Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Ben je voor het volledig castreren van gehandicapten ?
Volledig voor 5 22,73%
Enkel chemisch , tijdelijk ( vb tijdens psychose ) 4 18,18%
Volledig tegen 13 59,09%
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2009, 18:37   #41
Banzai
Vreemdeling

Banzai's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Voor 1 van uw eerste postings, als U al geen Cloon bent, komt U grof uit de hoek.

Mare, het is geen GFT container, maar een KGA box, met groeten van Kelchtermans.
Wat is een Cloon? Hoe (in welke taal) spreek je dat uit?

Grof?

Syndrome zegt met zijn post zoveel als: Gehandicapten zijn geen kinderen van "God", zij hebben geen recht op tal van zaken (gezondhied en menselijke waardigheid. Ook zij worden volwassen en hebben recht op seksueel contact. Da's een basisbehoefte, die wel ergens in een of ander charter bij de VN werd opgenomen.

Uit overwegingen voor het voortbestaan van de soort....

Die gast is gewoon bang dat gehandicapten zijn boterhammetje gaan opeten, dat hijzelf waarschijnlijk niet eens gesmeerd heeft of krijgt.

Steek uw "grof" waar ik het peis, metteko...
Our mind is of 3 categories: what we know, what we don’t know, and what we don’t know we don’t
know. Not knowing is unfortunate; not knowing that we don’t know is tragic. – W. Erhart

Laatst gewijzigd door Banzai : 26 september 2009 om 18:38.
Banzai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 19:09   #42
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banzai Bekijk bericht
Wat is een Cloon? Hoe (in welke taal) spreek je dat uit?
Sorry voor de C waar een K moest staan. Het is Kloon in het Nederlands, en Clone in het Engels. Excuseer me dat ik iets te veel Engels lees gedurende de dag. En het wil zeggen "genetisch perfecte copie" of "ongeslachtelijk voortgebracht".
In dit geval was het een "subtiele" opmerking dat U al geen eerder forum lid was dat door een of andere oorzaak, zoals het gul rondstrooien van beledigingen, verbannen was.

Citaat:
Uit overwegingen voor het voortbestaan van de soort....
Hij heeft op dat vlak wel gelijk. De mensheid zoals het nu is, promoot het voortbestaan van te zwakke "homo sapiens inferieur". We zijn met 7 000 000 000, en er is geen einde in zicht. Zoals een ziekte die ongebreideld woekert in een lichaam dat lichaam doodt, gaat de mensheid het lichaam waarop het leeft onleefbaar maken voor de mensheid. Al die "global warming, gat in de ozon laag, aanstormende ijstijd, zure regen" etc etc, heeft maar 1 oorzaak "teveel mensen".

Citaat:
Die gast is gewoon bang dat gehandicapten zijn boterhammetje gaan opeten, dat hijzelf waarschijnlijk niet eens gesmeerd heeft of krijgt.
Ik denk eerder aan "klok, klepel, zeel, maar niet weten waar alles voor dient".
Een beetje meer onderricht, en een beter bevattingsvermogen is een goeie zaak indien er ideeën gebracht worden boven het niveau van een schuingestreepte purperen voorhuidgarnaal. (uitstervend beestje trouwens)

Citaat:
Steek uw "grof" waar ik het peis, metteko...
Oh, U wenst me koosnaampjes toe te wijzen. (weet U wel wat een Metteko is? De Willebroekse variante is Meutte). Hierbij krijgt U van mij de bijgevoegde verwijzing "Gij ij ne kop om aambeien op uit te knijpe"

Citaat:
Syndrome zegt met zijn post zoveel als: Gehandicapten zijn geen kinderen van "God", zij hebben geen recht op tal van zaken (gezondhied en menselijke waardigheid. Ook zij worden volwassen en hebben recht op seksueel contact. Da's een basisbehoefte, die wel ergens in een of ander charter bij de VN werd opgenomen.
God komt er voor mij nog niet eens bij, het is het Vliegende Spaghetti Monster als ik nuchter ben en de onzichtbare Roze Eenhoorn als ik een paar pinten op heb.
Oud 26 september 2009, 19:25   #43
Banzai
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Sorry voor de C waar een K moest staan. Het is Kloon in het Nederlands, en Clone in het Engels. Excuseer me dat ik iets te veel Engels lees gedurende de dag. En het wil zeggen "genetisch perfecte copie" of "ongeslachtelijk voortgebracht".
In dit geval was het een "subtiele" opmerking dat U al geen eerder forum lid was dat door een of andere oorzaak, zoals het gul rondstrooien van beledigingen, verbannen was.

Hij heeft op dat vlak wel gelijk. De mensheid zoals het nu is, promoot het voortbestaan van te zwakke "homo sapiens inferieur". We zijn met 7 000 000 000, en er is geen einde in zicht. Zoals een ziekte die ongebreideld woekert in een lichaam dat lichaam doodt, gaat de mensheid het lichaam waarop het leeft onleefbaar maken voor de mensheid. Al die "global warming, gat in de ozon laag, aanstormende ijstijd, zure regen" etc etc, heeft maar 1 oorzaak "teveel mensen".

Een beetje meer onderricht, en een beter bevattingsvermogen is een goeie zaak indien er ideeën gebracht worden boven het niveau van een schuingestreepte purperen voorhuidgarnaal. (uitstervend beestje trouwens)

Oh, U wenst me koosnaampjes toe te wijzen. (weet U wel wat een Metteko is? De Willebroekse variante is Meutte). Hierbij krijgt U van mij de bijgevoegde verwijzing "Gij ij ne kop om aambeien op uit te knijpe"

God komt er voor mij nog niet eens bij, het is het Vliegende Spaghetti Monster als ik nuchter ben en de onzichtbare Roze Eenhoorn als ik een paar pinten op heb.
Mijn excuses voor de tirade dan, ik dacht dat Cloon iets met Clowns en "Loon" (van "gek") te maken had. Ik kan humor heus wel smaken, en als het sarcastisch was van syndrome, geen probleem. Dan moedig ik het zelfs aan, want het veroorzaakt polemiek. Aandacht = aandacht. De mens heb ik altijd hoog geacht. (die laatste zin moet je niet door een W-Vlaming laten uitspreken hehe)

Mag ik u voorzien van: Goi hè ne smuul um stroent oep te sortère (joke)
Our mind is of 3 categories: what we know, what we don’t know, and what we don’t know we don’t
know. Not knowing is unfortunate; not knowing that we don’t know is tragic. – W. Erhart

Laatst gewijzigd door Banzai : 26 september 2009 om 19:29.
Oud 26 september 2009, 20:22   #44
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banzai Bekijk bericht
Mag ik u voorzien van: Goi hè ne smuul um stroent oep te sortère (joke)
Da's een gouwe ouwe.

Je kan ook matrakken gaan roderen op diezelfde smoel.
Oud 26 september 2009, 20:27   #45
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

ik zou ze half castreren.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 21:11   #46
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat nut heeft dat nu weer Nynorsk? Maar 1 bal weghalen, en eindigen met een Hitler copie?
Oud 26 september 2009, 21:21   #47
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Even checken toch:

http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/meutte

http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/metteko

Metteko komt waarschijnlijk vh Frans métèque, dat dan zelf weer vh Grieks μέτοικος (vreemdeling) komt:
http://www.cnrtl.fr/etymologie/m%C3%A9t%C3%A8que

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 september 2009 om 21:27.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 21:37   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik schreef het toch, metteko is hetzelfde als het in Willebroek veel gebruikte meutte, oftwel prutser, onhandige klungel.

Mijn grootmoeder wist me te vertellen dat het van mouton kwam, oftewel lomp schaap.
Oud 27 september 2009, 01:23   #49
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Lees mijn vorige post , mensen met enkel een fysieke handicap kunnen een vruchtbaar leven leiden.
Het zooitje dat mentaal gehandicapt is buit hun handicap niet zelden uit.
Het leven van dergelijke mensen en hun nakomelingen leidt tot niets .
Geen enkel leven leidt tot iets. Binnen zes miljard jaar is de zon koud en is alles dood, afgelopen met begrippen zoals goed en kwaad en alle dergelijke truut.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 02:23   #50
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Geen enkel leven leidt tot iets. Binnen zes miljard jaar is de zon koud en is alles dood, afgelopen met begrippen zoals goed en kwaad en alle dergelijke truut.
Ik ga geen zes miljard jaar meer leven .
Wel nog een paar vruchtbare jaren.
Waarom moet ik dan met die haarloze gedrochten geconfronteerd worden
Oud 27 september 2009, 02:34   #51
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga geen zes miljard jaar meer leven .
Wel nog een paar vruchtbare jaren.
Waarom moet ik dan met die haarloze gedrochten geconfronteerd worden
Om er u op te wijzen dat je èèn van de gelukkigen bent. Maar neen, het is nooit niet goed.
Oud 27 september 2009, 03:02   #52
Banzai
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik schreef het toch, metteko is hetzelfde als het in Willebroek veel gebruikte meutte, oftwel prutser, onhandige klungel.

Mijn grootmoeder wist me te vertellen dat het van mouton kwam, oftewel lomp schaap.
Dat klopt! Ik zag je afkomst: Vilvoorde. Daar is een radio Moetoen (Mouton: gouden Vilvoordse middeleeuwse centjes met het lam gods op dacht ik)

Metteko, is bij ons hetzelfde als "pjeirefretter" denk ik, allez, het is toch voor dezelfden bedoeld :-p Niet zo-o-o pejoratief eigenlijk, dat mettekootje. Vind het zelfs een lief "woa-dje"...

Citaat:
Chris Debruyne - Vilvoorde City

Hier hangt de lucht vol weemoed,
En de stank is om te snijden
Het vuil plakt tegen de
Kasseien van mijn straat

Mijn ogen tranen bloed,
Wie komt er mij bevrijden?
Dit is de ergste straf voor
Wie ooit zonden begaat

Het is Vilvoorde City
Meer bepaald in de Far West,
Ik zal je trouw beloven,
Jij ellendig nest

In de kroeg van Cuyvers Pol
Waar het zeer droevig drinken is,
Loopt het soms wel 'ns uit de hand,
Daar ik mijn meisje mis

Maar mijn lotgenoten
Kijken niet eens vies naar mij
Ze kennen het, en ze begrijpen me,
Want hier is niemand vrij

In Vilvoorde City
Ik zal je trouw beloven,
Jij ellendig nest

Ik beloof je dat ik op de dag
Dat ik hier weg kan gaan,
De gemeenste woorden roep,
Ik wens je naar de maan

Ik vervloek je zoals je nog nooit
Eerder van iemand had gehoord
En huilend zul je achter blijven,
als ik je dan vermoord

Ja ja Vilvoorde City
Dan heb ik je mooi te grazen genomen,
Jij ellendig nest

Ja, Vilvoorde City
Dan heb ik je lekker te grazen genomen
Jij ellendig nest

Mmm, Vilvoorde City, Mmm
Dan heb ik je grappig te grazen genomen,
Jij ellendig nest

Ja ja Vilvoorde City ...
Vilvoorde City, da's toch de stad waar die gehandicapte dame in de gemeenteraad zit? Of ze zat er toch zeker, jaaaaren. CVP en CD&V...

Vilvoorde City, da's toch de stad waar burgemeesters nieuwe bestuurspaleizen laten errecteren om daarna tegen de burger doodleuk te zeggen: we kunnen de putten in de baan niet vullen want het geld is op!

Vilvoorde City, is dat niet de stad waar dikke Lu z'n vette pens heeft gevuld? CUMULEREN CUMULEREN, WIE Z'N BEST DOET ZAL HET LEREN! (Dixit Samson et Gert)

Vilvoorde City, ist das nicht die Frontstadt, wo Wallonen und "Allach-tonen" aus der Brüsseler Gegend randalieren, oder zumindest profitieren? "Ik ben De Man, die best wat steun en stem gebruiken kan... Ik ben De Man, jouw flinke, stoere Nazi-Ho-mo. Moslima's onthou het goed... Wat De Man voor je doet!"
Waar was god toen ze die drol op aarde draaiden? Zelf aan kakken waarschijnlijk. En't was een vuil bruintje dat stinkt! Bah, zo ne vieze kaka! Spetterpoep met een middenstreep! PROT PROT PROT,

Dat laatste is echt een grapje! Moet kunnen! Want Vilvoorde ruleert voor veel meer dan alleen die gore wijkjes. Problemen zijn er nu overal. Society has changed. Het is nog fine tunen geblazen, maar als ze de kinderen ginds kunnen brainwashen met Vlaams in de schooltjes, dan hebben we binnenkort een dijk van een Flandrobrus-land! Wale bute! Wale bute! Moppie, flauw moppie, knor, knor!

Vilvort (zo zeggen de Walen dat) is verworden tot Vilmort! Na zes uur valt er geen bal meer te beleven. Dan gaan de Saloons en bordelen toe in "de Far West" (Da's de naam van een ECHTE wijk voor degenen die het niet kennen. Zie liedjestekst) Een ronkende naam voor een zeer saaie, sociale buurt...

Vlaams-Brabant in die regio is dood aan het gaan, maar nog lang niet verloren. 't Is het Marie-Rose Morelleke van de steden. Beetje recalcitrant, vooral veel meegemaakt en nu eindelijk tot haar jaren van verstand gekomen. Fok Vlaams Blok, punt, komma spatie. Maar geen gezwets en gelanterfant meer nu, actie! Laten we ze zichzelf helpen overstijgen! Allochtoontjes leer Vlaams en verander uw leven! We are your friends! We have the cash, the Walloons are white trash! You want chicas and flash? Choose life, choose Flanders!
Oud 27 september 2009, 08:10   #53
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Bende belhamels
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 10:48   #54
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben je voor het volledig castreren van gehandicapten ?
Ik denk dat je hier op Politics wel een aantal voorstanders zal vinden. Als ik zie wie er hier allemaal een voorstander is van abortus, dan zullen ze castratie voor gehandicapten ook wel zien zitten.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 10:49   #55
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik denk dat je hier op Politics wel een aantal voorstanders zal vinden. Als ik zie wie er hier allemaal een voorstander is van abortus, dan zullen ze castratie voor gehandicapten ook wel zien zitten.
Het is nochtans verre van hetzelfde.
Oud 27 september 2009, 11:37   #56
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is me dat voor een onnozele opmerking?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 11:41   #57
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het is vreemd , normale foetussen aborteren mag .
Anderzijds mogen gehandicapten zich nog sneller voortplanten dan knaagdieren , desnoods met overheidssteun.
Wie is hier uit op de uitroeing van het menselijk ras
Oud 27 september 2009, 11:57   #58
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In deze tijden van abortus pest en cholera zou je denken dat het percentage gehandicapten vlot zou afnemen.
Niets is minder waar , dat hokt samen in sociale en krottenwijken , debielen idioten en halfmongolen , dat kruipt op elkaar , wat eruit komt is nog meer gehandicapt etcetera .
Een gehandicapte kost algauw 1.000 euro , plegen ze nog wat idiote diefstallen , de kosten van hun medicatie , talloze verkeersongevallen die ze veroorzaken , permanent breuken omdat ze zoveel vallen , kortom , een gehandicapte in vrijheid kost de maatschappij duizenden euro per maand.
Gecolloceerd kosten ze tussen 5-10.000 euro per maand.
Generatie na generatie bollen ze achteruit , zijn de ouders halfmongolen , de kinderen zijn volledige mongolen , heeft het zin dat ze zich kunnen voortplanten.
Zag ik hier gisteren zo'n koppel uit de sociale wijk kruipen , hadden ze hun kind bij zich , kreupel tot en met met een pamper aan .
Na enige tijd was die pamper bruin , nog eventjes nadien kwam er een bruine brij uitkruipen zonder dat de ouders iets merkten
Heeft het leven van die mensen en hun nakomelingen nog zin ?

Is Hitler terug?
Oud 27 september 2009, 12:05   #59
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wat is me dat voor een onnozele opmerking?
Hij is ook tegen euthanasie, omdat, omdat ja, het hoort zo als men burgerlijk-rechts is.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 12:21   #60
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Is Hitler terug?
Heeft hij ooit weggeweest?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be