Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2009, 17:39   #41
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mountain Dew Bekijk bericht
Zou jij soms graag je kroost achterlaten bij zo,n moddervet snorrewijf met een goedkope handdoek op haar kop waar ze trouwens vorige nacht nog het sperma van manlief uit haar besneden "trut" heeft afgekuist????Ik denk dat de overheid in Flanders nu een goede beslissing heeft genomen.
Beetje gefrustreerd ofzo?
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 17:49   #42
Mountain Dew
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay_ Bekijk bericht
Beetje gefrustreerd ofzo?
Dat is mijn manier om een moslima te benoemen....Ik heb er nog andere ook hoor...Basji-boezoek, Maghrebijns rimpelparadijs of volgestoken Babousjka...Aan u de keuze??

Laatst gewijzigd door Mountain Dew : 16 september 2009 om 17:56.
Mountain Dew is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 17:54   #43
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Ik roep overigens de volgende leden op om in deze topic ook hun verontwaardiging te posten: Boadicea, Pieke, Fopspeenverkoper, wouterv, Marlboro, AdrianHealey KaliYuga, Ehrlich en co.

Aangezien ze in deze topic blijkbaar vonden dat iedere onthaalmoeder doet wat ze wil of dat de opvoeding van die kindertjes losstaat van geloofsovertuiging.

Een willekeurige bloemlezig uit de draad:

Citaat:
Dit is pure discriminatie hetgeen nu gebeurd maar het is linkse discriminatie dan mag het, zolang het maar geen rechtse is.....
Om te beginne doe ik mijn kleinen bij wie ik wil das al het eerste.....
Als mensen hun kinderen daar naar toe willen sturen, zie ik niet in waarom ik of iemand anders dat zou moeten verbieden.
Dit is broodroof...
Heksenjacht anno 2009...
De intrekking van haar erkenning als onthaalmoeder is een zoveelste aanslag op vrije meningsuiting......

Laatst gewijzigd door Kay_ : 16 september 2009 om 17:54.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 18:41   #44
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Rap en z'n maat Bekijk bericht
ANTWERPEN - 'Kind en Gezin' heeft de erkenning van de vrouw van de Antwerpse imam Nordine Taouil (35) als onthaalmoeder ingetrokken.

De echtgenote van Nordine Taouil werkt al zes jaar in Hoboken als onthaalmoeder bij een door Kind en Gezin erkende organisatie. Ze vangt op dit moment vier kindjes op, allochtonen en autochtone Belgen. Klachten over haar werk zijn er nooit geweest. Gisteren liet Kind en Gezin weten dat de erkenning werd ingetrokken. 'We hebben inderdaad besloten de samenwerking stop te zetten', zegt Leen Du Bois van Kind en Gezin. 'We vonden dat er bij de onthaalmoeder in kwestie nog onvoldoende garantie bestond voor de integriteit van de kinderen. Haar echtgenoot wordt door de Staatsveiligheid in de pers een extremist genoemd.'

De beslissing van Kind en Gezin komt er na uitspraken van Alain Winants, de administrateur-generaal van de Staatsveiligheid, maandagavond in het Canvas-programma Terzake. Daarin noemde hij Taouil een extremist.

Taouil zelf reageerde gisteren verslagen. 'Ik word gecriminaliseerd en gediaboliseerd zoals men dat indertijd met Dyab Abou Jahjah heeft gedaan. Wat heeft mijn vrouw hiermee te maken? Zij heeft al haar liefde aan die kinderen gegeven. Alle wapens zijn blijkbaar goed tegen mij. Straks verlies ik mijn werk bij De Lijn. Ik krijg nu zelfs dreigbrieven. En dat alleen omdat ik opkom voor die meisjes die een hoofddoek willen dragen.'

Taouil ontkent dat hij een extremist is: 'Ik ben een gematigde moslim die altijd de dialoog zoekt.'

Volgens Kind en Gezin bestaat er geen verband tussen de intrekking van de erkenning van de vrouw van Taouil en de zaak van de nazi-onthaalmoeder uit Hoboken. In die laatste zaak kreeg Kind en Gezin vorige week het verwijt dat de organisatie te laat had gereageerd. 'Die twee dossiers staan los van mekaar', zegt Du Bois.

Bron: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=VQ2F87GJ
Het is gewoon een regelrechte schande wat men met die vrouw aanvangt. Goe geweten.

Laatst gewijzigd door system : 16 september 2009 om 18:55.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 18:41   #45
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou jij soms graag je kroost achterlaten bij zo,n moddervet snorrewijf met een goedkope handdoek op haar kop waar ze trouwens vorige nacht nog het sperma van manlief uit haar besneden "trut" heeft afgekuist????Ik denk dat de overheid in Flanders nu een goede beslissing heeft genomen.
Arme berg waar zo'n dauw op neer druppelt.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 18:44   #46
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ben jij een stijlvolle man.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 18:46   #47
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is mijn manier om een moslima te benoemen....Ik heb er nog andere ook hoor...Basji-boezoek, Maghrebijns rimpelparadijs of volgestoken Babousjka...Aan u de keuze??
Mevrouw,

u heeft blijkbaar een heel klein beetje poëtisch talent.

Als u daar nu eens werk van zou maken, in plaats van hier uw tijd te zitten verspillen, hé? Wat denkt u daarvan?

Wie weet krijgt u ooit nog wel een dichtbundeltje bijeen gebricoleerd, en kunt u dat dan in eigen beheer op de markt brengen?

Oud 16 september 2009, 19:49   #48
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan het woord dezelfde MD die eerder op de dag schreef:
Citaat:
Het blijft toch wel grappig te zien hoe Arabieren en kotslims in hysterische schuimbekkende hyena,s veranderen ...
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 19:55   #49
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
En hebt U die vrouw in kwestie ooit zelf ontmoet, of bent U gewoon niet meer dan een ordinaire racist?
Frans Oghtendlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 20:02   #50
schwungman
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Jammer dat Kind en Gezin bij de nazi-onthaalmoeder zo alert niet was.
Daar vond ik ze nog veel alerter: daarvoor was zelfs geen onderzoek nodig. Wat bedoel je nu eigenlijk?
schwungman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 21:27   #51
flatliner
Gouverneur

Standaard

Tja, het is begonnen. Vind het jammer voor die vrouw, denk dat het een compensatie is voor de tekening aan de muur. Maar waar zal het eindigen??? Moet nu iedere onthaalmoeder dewelke een voorkeur heeft voor de salafisten, of hun echtgenoot heeft sympatie voor de salafisten, vrezen voor hun job?
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 21:41   #52
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flatliner Bekijk bericht
Tja, het is begonnen. Vind het jammer voor die vrouw, denk dat het een compensatie is voor de tekening aan de muur. Maar waar zal het eindigen??? Moet nu iedere onthaalmoeder dewelke een voorkeur heeft voor de salafisten, of hun echtgenoot heeft sympatie voor de salafisten, vrezen voor hun job?
In tijden van crisis moet zowat iederéén vrezen voor zijn job, dacht ik.

Zèlfs topbankiers.

Oud 16 september 2009, 22:50   #53
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

De in de jaren 70 gelanceerde ruimtesondes anno 2007. Voyager I is al aardig op weg richting de kille, eenzame ruimte.
Een slecht gecodeerd telemetriecommando (foei!) zorgde ervoor dat de verwarmingsmodules op de Voyager II onlangs aan werden geschakeld. De zeer hoge temperaturen aan boord hebben schade veroorzaakt, waarvan de precieze aard nog vastgesteld dient te worden.
Updates over de telemetriecommunicatie met Voyager II is hier beschikbaar. Haast jullie, want wij weten niet hoe lang de oude kernaangedreven sondes nog meegaan!

Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 16 september 2009 om 23:19.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 22:59   #54
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Het gekke is dat K&G er bvb 4 jaar over doet om een 'hitlerfan' zijn 'onthaalmoeder' rechten af te nemen, en dat ze er 1 dag over doen om deze moslima onbekwaam te verklaren...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2009, 23:18   #55
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht

De in de jaren 70 gelanceerde ruimtesondes anno 2007. Voyager I is al aardig op weg richting de kille, eenzame ruimte.
Een slecht gecodeerd telemetriecommando (foei!) zorgde ervoor dat de verwarmingsmodules op de Voyager II aan werden geschakeld. De zeer hoge temperaturen aan boord hebben schade veroorzaakt, waarvan de precieze aard nog vastgesteld dient te worden.
Updates over de telemetriecommunicatie met Voyager II is hier beschikbaar. Haast jullie, want wij weten niet hoe lang de oude kernaangedreven sondes nog meegaan!
Je hebt gelijk, Flanelcondoom.

Oud 16 september 2009, 23:35   #56
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Het gekke is dat K&G er bvb 4 jaar over doet om een 'hitlerfan' zijn 'onthaalmoeder' rechten af te nemen, en dat ze er 1 dag over doen om deze moslima onbekwaam te verklaren...
Maar wat zijn de "criteria" dewelke K&G gebruikt? Zijn die ergens beschikbaar, of is het gewoon op gevoel?

Hitlerfan was al jaren geleden gemeld, maar werd pas geschrapt na druk door de media.

Moslima was geregeld op 1 dag.
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 00:08   #57
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wat zijn de "criteria" dewelke K&G gebruikt? Zijn die ergens beschikbaar, of is het gewoon op gevoel? Hitlerfan was al jaren geleden gemeld, maar werd pas geschrapt na druk door de media. Moslima was geregeld op 1 dag.
De moslima-man (want vrouwlief mocht waarschijnlijk niet spreken...) kreeg een dag later de volledige voorpagina om te antwoorden... De onthaalmoeder te Hoboken mocht dat pas een week later doen... ergens wat verder weggestopt in de krant. Daarbij werd ze ook nog uit het Vlaams Belang gegooid zonder dat men daar de moeite had gedaan even met haar te praten.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 03:39   #58
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
De moslima-man (want vrouwlief mocht waarschijnlijk niet spreken...) kreeg een dag later de volledige voorpagina om te antwoorden... De onthaalmoeder te Hoboken mocht dat pas een week later doen... ergens wat verder weggestopt in de krant. Daarbij werd ze ook nog uit het Vlaams Belang gegooid zonder dat men daar de moeite had gedaan even met haar te praten.
Je mengt sensatie-media met hoe kind en gezin handelt. Die moslima heeft niet persé iets fouts gedaan, maar wordt gestraft...zonder enig bewijs of haar man al dan dan niet "extremist" is. die hitlermadam die is al meermaals aangegeven en kwam van dag 1 al in de media met haar relaas.

K&G doet "onderzoek" bij dode kinderen en na lange tijd ...nog geen reactie, uitspraak, wat dan ook. moslima=buiten op 1 dag en meteen een woordvoerster van K&G op televisie....om de rechtse rakkertjes van ons land dan maar tevreden te stellen na wat met hun hitlerfan gebeurde zeker?

maar geen probleem hoor...de moslim-kindjes zullen nog wel blijven bij haar gaan...mss zelf de "salafisten" nu ze hoorden dat ze er fans bij hebben....

"Werk mee aan de polari-plee"...Idioten aan de macht en aan het woord!!

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 17 september 2009 om 03:47.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 06:10   #59
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar wat zijn de "criteria" dewelke K&G gebruikt? Zijn die ergens beschikbaar, of is het gewoon op gevoel?

Hitlerfan was al jaren geleden gemeld, maar werd pas geschrapt na druk door de media.

Moslima was geregeld op 1 dag.
De criteria zijn vrij willekeurig.

Maar bij de moslima is het waarschijnlijk geen beslissing van K&G, maar een door de staatsveiligheid opgelegde actie.

En in beide gevallen is het zeer moeilijk om een mening te geven over het feit of er fouten zijn gemaakt. Daar men niet het hele dossier kan inkijken.

En hoe je het ook draait of keert, ondanks de vele misdaden tegen de menselijkheid van het Naziregime, heeft het ook goede zaken verwezenlijkt.

Iets dat je van de Islam in zijn huidige vorm niet kan zeggen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2009, 08:34   #60
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Nogmaals wordt een vrouw gebroodroofd zonder enig onderzoek of bewijs. Er moet dringend een bindende procedure komen voor K&G om deze willekeur te doen ophouden.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be