![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zei voor de VVD te stemmen (rechts-liberaal) en neemt Kodo Kodo in bescherming, een gekend haatprofeet jegens moslims en voorstander van apartheid.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het tweede is gewoon onzin. In ken Kodo Kodo's overige berichten niet maar dat ik vind dat één van zijn berichten niet als racisme mag worden beschouwd wil niet zeggen dat ik zijn standpunten deel, voorzover het waar is wat u zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals jij hier dikwijls Nestor Burma, een notoir en rabiaat Jodenhater, in bescherming neemt/nam. Je ziet, zo'n mes snijdt langs beide zijden.
![]() |
#424 |
|
![]() Ach, ik nam Kodo Kodo niet eens ''in bescherming''. Ik zei dat een bericht van hem niet mocht worden beschouwd als racisme maar als slecht geformuleerde stelling. (Hij was tegen moslimscholen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() U klaagt aan dat ik u op basis van associatie met Kodo Kodo in het kamp van de islamofoben plaats maar het is exact dezelfde discussietechniek die u toepast op de N-SA. Zo ziet u hoe het voelt...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier concreet over mensen die elke dag worden vermoord en over een Amerikanistische ideologie die deze moorden goedpraat. Het gaat hier niet over het goed gevoel van een politiek-correcte elite.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 20 september 2009 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzin. Hij weet juist heel accuraat het probleem met de Islam te beschrijven en doet dat op een hoogst zakelijke manier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leef echter vandaag, en niet in de tijd van Adolf Hitler en vandaag is het de o zo progressieve Obama die elke dag zijn soldaten in Iraq en Afghanistan laat morden en dollars en dollars overmaakt aan de Israëlische moordmachine in Palestina.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wel variëteiten van die éne soort "homo sapiens sapiens". Spijtig dat het met dat 'sapiens sapiens' niet altijd zo goed loopt als 'n mens wel zou willen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biologisch gezien zijn het wel rassen. Het is een politieke keuze om het variëteit te noemen. Dit, omdat ras wellicht vanwege een connotatie een groter verschil impliceert, dan er werkelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je eens heel dringend zijn "proza" (her)lezen.
![]() |
#436 | |
|
![]() Citaat:
Pfffft. U doet het zelf hoor. De genoemde mensen hebben allemaal weleens 'de verdediging' op zich genomen voor het initiatief van deze partij of voor mensen die namens die partij spreken. Ik maak echter niet de fout die u maakt door mensen meteen tot een 'kamp' te rekenen als ze voor iets of iemand een lans breken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus niet: "jullie zijn allemaal nazi's", maar wel "ik heb volgende bedenkingen bij de coherentie van jullie ethnische verhaal".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
|
![]() Ja hoor, waar zeg ik dan "Jullie zijn allemaal nazi's''? Ik ben bang dat je me verwart met een ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook vind ik 'vermenging' geen ramp, integendeel zelfs. Wat ik wèl een ramp vind is het destructieve consumentisme waar geen enkel 'ras' immuun voor blijkt. Waar ik ook het schijt van krijg is het mensonterende 'naar beneden schoppen en naar boven likken' waar evenmin een gegarandeerde 'raciaal gedetermineerde' immuniteit voor blijkt te bestaan. Er zijn nog dingen die mij ferm op de zenuwen werken, maar die twee zijn toch wel de ergste doornen in mijn oog (hopelijk geen balken). Wees gerust: �*ls ik ooit moslim word, zal ik graag trouwen met een lekker mollig Eskimo-meisje, een ranke en slanke asblonde Zweedse, een muziekminnende Zuid-Amerikaanse mulattin en een goedlachse Afghaanse. En dan gaan we lekker veel kleine djimi's kweken. ![]() Ik zal ze ten strengste verbieden een boerka aan te trekken. Als ze een hoofddoek willen dragen, doen ze maar. Zolang ze maar niet aan mìjn oren komen zagen dat ze er gediscrimineerd om worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |