluorescerend oranje geverfd.
De schuldige zelf moet met pek en veren besmeurd worden, en de stad uitgejaagd !
Oud 16 september 2009, 09:31   #26
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ze gaan Taoil verder de put induwen, door zijn achterlijk gedoe immers heeft hij zelf het
VB een overwinning toegespeeld , namelijk geen hoofddoek meer in gans het gemeenschapsonderwijs en daar gaat hij voor boeten want zijn geloofsbroeders die zich niet door hem laten vertegenwoordigen (Turken , niet Wahabieten etc... ) kunnen nu zijn bloed wel drinken.

Ik denk dat de Taoil bij bepaalde machten in deze onstaat dus uit de gratie gevallen is.
@ Tao-uil : wie te gulzig is krijgt niks.
Oud 16 september 2009, 09:31   #27
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet je wat?

Ga ze opzoeken, marcheer met kameraden door de straten, bel bij elke onthaalmoeder in de buurt aan en doorzoek de huizen tot je ook een extreemlinkse onthaalmoeder vindt.

Doe je mee ? Jij mag die schuldigen dan stenigen, of bewerken met de zweep.
Oud 16 september 2009, 09:33   #28
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw laatste zin deed me vermoeden dat volgens u extreemlinks steeds de dans ontspringt.
Dat is ook zo. Wie krijgt er altijd van langs in de media ? Extreem rechts.
Extreem links en moslims nooit.
Oud 16 september 2009, 09:34   #29
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het CGKR heeft wel al klacht ingediend tegen Moslims, wanneer dit nodig bleek.
Enige voorbeelden daarvan ? ( als er bestaan )
Oud 16 september 2009, 09:35   #30
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Ik neem aan dat je een grapje maakt ? Nooit ofte nimmer zal het CGKR een moslim vervolgen, ook al zouden de aan zijn vrouw toevertrouwde kindjes hun dagen doorbrengen met het van buiten leren van de koran.
Dat weet ik nog niet hoor. Het CGKR gaat vooral achter antisemitisme dus het zou me niet verwonderen dat ze na de nazi-onthaalmoeder hun pijlen richten op een moslima. Het CGKR is waarschijnlijk een beetje de Belgische tegenhanger van de Jewish Anti-Defamation League in de VS. Ik ben zelf geen anti-semiet dus ik hoop dat de Joodse gemeenschap kan appreciëren dat ik hier slechts een redelijke mening probeer weer te geven.

Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 16 september 2009 om 09:36.
Oud 16 september 2009, 09:36   #31
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe je mee ? Jij mag die schuldigen dan stenigen, of bewerken met de zweep.
Neen, en laat me verder gerust met die onzin.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 09:39   #32
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Dat weet ik nog niet hoor. Het CGKR gaat vooral achter antisemitisme dus het zou me niet verwonderen dat ze na de nazi-onthaalmoeder hun pijlen richten op een moslima. Het CGKR is waarschijnlijk een beetje de Belgische tegenhanger van de Jewish Anti-Defamation League in de VS. Ik ben zelf geen anti-semiet dus ik hoop dat de Joodse gemeenschap kan appreciëren dat ik hier slechts een redelijke mening probeer weer te geven.
Ik vind dat het CGKR gewoonlijk eerder pro-moslim is, tenminste als de tegenpartij blanke Belgen zijn, die ook nog het lef hebben rechts te stemmen en dit durven verkondigen. Nu als moslims antijoodse uitspraken zouden doen, weet ik zo niet welke positie zij gaan innemen...Mischien doen alsof ze doof zijn ?
Oud 16 september 2009, 09:40   #33
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik vind dat het CGKR gewoonlijk eerder pro-moslim is, tenminste als de tegenpartij blanke Belgen zijn, die ook nog het lef hebben rechts te stemmen en dit durven verkondigen. Nu als moslims antijoodse uitspraken zouden doen, weet ik zo niet welke positie zij gaan innemen...Mischien doen alsof ze doof zijn ?
Nee ze zullen er snel op springen zoals nu het geval is.
Oud 16 september 2009, 09:40   #34
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, en laat me verder gerust met die onzin.
Onzin ? Je begon er zelf over ! JIJ stelde voor om de stad overhoop te zetten om extreemlinkse onthaalmoeders te grazen te nemen ! Krabbel je terug ? Schrik ?
Oud 16 september 2009, 09:42   #35
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee ze zullen er snel op springen zoals nu het geval is.
Er op springen ? Ze vervolgen ? En dan ? Wat riskeren die ? 5 minuten werkstraf, en 1 euro boete voorwaardelijk ?
Oud 16 september 2009, 09:57   #36
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Wie zijn kinderen aan een "onthaal"-"moeder" toevertrouwt mag het slechtste verwachten; lijdt ze niet aan nazisme, mohammedanerij, maoisme of een andere collectieve geestesziekte, dan blijft het iemand die helemaal de moeder niet is.

De oplossing: moeders zouden overal waar dat kan hun babies moeten meenemen naar het werk, minder betaald moeten krijgen omdat ze een deel van hun aandacht aan hun kind moeten schenken, maar daarvoor een compensatie van de overheid moeten krijgen. Gedaan die hele kinderopvang door moeders die geen moeders zijn!

Maar dan zullen we wel moeten leren om zoals de Afrikanen onze kinderen in een draagdoek te transporteren. Een beetje meer gewicht versjouwen als ze klein zijn, en naderhand een opvoeding die van een leien dakje loopt, want gedragen babies zijn gelukkige babies die opgroeien tot gelukkige volwassenen.

En de vaders? Zelf heb ik mijn kinderen zo vaak gedragen als hun moeder, maar vooral toen ze niet meer op borstvoeding aangewezen waren. En de opvoeding is sindsdien van een leien dakje gelopen...

Weg met de kinderopvang door niet-ouders! De mensen zullen dan weer liever kinderen gaan hebben. Wat we zelf doen, doen we beter.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 10:01   #37
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzin ? Je begon er zelf over ! JIJ stelde voor om de stad overhoop te zetten om extreemlinkse onthaalmoeders te grazen te nemen ! Krabbel je terug ? Schrik ?
Het was een parodie op gekken zoals jij.
Oud 16 september 2009, 10:02   #38
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Wie zijn kinderen aan een "onthaal"-"moeder" toevertrouwt mag het slechtste verwachten; lijdt ze niet aan nazisme, mohammedanerij, maoisme of een andere collectieve geestesziekte, dan blijft het iemand die helemaal de moeder niet is.

De oplossing: moeders zouden overal waar dat kan hun babies moeten meenemen naar het werk, minder betaald moeten krijgen omdat ze een deel van hun aandacht aan hun kind moeten schenken, maar daarvoor een compensatie van de overheid moeten krijgen. Gedaan die hele kinderopvang door moeders die geen moeders zijn!

Maar dan zullen we wel moeten leren om zoals de Afrikanen onze kinderen in een draagdoek te transporteren. Een beetje meer gewicht versjouwen als ze klein zijn, en naderhand een opvoeding die van een leien dakje loopt, want gedragen babies zijn gelukkige babies die opgroeien tot gelukkige volwassenen.

En de vaders? Zelf heb ik mijn kinderen zo vaak gedragen als hun moeder, maar vooral toen ze niet meer op borstvoeding aangewezen waren. En de opvoeding is sindsdien van een leien dakje gelopen...

Weg met de kinderopvang door niet-ouders! De mensen zullen dan weer liever kinderen gaan hebben. Wat we zelf doen, doen we beter.
Weg met moeiallen, ja.
Oud 16 september 2009, 10:06   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat is een "ikik"?
Da is dialect voor mijzelf,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 10:13   #40
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar heb ik eerlijk gezegd mijn bedenkingen bij, als ge er het personeelsbestand op naleest, zou ik zelf eerder het omgekeerde durven beweren.

Ze zullen anti semitisme vervolgen als het uitgaat van vlamingen, ... in enkele gevallen dat het uitging van moslims hebben ze het in der minne geregeld onder vrienden, ... bij vlamingen komt het echter zowiezo tot een proces. Niet vergeten dat het CGKR een politiek instituut is gecreerd door verhofstad om het vlaams belang in de gracht te rijden, dat is de enige reden van bestaan van het CGKR, daarom dat het ook zo verwerpelijk is.

Er is de anti racisme wet, elke burger van dit land staat het vrij die te gebruiken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be