![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Dat zijn zij die niet denken in terminolgie als religie en nationaliteit. Ze presenteren u een zondebok zodat ge niet meer verder zoekt. Zo kunt ge ook vrede sluiten met alles wat mis is in de wereld want ge kunt nu met uw vinger wijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gaan leven in Europa is een soort tweede keus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 25 september 2009 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En van er graag naar toe gaan...iedereen wil een beter leven - land of opportunity. ''Opportunity'' vanwege de geldcreatie-truuk van de bankiers. Dat truukje is onmiddels hun ondergang aan het worden. Elke economist weet het dat dit niet kon blijven duren. Ik hoop dat je weet dat de amerikaan geen geld meer heeft en zijn huis verliest. Alles wordt op credit card gekocht... nl geldcreatie. De amerikaan heeft geen geld meer en geen spaargeld meer. De Chinezen lossen -voorlopig nog- de overheidsschuld af. Dat is de volgende bom die gaat ontploffen. Zet u maar schrap. Bovendien, als je geen geld hebt is het ginds een hel. Laat die -tig miljoen maar gaan. Statistisch gezien zal er 1% het waar maken. De rest komt in de marge te vallen. Laatst gewijzigd door straddle : 25 september 2009 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is op dit moment geen enkele christelijke staat die de ambitie heeft getoond alle vrijheden in de wereld te willen afschaffen. Vroeger waren die er wél, en jammer genoeg was er toen niemand om daar eens flink mee af te rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, ik ben eens meer en meer gaan lezen en spitten en het spijt me voor u maar ik ben nog meer overtuigd van de joodse dominatie als voorheen. En ik ben bijlange niet alleen, integendeel. De controle is heel verstrekkend (financien, media, buitenlandse politiek, hollywood, etc, pure dominantie). Dat is niet gezond, maar wat mij in feite echt stoort is niet die dominantie zelf, maar dat we eerder dat we er niet mogen over praten. Dat subtiele tegenwerken van bepaalde kringen om erover te praten, zelfs hier op het forum. Wat mij ook tegensteekt is dat die dominantie misbruikt wordt om eigen agenda's stevig vooruit te duwen. Dus, niet in het algemeen belang, maar enkel in het belang van de joodse / zionistische gemeenschap. Juist daarom gaat er bij mij een licht branden. Dit zit niet goed. Er is dus toch wel heel wat waar van wat ''men zegt''... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(De evangelistische lobby is pro-Israël omdat zij geloven dat als de Joden hun tempel in Jeruzalem herbouwen, Jezus terug zal komen en alle ongelovigen naar de hel zal sturen) Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 september 2009 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een film van Darwin's kleinzoon kon geen verdeler vinden in de VS overlaatst. Hoe is dit mogelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alsof iedereen braafkes zijn centjes omzette in dollars om Iraanse olie te kopen, en de prijs van de dag betaalde.
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zolang zij echter nog niet kees is, boks ik tegen de moeilijkheid op, dat de koran bij mijn broeders en zusters in de verste verte niet de functie vervult die de bijbel bij de christenen heeft, zoals ik hier al herhaaldelijk, bij voorbeeld hier, heb betoogd, en dat er in de soennitische islam voor interpretatie zo goed als geen ruimte bestaat, maar beloofd is beloofd: het komt nog wel! Wat stel je je eigenlijk voor bij "islamitische heilige geschriften?" Er is alleen de Koran, en die bestaat uitdrukkelijk onafhankelijk van enige opschriftstelling; met "de Schrift" (al-kitâb) bedoelt de koran uitsluitend de bijbel (al weten veel moslims dat niet). Zelf heet hij al-qur'ân, wat "het opgedreunde, de recitatie" betekent, en hij wordt als tijdeloos, vóór de (eeuwen durende) neerschrift na Mohammeds dood reeds eeuwig bestaand beschouwd. Verder zijn er geen heilige geschriften in de islam.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 27 september 2009 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en zoals Johnson zei: "If you got them by their balls, their hearts & minds will follow."
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nù zijn ze terug "braaf", duizenden bommen en granaten en 1.700.000 burgerdoden later. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Wanneer gaan wij overigens eens dat papier gaan boycotten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Sinds de Koreaanse oorlog, de inval in Guatemala, de Varkensbaai, de steun aan Pinochet, de Vietnamoorlog, aan Saddam (etc, etc) al...
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 september 2009 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iran's Nuclear Facilities: The Facts
youtube - 29 sep 2009 Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Burgemeester
|
![]() Als de informatie in deze korte en duidelijke film klopt is het een zelfde soort situatie als in de koude oorlog tegen de soviets.
Leugens en propaganda alom. ![]()
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, deze informatie is geen propaganda.
Ze is afkomstig van Mordechai Vanunu, nuclear technicus bij Dimona (Negev woestijn). Vanunu speelde een aantal (geheim genomen) foto's door aan "Sunday Times" (zestig in totaal). Op basis daarvan werd een simulatie van de installaties gemaakt. Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 november 2009 om 00:10. |
||
![]() |
![]() |