![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Het is niet omdat meerdere mensen van een bepaalde organisatie gelijkaardige dingen zeggen dat ze daardoor woordvoerders zijn. Dat toont dat er een coherente ideologische consensus is. Als ik er zin in had, zou ik hier ook vanalles namens Voorpost plaatsen, maar daar ben ik te lui voor. Dat maakt mij echter absoluut niet de Voorpost-woordvoerder van dienst.
|
|
|
#562 | |
|
|
Citaat:
Wat u betreft is het duidelijk waar u in de geest van Voorpost spreekt en waar niet. U loopt in ieder geval niet voor uw uitspraken weg. |
|
|
|
|
|
|
#563 |
|
|
Kan iemand mij uitleggen hoe de verhouding is van de solidaristen alhier tot het staatkundig gedachtegoed van het Verdinaso? Dank.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 21 september 2009 om 00:17. |
|
|
|
|
|
#564 | ||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(En voor alle duidelijkheid: je kan zoeken in een hele resem databases, het is niet beperkt tot de KUL zelf.) Citaat:
Helaas bedroevend weinig antwoorden.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 21 september 2009 om 01:15. |
||||
|
|
|
|
|
#565 |
|
|
Dat is verschillend. Voor mij is het doel het doen barsten van België, de hereniging van Vlaanderen en Nederland en uiteindelijk (als ze het willen) een confederale unie Nederland + Wallonië + Luxemburg.
|
|
|
#566 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=139
|
|
|
|
#567 |
|
|
Geen idee, laatste keer dat ik iets heb toegevoegd aan de biblio-database van UGent, was eind vorig jaar/begin dit jaar. Ik ben eerlijk gezegd te lui geweest om ze nog up te daten. Je moet zelf de referenties doorsturen naar de centrale bib, geen idee hoe de KUL dat doet.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 21 september 2009 om 02:18. |
|
|
|
|
|
#568 |
|
Minister-President
|
Kan je dan eens iets doorsturen van jouw hand? Mag via pb.
|
|
|
#569 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#570 |
|
Minister-President
|
Waw. Je zit er compleet naast. Ik ben ab-so-luut niet van mening dat elke mens gelijk is. Ik zet me zelf ook af tegen het opgelegde egalitarisme (misschien zelfs dankzij de inzichten die ik opdeed door de solidaristen op dit forum; dat klinkt misschien idioot, maar ik héb daadwerkelijk iets aan de zeldzame interessante commentaren op dit forum). Ik weet niet waar je je op baseert, maar indien het vroegere berichten (ik doel op berichten van maanden, zo niet jaren geleden; indien jij denkt aan berichten in deze thread, vermoed ik dat je toch iets fout geïnterpreteerd hebt) van me zijn: mensen veranderen. Ik hecht zeer zeker belang aan culturele verschillen, doch wat etnie betreft weet ik niet goed wat ik ervan moet denken. Ik neig naar het te bestempelen als irrelevant. Ik wil benadrukken dat ik oprecht geïnteresseerd ben, en er niet op uit ben eigen opvattingen bevestigd te zien - daarvoor ben ik zelf te onwetend. Ik wil je vragen alsnog te reageren op mijn bericht.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 21 september 2009 om 05:00. |
|
|
|
|
|
#571 |
|
Minister-President
|
Overigens vind ik het jammer dat ik zelf zo onwetend ben. Ik probeer veel te lezen, maar het lukt me absoluut niet. Te veel afleiding. Het zorgt ervoor dat mijn inbreng op dit forum zich voornamelijk beperkt tot het vragen om meer uitleg, zonder zelf iets bij te dragen.
|
|
|
#572 | |||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 21 september 2009 om 06:52. |
|||
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Voor ons is "België barst" alsdusdanig een inhoudsloze kreet als daar geen compleet verhaal aan vast hangt, dat ondermeer ook "EU barst" inhoudt. Het staatkundige kan in deze niet los gezien worden van het regime en het systeem. In die zin komen wij op voor echte onafhankelijkheid voor de Vlamingen (en de Walen, én de noordelijke Nederlanders,...), wat in de klassieke Vlaamse Beweging zeker niet altijd het geval is.
|
|
|
|
#574 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bedankt voor de tip, djimi
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#576 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#577 |
|
Minister-President
|
Onwetend over politiek, economie, sociologie, filosofie, geschiedenis. Kortom, alles om een gefundeerde mening over de maatschappij te kunnen vormen - en aldus je mannetje te kunnen staan in de serieuzere discussies alhier.
|
|
|
#578 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#579 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ondanks dat interesseert het antwoord mij ook. Dit omwille van andere redenen dan jij daar opnoemt. Ook denk ik dat djimi niet iemand is die de vraag stelt om zulke zaken uit te halen. De redenen waarom ik ook een antwoord wil weten zijn simpel: het geeft een veel betere blik over de aard van het door jullie gewenst toestandsmodel. Voorlopig heb ik een gevoel dat statica hetgeen is wat jullie trachten na te streven. |
|
|
|
|
|
|
#580 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|