![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd, hé. Of toch niet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 september 2009 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat ik die groep verwijt, en niet begrijp, is waarom ze zelf niet meer zorgen voor oplossingen voor die problemen! Ze worden door de schuld van die minderheid scheef bekeken, en dat is toch een beetje (veel) hun eigen schuld! Wanneer komen die eens af met oplossingen? Zou het een oplossing zijn een speciaal "allochtoon" politiekorps op te been te houden van een paar honderd man die overal kunnen ingezet worden tegen hun soortgenoten? Misschien hebben die daar wat meer vat op dan? Dringend onze wetgeving wat aanpassen, want nu staan onze "beleidsvoerders" daar toch echt als verslagen kippen zonder kop naar te kijken... Zelfs dat verzamelen van hun nieuw kiesvee zal hen straks zeer zuur opbreken: wat denken ze dat er zal gebeuren eens die in de meerderheid zullen geraken? Krijgen ze dan een afscheidsmedaille met "Met dank aan onze nuttige idioot" of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij niet, het is niet aan moslims om veiligheidsproblemen op te lossen, wel kunnen ze intern in eigen gemeenschap eens wijzen op het belang van opvoeding, scholing, het misbruiken van religie om aan te zetten tot rel, afwezige vaders, analfabete moeders..dit besprekbaar maken zie ik wel als hun taak, niet de straat optrekken om criminele jongeren aan te spreken, dat probleem moet politie oplossen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 september 2009 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat bewijst gewoon dat een mens zich gemakkelijk aanpast, allé....behoudens de 'Moslims' natuurlijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementslid
|
![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 20 september 2009 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als VB ermee zou ophouden zo ongenuanceerd 'de Islam' te viseren, stemden die allem�*�*l voor 'harde aanpak van de criminaliteit', wees gerust. Als ze zèlf in actie zouden schieten, zou dat toch alleen maar extra problemen opleveren, nietwaar?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was het vb er niet dan was er niemand die dat nu net zou aankaarten. Zonder het vb zou er zelfs geen sprake of debat over zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zou er zonder het VB geen sprake zijn van een debat. Dat ze nu wat flauwe maatregelen nemen is enkel omdat ze weten dat het volk het niet meer pikt en op het VB zou stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schiet op de manier waarop die boodschapper te werk gaat, daiwa.
Dat is toch nog iets anders, dacht ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens we hebben ze niet verplicht naar hier te komen en hebben ze al helemaal niet verplicht om als een hoop mieren bij elkaar te gaan kruipen. dat is eigen keuze. En zelf al hadden we dat wel gedaan, dan nog hebben ze ze zich te houden aan de wet. Ik moet ook geen bareel over mijn straat hangen en tol gaan vragen om door mijn straat te passeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet méér, maar ook niet minder. Ik herhaal: zou ... kunnen ... Het VB moet dat niet doen, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |