![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Burgemeester
|
![]() En Van Rompuy voor zijn EU voorzitterschap . Man toch
![]() Da wordt hier met de dag zotter ![]() Laatst gewijzigd door Busse87 : 17 september 2009 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() viaSanctus,
Wat betekent je gebruikersnaam? |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() heilige weg
![]() Desondanks mijn vader vroom katholiek was en in het vaticaan verbleef..ben ik toch..geen christen, maar de gebruiken en taal spreken me wel aan |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() Via, ae, vrouwelijk. Adjectief past zich aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door rellen als gisteren worden rassisten geboren.
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volwassen 'allochtonen' probeerden vruchteloos de gemoederen te bedaren, het zou daarom niet erg netjes zijn ze over dezelfde kam te scheren, nietwaar? Mocht u dat willen, kan ik een poging ondernemen u in rechtstreeks contact te brengen met enkele van die jongeren, zodat u hèn kunt vragen naar het hoe en het wat en het waarom van hun destructiviteit. Een tip: Philippe 'plutôt arabe que flamand' Moureaux en z'n acolieten spelen een zéér belangrijke rol in de histoire. Sleutelwoorden: corruptie & machtswellust. Ik vraag me af of 'de media' zich d�*�*r ooit eens in zullen verdiepen. Wat denkt u?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 18 september 2009 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() neen geef mij dan toch maar de logische redenering van djimie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar soit, neen, ik vind "de boel afbreken" niet goed en volgens mij zijn de strafmaten in België veel te mild. Streng, correct en zonder vrees optreden door de politie is een must daarom, MAAR! rechtvaardig! anders krijg je enkel meer tegenkanting. Zoals je zag in Brussel waren de ouderen absoluut niet akkoord met wat de jongeren deden. Samen werken met de goedwilligen is daarom zeker nodig. Mijn persoonlijke hekel aan die rotjongeren mag niet in de weg komen van een lange termijn oplossing welke doeltreffend zal zijn en kan zorgen dat we hen niet enkel bestraffen (wanneer ze schuldig worden bevonden voor een misdaad) maar tot inzicht brengen. Impulsieve handelingen uit een boosheid (wat trouwens die jongeren deden) leiden niet naar oplossingen. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 18 september 2009 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() kwas heel even vergeten dat de uwe voor geen rede vatbaar zijn...schaar u maar bij die jongeren, jullie hebben meer gemeen dan je denkt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht hierbij aan de autochtone mevrouw die m�*�*ndenlang probeerde om in de wijk een braderie georganiseerd te krijgen maar op een bot 'non' vanwege de gemeentelijke overheid stiet. Of aan die ouderen-mèt-job die zich nog steeds onbegrijpend afvragen waarom de hele wijk er als een presenteerblaadje gaat uitzien wanneer een hoogwaardigheidsbekleder zich de moeite wil getroosten er eens voorbij te paraderen, maar voor de rest van het jaar een openbaar stort blijft. Ik hoop in elk geval dat u er niet van uitgaat dat de heer Philippe Moureaux een goed menend burgervader is, anders zou de desillusie wel eens erg groot kunnen worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 september 2009 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Burger
|
![]() Vlamingen zijn toch ook mensen? of zijn het honden zoals Islamieten roepen? Wij zijn toleranter dan hun ze zijn gewoon uit op de totale verovering van het Westen en verdomme het zal hun nog lukken ook. Sukkelaars en dommerikken die het tegendeel beweren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Over politici kan ik enkel dit zeggen : de eerste goeie moet nog geboren worden en we gaan daar nog enkele lichtjaren op moeten wachten ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik u ook vragen welk werk u precies verricht? Ik ben bereid u ernstig te nemen, weet u, en naar uw ervaringen te luisteren. Wees gerust, ik ben niet onmiddellijk van plan politieker te worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |