![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() DEN HAAG (ANP) - De gevolgen van de wereldwijde crisis zullen nog lang gevoeld worden. Dat zei koningin Beatrix dinsdag in de troonrede. De koningin begon in haar toespraak tot de Staten-Generaal onmiddellijk over de wereldwijde economische crisis, die ook Nederland hard heeft geraakt. ,,De snelheid van de gebeurtenissen was uitzonderlijk'', aldus Beatrix. Mensen verliezen hun baan, het aantal faillissementen neemt toe en de overheidsfinanciën vertonen onvermijdelijk grote tekorten. ,,De gevolgen zullen nog lang gevoeld worden'', aldus Beatrix. Speciaal voor deze gelegenheid had Koningin Beatrix haar crisishoed opgezet. Die hoed bestaat uit niet meer dan een versleten autoband waarvan de buitenkant bezet is met geverfde kippenpluimen. Een sympathiek en nederig gebaar dat van een diepe solidariteit getuigt met allen die zo zwaar getroffen zijn door de crisis. Mooi, Koningin! Laatst gewijzigd door Mitgard : 16 september 2009 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 16 september 2009 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ze ziet er alleszins getroffen door de crisis uit, wat een zuur gezicht.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Van welke vogel is deze hoed gemaakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja... en Mitgard maar wachten tot iemand vraagt waarom Pino werd gedood om als hoed voor Fabiola te dienen. Bij deze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
over de hoed van Beatrix doen ondertussen de wildste geruchten de ronde. de vraag die op ieders lippen brandt is: wat zit er achter die veren? enkele mogelijkheden: 1. een jonge gouda ![]() 2. een jong belegen stompetoren ![]() 3. een smeuïge reypenaer ![]() 4. een oranje zwemband ![]() 5. een witte retro band band ![]() het mysterie, o het mysterie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Beledig die hoed niet, hij zou nog kunnen beginnen blaffen en buiten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doodziek en toch doe je me honger krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Jongens jongens
Het overkomt toch iedereen wel eens dat je van de stress niet meteen die stola over je bolle toet heen krijgt, toch ?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gewoonlijk... als ik verlof neem heb ik meteen een stomme maar irritante ziekte vast. Tof zenne...
En ja... ik zit hier wat te forummen maar dat is omdat als ik nu in bed kruip ik vannacht niet kan slapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
liever een hoofddoek dan een struisvogel op de kop. vrede, redwasp
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Onze koningin heeft dan toch meer stijl, zij heeft geen nood aan opzichtige hoofddeksels. (hoewel ik haar niet echt genegen ben, moet ik dit toch toegeven).
Je zou bijna denken "een dame uit het volk": |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Never mind the dog, mind the hat".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pee klak... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |