![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementslid
|
![]() Domme opmerking: vlaams-nationalisten zijn immers maar content als hun buren rasechte vlamingen zijn...met de verkeerde leeuwenvlag aan hun venster - moest ik er naast wonen dan hang ik de Waalse Haan uit, of misschien, nog beter, de Europese. En ik hoop dat hun buren Congolezen, Afghanen, moslims, of wat dan ook worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nie zeveren jongens,
de Walen, de Brusselaars, de Vlamingen, de Nederlanders, de Fransen .... ze zijn allemaal even verzuurd of niet verzuurd, gelijk ge het wilt. Die graad van verzuring heeft geen kloten te maken met de vizie hoe je je politieke overheid/staatsstruktuur georganizeerd wil zien; net zoals ze geen kloten te maken heeft of je nu eer sos geïnspireerd zijt, dan wel liberaal of iets tsjeven-achtigs ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat voor buren wil een Belgische nationalist? hoe ziet zo'n Europese Haan er uit?
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u nu echt dat d�*t mij ongelukkig maakt? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft zijn zelfs de - ùw woorden, niet de mijne! - 'decadente' Romaanse Gouwen welkom, alsmede de Luxemburgse, de Surinaamse, de Antilliaanse en de Zuid-Afrikaanse. Als Schotten, IJslanders, Kaapverdiërs, Noren, ... willen meedoen: zij zijn allen welgekomen. Maar de leid-cultuur zal inderdaad 'Nederlands' zijn. Spinoza, Erasmus, de Breughels, Boudewijn De Groot, Simon Stevin, de gebroeders Das, Harry Mulisch, Doe Maar, Jeroen Bosch, Kader Abdolah, Wannes Van De Velde, Battus, Piet Mondriaan, Breyten Breytenbach, Ramses Shaffy, De Kommeniste, Multatuli, Menno ter Braak, Paul van Ostaijen, ... waarom zou ik mij over zo'n rijke culturele erfenis moeten schamen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar stel dat Belgischgezinden ineens een Ollander als buur zouden krijgen? Wat dan!?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 24 september 2009 om 05:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ken in feite geen enkele Vlaams-nationalist die er zo over denkt. wat is jouw bron daarover???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er één Franstalige, één Waal, van welke politieke gezindte dan ook, die daaraan twijfelt ??? Vertel me dan, wat is er mis met "In Vlaanderen Vlaams" ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik niet gezegd. Ik denk wel dat een zeer kleine deel van de Vlaams-Nationalisten in dit geval slecht zou reageren maar het blijft maar een minderheid. Voor de meeste Vlaams-Nationalisten denk ik dat het hen niet kan schelen als hun buren Walen zijn.
Laatst gewijzigd door Everytime : 24 september 2009 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natte vinger?
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja waarom? om dezelfde reden als jij denkt dat Vlaams-nationalisten geen Waal als buur kunnen hebben zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal mijn vraag: wat is er mis met "In Vlaanderen Vlaams" ? Voor de rest, even een spiegel voorhouden: zitten hier in deze draad een aantal kiekens te kakelen over wie den diene wel of den diene niet als gebuur zou willen/kunnen verdragen ... in dan juist nog wel begot een draad die opgestart is omdat een vooraanstaand bestuurslid van de NVA vertelt dat hij juist graag bij die buren op vakansie gaat, uit winkelen gaat .... Kwestie van blind geloof en knal ernaast zitten: dit is de draad van het jaar !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er natuurlijk vanaf hoe ze zich in Vlaanderen zouden integreren. Indien ze na x-aantal jaren nog steeds geen vermaledijd woord Nederlands over de lippen zouden krijgen en steeds maar blijven eisen dat iedereen Frans tegen hen spreekt, zou ik me uiteraard ook beginnen ergeren...
|
![]() |
![]() |