![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar het mij om ging, is gewoon het feit dat K&G gewoon op een erg doorzichtige wijze wil laten zien dat ze zogenaamd al het extremistische gedachtengoed bij onthaalmoeders willen bestraffen. Dat ze na die nazionthaalmoeder ook anderen moesten aanpakken, wilden ze nog geloofwaardig overkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 16 september 2009 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De schuldige zelf moet met pek en veren besmeurd worden, en de stad uitgejaagd ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Doe je mee ? Jij mag die schuldigen dan stenigen, of bewerken met de zweep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat weet ik nog niet hoor. Het CGKR gaat vooral achter antisemitisme dus het zou me niet verwonderen dat ze na de nazi-onthaalmoeder hun pijlen richten op een moslima. Het CGKR is waarschijnlijk een beetje de Belgische tegenhanger van de Jewish Anti-Defamation League in de VS. Ik ben zelf geen anti-semiet dus ik hoop dat de Joodse gemeenschap kan appreciëren dat ik hier slechts een redelijke mening probeer weer te geven.
Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 16 september 2009 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie zijn kinderen aan een "onthaal"-"moeder" toevertrouwt mag het slechtste verwachten; lijdt ze niet aan nazisme, mohammedanerij, maoisme of een andere collectieve geestesziekte, dan blijft het iemand die helemaal de moeder niet is.
De oplossing: moeders zouden overal waar dat kan hun babies moeten meenemen naar het werk, minder betaald moeten krijgen omdat ze een deel van hun aandacht aan hun kind moeten schenken, maar daarvoor een compensatie van de overheid moeten krijgen. Gedaan die hele kinderopvang door moeders die geen moeders zijn! Maar dan zullen we wel moeten leren om zoals de Afrikanen onze kinderen in een draagdoek te transporteren. Een beetje meer gewicht versjouwen als ze klein zijn, en naderhand een opvoeding die van een leien dakje loopt, want gedragen babies zijn gelukkige babies die opgroeien tot gelukkige volwassenen. En de vaders? Zelf heb ik mijn kinderen zo vaak gedragen als hun moeder, maar vooral toen ze niet meer op borstvoeding aangewezen waren. En de opvoeding is sindsdien van een leien dakje gelopen... Weg met de kinderopvang door niet-ouders! De mensen zullen dan weer liever kinderen gaan hebben. Wat we zelf doen, doen we beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen anti semitisme vervolgen als het uitgaat van vlamingen, ... in enkele gevallen dat het uitging van moslims hebben ze het in der minne geregeld onder vrienden, ... bij vlamingen komt het echter zowiezo tot een proces. Niet vergeten dat het CGKR een politiek instituut is gecreerd door verhofstad om het vlaams belang in de gracht te rijden, dat is de enige reden van bestaan van het CGKR, daarom dat het ook zo verwerpelijk is. Er is de anti racisme wet, elke burger van dit land staat het vrij die te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |