Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2009, 23:54   #61
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Alsof ze die raket ooit zouden durven afschieten. Dan heb je Wereldoorlog III en IV in één keer.
Voordeel is dat IV met stokken en stenen uitgevochten gaat worden
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 00:07   #62
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Dat zijn zij die niet denken in terminolgie als religie en nationaliteit. Ze presenteren u een zondebok zodat ge niet meer verder zoekt. Zo kunt ge ook vrede sluiten met alles wat mis is in de wereld want ge kunt nu met uw vinger wijzen.

Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 12:30   #63
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
[...]
De VS is haar goede naam compleet kwijt, ik hoop dat je dat beseft.
Er zijn tig miljoenen die maar wat graag naar de USA zouden verhuizen om daar te leven. Ook in Moslim landen is een 'green card' heel populair.
Gaan leven in Europa is een soort tweede keus.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 17:52   #64
Zeikstraal
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 25 september 2009 om 17:52.
Oud 25 september 2009, 18:05   #65
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Er zijn tig miljoenen die maar wat graag naar de USA zouden verhuizen om daar te leven. Ook in Moslim landen is een 'green card' heel populair.
Gaan leven in Europa is een soort tweede keus.
Het gaat over de geopolitiek van de VS welke hun minder populair maakt.

En van er graag naar toe gaan...iedereen wil een beter leven - land of opportunity. ''Opportunity'' vanwege de geldcreatie-truuk van de bankiers. Dat truukje is onmiddels hun ondergang aan het worden. Elke economist weet het dat dit niet kon blijven duren. Ik hoop dat je weet dat de amerikaan geen geld meer heeft en zijn huis verliest. Alles wordt op credit card gekocht... nl geldcreatie. De amerikaan heeft geen geld meer en geen spaargeld meer. De Chinezen lossen -voorlopig nog- de overheidsschuld af. Dat is de volgende bom die gaat ontploffen. Zet u maar schrap.

Bovendien, als je geen geld hebt is het ginds een hel. Laat die -tig miljoen maar gaan. Statistisch gezien zal er 1% het waar maken. De rest komt in de marge te vallen.

Laatst gewijzigd door straddle : 25 september 2009 om 18:08.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 19:25   #66
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Hoe zit het met de Joden?
Ik mag hen als volk, maar niet hun religie.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 19:26   #67
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Pleit je dan ook voor het bedreigen, beroven, afslachten en het van de buitenwereld afsluiten van christenen? Of is dat iets wat niet-racisten zoals u enkel voor moslims voorzien?
Er is op dit moment geen enkele christelijke staat die de ambitie heeft getoond alle vrijheden in de wereld te willen afschaffen. Vroeger waren die er wél, en jammer genoeg was er toen niemand om daar eens flink mee af te rekenen.
Oud 25 september 2009, 19:28   #68
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb niet gevolgd, maar wil het wel eens weten waarom jij zo tegen de islam bent. Ik was dat ook, toen ik mij nog teveel door onze media liet meeslepen. Nu weet ik wel beter, hoe de vork juist aan de steel zit. Het wereldbeeld van de massa wordt volledig bepaald door subtiele indoctrinatie van die media. Het zou helpen als je dat al eens zou inzien. En je weet mijn menign al wie de media in handen heeft.

Wij laten ons allemaal een gigantisch oor aannaaien, en het spijt me het te moeten herhalen, maar het zijn de zionisten die de ganse aarbol om zeep aan het helpen zijn en iedereen draait gewillig mee, zonder het te weten. De VS - als voorbeeld van democratie is al om zeep omwille van die gasten, omwille van hun subtiele ''staatsgreep''. Daar draait het allemaal om.

Bush was zonder meer een evangelistisch zionist (die zijn nog zionistischer dan de Joden zelf). Obama is dit stukken minder. Uw beeld van een VS die door Joden geregeerd wordt is dus zeer incompleet.
Oud 25 september 2009, 19:48   #69
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Bush was zonder meer een evangelistisch zionist (die zijn nog zionistischer dan de Joden zelf). Obama is dit stukken minder. Uw beeld van een VS die door Joden geregeerd wordt is dus zeer incompleet.
Wel, ik kom er al jaren voor werk. Er woont familie. Ik zie dus wel wat. Ik onthield me steeds van commentaar (dominantie van joden), vanwege de gevoelige natuur en vanwege gewoon respect.

Wel, ik ben eens meer en meer gaan lezen en spitten en het spijt me voor u maar ik ben nog meer overtuigd van de joodse dominatie als voorheen. En ik ben bijlange niet alleen, integendeel. De controle is heel verstrekkend (financien, media, buitenlandse politiek, hollywood, etc, pure dominantie).

Dat is niet gezond, maar wat mij in feite echt stoort is niet die dominantie zelf, maar dat we eerder dat we er niet mogen over praten. Dat subtiele tegenwerken van bepaalde kringen om erover te praten, zelfs hier op het forum. Wat mij ook tegensteekt is dat die dominantie misbruikt wordt om eigen agenda's stevig vooruit te duwen. Dus, niet in het algemeen belang, maar enkel in het belang van de joodse / zionistische gemeenschap. Juist daarom gaat er bij mij een licht branden. Dit zit niet goed. Er is dus toch wel heel wat waar van wat ''men zegt''...
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 19:52   #70
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, ik kom er al jaren voor werk. Er woont familie. Ik zie dus wel wat. Ik onthield me steeds van commentaar (dominantie van joden), vanwege de gevoelige natuur en vanwege gewoon respect.

Wel, ik ben eens meer en meer gaan lezen en spitten en het spijt me voor u maar ik ben nog meer overtuigd van de joodse dominatie als voorheen. En ik ben bijlange niet alleen, integendeel. De controle is heel verstrekkend (financien, media, buitenlandse politiek, hollywood, etc, pure dominantie).

Dat is niet gezond, maar wat mij in feite echt stoort is niet die dominantie zelf, maar dat we eerder dat we er niet mogen over praten. Dat subtiele tegenwerken van bepaalde kringen om erover te praten, zelfs hier op het forum. Wat mij ook tegensteekt is dat die dominantie misbruikt wordt om eigen agenda's stevig vooruit te duwen. Dus, niet in het algemeen belang, maar enkel in het belang van de joodse / zionistische gemeenschap. Juist daarom gaat er bij mij een licht branden. Dit zit niet goed. Er is dus toch wel heel wat waar van wat ''men zegt''...
De evangelistische lobby (van 80 miljoen Amerikanen groot) is veel belangrijker dan de lobby's van Joden zelf. Het pro-Israël beleid van Bush en consoorten is meer aan hen te danken dan aan de Joden. Vergelijk ook maar eens het aantal Joodse republikeinen en het aantal Joodse democraten. Bij de democraten zijn er veel meer. Amerikaanse Joden stemmen ook meestal democratisch - dit, terwijl de Republikeinen juist dogmatisch pro-Israël zijn. Wat u gemerkt heeft aan taboeïsering van Joodse kwesties, heeft ongetwijfeld meer met de evangelistische lobby te maken.

(De evangelistische lobby is pro-Israël omdat zij geloven dat als de Joden hun tempel in Jeruzalem herbouwen, Jezus terug zal komen en alle ongelovigen naar de hel zal sturen)

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 september 2009 om 19:54.
Oud 25 september 2009, 22:19   #71
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De evangelistische lobby is pro-Israël omdat zij geloven dat als de Joden hun tempel in Jeruzalem herbouwen, Jezus terug zal komen en alle ongelovigen naar de hel zal sturen
Wie financiert de verspreiding van het creationisme, of te wel de letterlijke interpretatie van de bijbel? Wie poogt het christendom ten dienste te stellen van Israël?

Een film van Darwin's kleinzoon kon geen verdeler vinden in de VS overlaatst. Hoe is dit mogelijk?
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 12:09   #72
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Alsof iedereen braafkes zijn centjes omzette in dollars om Iraanse olie te kopen, en de prijs van de dag betaalde.
Oud 27 september 2009, 16:17   #73
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
De Koran is dan ook geen politieke entiteit die vastligt, noch een representatief regime of beweging.
Wat wel bestaat zijn mensen die een interpretatie van de koran hebben. Die zullen normaliter ook vertegenwoordigd moeten worden door die bewegingen. Ik meen bovendien dat die interpretaties eveneens nobel kunnen zijn. Net zoals je uit de Bijbel de werken van barmhartigheid kan selecteren, alsook er een oproep tot grootschalige moord en doodslag erin kan zien, zal je dat in de islamitische heilige geschriften wellicht ook kunnen.
Je hebt me juist ingeschat want sinds mijn bekering tot de gematigde islam slaag ik er zeer goed in, de koran te herinterpreteren; zo goed dat er vrijwel geen spaander heel is van de oorspronkelijke betekenis, en hij thans het tegenovergestelde betekent van wat erin staat. Nu nog ff mijn anderhalf miljard geloofsbroeders en -zustertjes overtuigen en Klaar is kees.

Zolang zij echter nog niet kees is, boks ik tegen de moeilijkheid op, dat de koran bij mijn broeders en zusters in de verste verte niet de functie vervult die de bijbel bij de christenen heeft, zoals ik hier al herhaaldelijk, bij voorbeeld hier, heb betoogd, en dat er in de soennitische islam voor interpretatie zo goed als geen ruimte bestaat, maar beloofd is beloofd: het komt nog wel!

Wat stel je je eigenlijk voor bij "islamitische heilige geschriften?" Er is alleen de Koran, en die bestaat uitdrukkelijk onafhankelijk van enige opschriftstelling; met "de Schrift" (al-kitâb) bedoelt de koran uitsluitend de bijbel (al weten veel moslims dat niet). Zelf heet hij al-qur'ân, wat "het opgedreunde, de recitatie" betekent, en hij wordt als tijdeloos, vóór de (eeuwen durende) neerschrift na Mohammeds dood reeds eeuwig bestaand beschouwd. Verder zijn er geen heilige geschriften in de islam.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 27 september 2009 om 16:27.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 23:41   #74
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Religie, nationaliteit, ras, links, rechts, allemaal een gefabriceerde hoax.

Divide and conquer.

They got us by the balls
Inderdaad, en zoals Johnson zei: "If you got them by their balls, their hearts & minds will follow."
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 23:51   #75
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gebeurde idd. met Irak toen die de $ dumpten.

Nù zijn ze terug "braaf", duizenden bommen en granaten en 1.700.000 burgerdoden later.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 23:56   #76
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Wanneer gaan wij overigens eens dat papier gaan boycotten?
Oud 29 september 2009, 23:57   #77
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds de Koreaanse oorlog, de inval in Guatemala, de Varkensbaai, de steun aan Pinochet, de Vietnamoorlog, aan Saddam (etc, etc) al...

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 september 2009 om 23:59.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 10:39   #78
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Iran's Nuclear Facilities: The Facts
youtube - 29 sep 2009
Citaat:
A short video documenting Iranian nuclear power plant's and Israel's nuclear weapons facility, looking at the propaganda in the run up to war. Please watch, share and learn something.
Oud 31 oktober 2009, 12:02   #79
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

Als de informatie in deze korte en duidelijke film klopt is het een zelfde soort situatie als in de koude oorlog tegen de soviets.

Leugens en propaganda alom.
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2009, 00:09   #80
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Neen, deze informatie is geen propaganda.
Ze is afkomstig van Mordechai Vanunu, nuclear technicus bij Dimona (Negev woestijn).
Vanunu speelde een aantal (geheim genomen) foto's door aan "Sunday Times" (zestig in totaal).
Op basis daarvan werd een simulatie van de installaties gemaakt.

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=PYeJ7uIPEbE
(Reportage van Israëlische makelij)
Citaat:
Ezer Weizman once said "The nuclear issue is gaining momentum [and the] next war will not be conventional." From the 1950s the US trained Israeli nuclear scientists and providing nuclear technology, including a small 'research' reactor in 1955 under the 'Atoms for Peace' program. The French built a uranium reactor and plutonium reprocessing plant in the Negev desert, called Dimona. The Israelis lied, stating it was "a manganese plant, or a textile factory". In return for uranium, Israel supplied South Africa with the technology and expertise that allowed the white supremacist regime to build the "apartheid bomb".

In 1979 US satellite photographs revealed the atmospheric test of a nuclear bomb in the Indian Ocean off South Africa, Israel's involvement was quickly whitewashed by a carefully selected scientific panel, kept in the dark about important details. Israeli sources have since revealed "there were actually three tests of miniaturised Israeli nuclear artillery shells".

Mordechai Vanunu worked as a nuclear technician at Dimona. A supporter of Palestinian rights, Vanunu believed it was his duty to warn the world about the danger Israel posed. In 1986, he smuggled out photographs showing that the plant was producing enough plutonium to make 10 to 12 bombs a year, and that at least 200 miniaturised bombs had been built.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 november 2009 om 00:10.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be