![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u in uw jeugd dan geen domme fouten gemaakt? Als iedereen die domme dingen in zijn jeugd doet afgeschoten moet worden gaan we niet met veel overblijven. En zinloos vandalisme? Dat bestaat niet, er zijn altijd redenen voor bepaald gedrag, ook als u die niet kan inschatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Awel, kunt ge me er eens een paar geven. Ik ben eens benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is geen "menselijk gedrag", maar gewoon moedwillig straatmeubilair vernielen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoe kan iets nu zinloos en doelgericht tegelijk zijn? En als een mens straatmeubilair vernielt is dat een menselijke gedraging.
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga toch weg met die zever. 1 buskotje zou ik nog geloven, maar geen 32. Crapuul doet zoiets, en behoort gelijk crapuul behandeld te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwa intelligensie en werkkracht, voor mij niet het minste probleem om te kumuleren.
Ernstig nu: wat zou jij voor die gasten serveren ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees nog eens zeer goed wat die brave man juist zei. Want je kiepert hem onterecht het verwijt toe dat hijzelf krapuleuze metodes zou aanhangen. Ik heb de indruk dat jij te snel leest, te vlug konkluzies trekt, liefst de konkluzies trekt die jij graag trekt, .. ge zijt presies een paard dat op hol slaagt, en zo zijn stal ver voorbij rijdt en daardoor het doel dat het graag bereikt, net niet bereikt ... Duidelijker gezegd voor behandeling van krapuul: krapuul moet behandeld worden gelijk krapuul, dat wil zeggen: wel degelijk menselijk, maar wel voldoende streng, duidelijk streng gelijk dat hoort tegenover krapuul, en toch nog steeds uiterst rechtvaardig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar een voorbeeldje te geven, dat niks bewijst tenzij een voorbeeldje te zijn: een vandaal slaat een straat in, ziet een private vuilnisbak staan, schopt ertegen dat ie in 't midden van 't straat vliegt: vuil overal op straat en vuilnisbak niet meer bruikbaar voor de brave eigenaar ... en even verder in die straat staat een verkeersbord. Dat staat er natuurlijk om met een tiental bewegingen gesteund door heel je gewicht, het ding helemaal scheef te trekken. Als de klomp beton onderaan te dragen is, kan je het hele gedoe nog op een privé auto gooien .... bah, ik heb iets tegen de "samenleving".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |