![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Is Marie-Rose Morel knap? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
59 | 54,63% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
49 | 45,37% |
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Ge zijt gewoon zot van jaloezie omdat ge nog nooit zo een schoon lief kunnen vinden hebt. 't zal wel eerder in de stijl van Antoon zijn "dames" zijn zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() HOOFDDOEKEN AF! |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite niet.
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb zelden dergelijke lelijke ogen gezien. Scheel en vogelachtig. Een totale afknapper. Voor de rest valt ze goed mee.
![]() |
#149 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Smakeloos. En ik heb het zelfs niet voor Morel.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Burgemeester
|
![]() neenee, ik heb het over Morel!!!
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Burgemeester
|
![]() ah zo, ik was ni mee, nee. Ik dacht dat ge het ook gezien had.
![]()
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smakeloos? Weet u wat smakeloos is? DISCRIMINATIE! Wat rondkletsen van die moslims met hun hoofddoek altijd en overal, en dan zelf met een hoofddoekachtig ding voor de micro durven komen. Hoofddoekenverbod voor iedereen of niemand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Beseft gij wel wat ge allemaal aan het bazelen zijn? Kent gij ook maar een psychosociaal gevolg van kanker? Die vrouw heeft veel kans om te sterven, en gij misbruikt dat voor uw ordinaire politieke spelletjes. En, oh ja, ik ben niet per se voor een algemeen hoofddoekenverbod. You've got some growing up to do...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Maar denk ook eens aan de psychosociale gevolgen voor de moslimvrouwen. Ik begrijp dat sommige deze niet volledig snappen, maar dat hoeft ook niet. Probeer je gewoon voor te stellen dat een moslime zonder hoofddoek psychologisch hetzelfde aanvoelt als een dame met kanker zonder hoofddekseltje.
![]() |
![]() |
#158 |
Gouverneur
|
![]() Waarom wordt een draad die al 2 jaar dood was in zijn eeuwige rust gestoord?
En dan nog middels een ietwat smakeloze post? Laatst gewijzigd door Sammael : 30 september 2009 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan moeilijk op school met een hoofddoekenverbod toestaan dat een leerling met kanker een hoofddoek draagt, terwijl het verboden is voor moslima's: dat is discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|
![]() Typisch dat weer zo'n topic over een vrouw moet gaan. Waar zijn "Filip De Winter is lelijk" en "Marino Keulen is lelijk"???
|
![]() |
![]() |