Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2009, 23:30   #481
Busse87
Burgemeester

Standaard

En Van Rompuy voor zijn EU voorzitterschap . Man toch

Da wordt hier met de dag zotter

Laatst gewijzigd door Busse87 : 17 september 2009 om 23:30.
Busse87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 00:54   #482
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Busse87 Bekijk bericht
Het is blijkbaar weer gezellig in Brussel

Sinds wanneer verdoezelen ze het woordje "allochtoon" met "jongere(n)" .
Aja oei , das racistisch...
vermelden ze "autochtoon" als een autochtoon het deed?
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 00:58   #483
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

viaSanctus,

Wat betekent je gebruikersnaam?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 01:54   #484
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

heilige weg

Desondanks mijn vader vroom katholiek was en in het vaticaan verbleef..ben ik toch..geen christen, maar de gebruiken en taal spreken me wel aan
Oud 18 september 2009, 02:03   #485
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Via, ae, vrouwelijk. Adjectief past zich aan.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 04:12   #486
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
goh, dankje kheb er eig ni bij stilgestaan of het correct Latijns was.
Oud 18 september 2009, 07:51   #487
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Door rellen als gisteren worden rassisten geboren.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 07:52   #488
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Busse87 Bekijk bericht
Het is blijkbaar weer gezellig in Brussel

Sinds wanneer verdoezelen ze het woordje "allochtoon" met "jongere(n)" .
Aja oei , das racistisch...
Als eerder toevallige toeschouwer van op de eerste lijn kan ik u verzekeren dat het wel degelijk jongeren waren die aan het rellen sloegen daar in Molenbeek. OK, het klopt dat deze jongeren in meerderheid van allochtoonse origine zijn. Ze zijn echter wèl hier geboren; tegen heug en meug delen ze hun biotoop met de heer Philippe Moureaux en C°.
Volwassen 'allochtonen' probeerden vruchteloos de gemoederen te bedaren, het zou daarom niet erg netjes zijn ze over dezelfde kam te scheren, nietwaar?

Mocht u dat willen, kan ik een poging ondernemen u in rechtstreeks contact te brengen met enkele van die jongeren, zodat u hèn kunt vragen naar het hoe en het wat en het waarom van hun destructiviteit.

Een tip: Philippe 'plutôt arabe que flamand' Moureaux en z'n acolieten spelen een zéér belangrijke rol in de histoire.
Sleutelwoorden: corruptie & machtswellust.
Ik vraag me af of 'de media' zich d�*�*r ooit eens in zullen verdiepen.

Wat denkt u?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 08:18   #489
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Als eerder toevallige toeschouwer van op de eerste lijn kan ik u verzekeren dat het wel degelijk jongeren waren die aan het rellen sloegen daar in Molenbeek. OK, het klopt dat deze jongeren in meerderheid van allochtoonse origine zijn. Ze zijn echter wèl hier geboren; tegen heug en meug delen ze hun biotoop met de heer Philippe Moureaux en C°.
Volwassen 'allochtonen' probeerden vruchteloos de gemoederen te bedaren, het zou daarom niet erg netjes zijn ze over dezelfde kam te scheren, nietwaar?

Mocht u dat willen, kan ik een poging ondernemen u in rechtstreeks contact te brengen met enkele van die jongeren, zodat u hèn kunt vragen naar het hoe en het wat en het waarom van hun destructiviteit.

Een tip: Philippe 'plutôt arabe que flamand' Moureaux en z'n acolieten spelen een zéér belangrijke rol in de histoire.
Sleutelwoorden: corruptie & machtswellust.
Ik vraag me af of 'de media' zich d�*�*r ooit eens in zullen verdiepen.

Wat denkt u?
en het pamperen gaat verder. Weer zijn zij niet de fout, weer zijn het anderen. Wanneer gaat men eens de werkelijkheid onder ogen zien

Laatst gewijzigd door rookie : 18 september 2009 om 08:19.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 14:06   #490
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
en het pamperen gaat verder. Weer zijn zij niet de fout, weer zijn het anderen. Wanneer gaat men eens de werkelijkheid onder ogen zien
Ok..je hebt gelijk.."zij zijn fout" (lekker makkelijk he ). Wat nu? Waarom zijn ze fout? ow ja..het zijn allochtonen, genetisch bepaald dus. Ok...dus genetisch manipuleren die handel? Aanpassingetje hier en daar, komt goed? Of had u een beter idee?

neen geef mij dan toch maar de logische redenering van djimie
Oud 18 september 2009, 16:12   #491
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ok..je hebt gelijk.."zij zijn fout" (lekker makkelijk he ). Wat nu? Waarom zijn ze fout? ow ja..het zijn allochtonen, genetisch bepaald dus. Ok...dus genetisch manipuleren die handel? Aanpassingetje hier en daar, komt goed? Of had u een beter idee?

neen geef mij dan toch maar de logische redenering van djimie
u vindt het blijkbaar normaal dat men de boel afbreekt wanneer men iemand arresteert Goed bezig heel goed bezig
Oud 18 september 2009, 16:39   #492
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
u vindt het blijkbaar normaal dat men de boel afbreekt wanneer men iemand arresteert Goed bezig heel goed bezig
Mogelijk leert u juiste afleidingen te maken in de toekomst...zal uw debatten ten goede komen.

Maar soit, neen, ik vind "de boel afbreken" niet goed en volgens mij zijn de strafmaten in België veel te mild. Streng, correct en zonder vrees optreden door de politie is een must daarom, MAAR! rechtvaardig! anders krijg je enkel meer tegenkanting. Zoals je zag in Brussel waren de ouderen absoluut niet akkoord met wat de jongeren deden. Samen werken met de goedwilligen is daarom zeker nodig. Mijn persoonlijke hekel aan die rotjongeren mag niet in de weg komen van een lange termijn oplossing welke doeltreffend zal zijn en kan zorgen dat we hen niet enkel bestraffen (wanneer ze schuldig worden bevonden voor een misdaad) maar tot inzicht brengen. Impulsieve handelingen uit een boosheid (wat trouwens die jongeren deden) leiden niet naar oplossingen.

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 18 september 2009 om 16:39.
Oud 18 september 2009, 16:41   #493
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Mogelijk leert u juiste afleidingen te maken in de toekomst...zal uw debatten ten goede komen.

Maar soit, neen, ik vind "de boel afbreken" niet goed en volgens mij zijn de strafmaten in België veel te mild. Streng, correct en zonder vrees optreden door de politie is een must daarom, MAAR! rechtvaardig! anders krijg je enkel meer tegenkanting. Zoals je zag in Brussel waren de ouderen absoluut niet akkoord met wat de jongeren deden. Samen werken met de goedwilligen is daarom zeker nodig. Mijn persoonlijke hekel aan die rotjongeren mag niet in de weg komen van een lange termijn oplossing welke doeltreffend zal zijn en kan zorgen dat we hen niet enkel bestraffen (wanneer ze schuldig worden bevonden voor een misdaad) maar tot inzicht brengen. Impulsieve handelingen uit een boosheid (wat trouwens die jongeren deden) leiden niet naar oplossingen.
als "jongeren" niet gesteund worden door ouderen escaleert die toestand niet. Wat we nu krijgen is een lippendienst van de ouderen maar daadwerkelijke ondersteuning van hun "jongeren". 't Word tijd dat jij jouw paardebril eens afzet al was het maar voor even
Oud 18 september 2009, 16:56   #494
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
als "jongeren" niet gesteund worden door ouderen escaleert die toestand niet. Wat we nu krijgen is een lippendienst van de ouderen maar daadwerkelijke ondersteuning van hun "jongeren". 't Word tijd dat jij jouw paardebril eens afzet al was het maar voor even

kwas heel even vergeten dat de uwe voor geen rede vatbaar zijn...schaar u maar bij die jongeren, jullie hebben meer gemeen dan je denkt
Oud 18 september 2009, 17:15   #495
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
rookie, ik zou u ook willen uitnodigen eens te komen praten met de bewoners van de wijk waar het er gisteren bovenarms opzat met de 'ordehandhavers'.

Ik dacht hierbij aan de autochtone mevrouw die m�*�*ndenlang probeerde om in de wijk een braderie georganiseerd te krijgen maar op een bot 'non' vanwege de gemeentelijke overheid stiet.

Of aan die ouderen-mèt-job die zich nog steeds onbegrijpend afvragen waarom de hele wijk er als een presenteerblaadje gaat uitzien wanneer een hoogwaardigheidsbekleder zich de moeite wil getroosten er eens voorbij te paraderen, maar voor de rest van het jaar een openbaar stort blijft.

Ik hoop in elk geval dat u er niet van uitgaat dat de heer Philippe Moureaux een goed menend burgervader is, anders zou de desillusie wel eens erg groot kunnen worden.

Laatst gewijzigd door djimi : 18 september 2009 om 17:16.
Oud 18 september 2009, 18:20   #496
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Ik dacht dat het zelfstandig naamwoord zich aanpaste. Via Sancta.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 18:32   #497
polksalad
Burger

polksalad's schermafbeelding

Standaard

Vlamingen zijn toch ook mensen? of zijn het honden zoals Islamieten roepen? Wij zijn toleranter dan hun ze zijn gewoon uit op de totale verovering van het Westen en verdomme het zal hun nog lukken ook. Sukkelaars en dommerikken die het tegendeel beweren.
polksalad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 18:48   #498
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

kwas heel even vergeten dat de uwe voor geen rede vatbaar zijn...schaar u maar bij die jongeren, jullie hebben meer gemeen dan je denkt
als je geen argumenten niet meer hebt, ga je persoonlijk proberen. Lukt je niet
Oud 18 september 2009, 18:53   #499
rookie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
rookie, ik zou u ook willen uitnodigen eens te komen praten met de bewoners van de wijk waar het er gisteren bovenarms opzat met de 'ordehandhavers'.

Ik dacht hierbij aan de autochtone mevrouw die m�*�*ndenlang probeerde om in de wijk een braderie georganiseerd te krijgen maar op een bot 'non' vanwege de gemeentelijke overheid stiet.

Of aan die ouderen-mèt-job die zich nog steeds onbegrijpend afvragen waarom de hele wijk er als een presenteerblaadje gaat uitzien wanneer een hoogwaardigheidsbekleder zich de moeite wil getroosten er eens voorbij te paraderen, maar voor de rest van het jaar een openbaar stort blijft.

Ik hoop in elk geval dat u er niet van uitgaat dat de heer Philippe Moureaux een goed menend burgervader is, anders zou de desillusie wel eens erg groot kunnen worden.
Mijn beste, ik word elke dag op mijn werk geconfronteerd met zulk uitschot( en vergeef me maar ondanks mijn redelijke woordenschat kan ik geen passende beschrijving verzinnen). Ik word elke dag geconfronteerd met hun uitvluchten (als ze in de hoek gedrumd worden (figuurlijk)) hun machogedrag als ze denken dat ze het kunnen halen. Dus aub bespaar me van die bullshit.

Over politici kan ik enkel dit zeggen : de eerste goeie moet nog geboren worden en we gaan daar nog enkele lichtjaren op moeten wachten
Oud 18 september 2009, 19:01   #500
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn beste, ik word elke dag op mijn werk geconfronteerd met zulk uitschot( en vergeef me maar ondanks mijn redelijke woordenschat kan ik geen passende beschrijving verzinnen). Ik word elke dag geconfronteerd met hun uitvluchten (als ze in de hoek gedrumd worden (figuurlijk)) hun machogedrag als ze denken dat ze het kunnen halen. Dus aub bespaar me van die bullshit.

Over politici kan ik enkel dit zeggen : de eerste goeie moet nog geboren worden en we gaan daar nog enkele lichtjaren op moeten wachten
Mag ik hier uit opmaken dat u niet geïnteresseerd bent in wat buurtbewoners die allesbehalve méé keet schoppen u te vertellen hebben, en liever blijft afgaan op wat regime-media in dienst van de politiekers die de boel om zeep helpen u op de mouw willen spelden?

Mag ik u ook vragen welk werk u precies verricht? Ik ben bereid u ernstig te nemen, weet u, en naar uw ervaringen te luisteren.

Wees gerust, ik ben niet onmiddellijk van plan politieker te worden.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be