![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ok duim voor sAbena scenario
tijd om food gewicht uit de rugzak te verwijderen Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 oktober 2009 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge houdt uzelf voor de gek dat het niet mooi meer is Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 oktober 2009 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe je het ook noemt, als ik een internet bedrijf ben dat pakjes moet versturen, en mijn klanten vragen mij 1 of 2 op de 10 keer dat opnieuw op te sturen omdat ze het niet gekregen hebben, ... De Post zou als bedrijf net moeten beseffen dat het marktaandeel dat het verliest bij het verzenden van brieven, juist kan ophalen met andere dienstverlening, en dat die dienstverlening gewoon goed moet zijn. Hun werknemers zouden dat ook moeten beseffen. Hun werk is in sommige gevallen heel belangrijk. Een stomme envellope die blijft liggen kan iemands reis vergallen, tickets voor een concert die te laat komen, doodsbrieven die niet toekomen, Een technieker die zijn stuk niet krijgt en met zijn vingers zit te draaien. Ik kan u zeggen als ik tegenwoordig de keuze heb van 15 tot 20 euro extra te betalen maar dat het dan met een koerier gaat, ik niet twijfel ik werk al voor bestellingen van boeken en dvd`s met geen enkel belgisch bedrijf meer, niet omdat ze niet goed zijn, maar omdat de post het alle keren verkloot. Ik werk enkel nog met internet postorders uit de UK , Duitsland en Holland. Als de belgische post hier niet snel iets aan doet en efficienter gaat werken, zullen ze zodra de markt vrij is, totaal vaporiseren of overgenomen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een peulschil.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan dat alleen maar beamen, en zelf naar het buitenland toe, heel tevreden van hun service tot hiertoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik vind De Post eerlijk gezegd een van de enige staatsbedrijven die wél goed werken. Van die liberalisering hoef je niet te vrezen dat er 5 bedrijfjes dagelijks dezelfde ronde gaan doen. Wat er bij de liberalisering wel kan gebeuren is dat één of andere grote speler (Duitse Post, Deens Post, TNT, ...) een nationale postbedeling begint naast onze Post of gewoon grote delen van de Post overneemt.
Een maximumscenario zou je kunnen vergelijken met de gsm-markt: drie spelers max.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal overgenomen worden of het nu goed werk of niet goed werkt (net zoals B cargo overigens) In die zin pakt dit argument niet bij het personeel. En bon De Post is al twee decennia aan het "vaporiseren". Binnenkort wordt de post uitgedeeld door studenten en huisvrouwen aan quasi het minimumloon en moeten ze zelfs hun eigen fiets gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Buigen of barsten
time is on my side jij mag in ruil kinderlijke onzin....posten Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 oktober 2009 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat prostituees hun werk met plezier doen bestaat alleen in de mannelijke fantasie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben al gezien wat de Britse spoorwegen bereikt hebben...
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 5 oktober 2009 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Dedeckeradepten vervolgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spoorweg infrastructuur behoort tot de transport infrastructuur van een land en moet dan ook net als wegen, hoogspanningslijnen, pijpleidingen, telecom etc... aan strenge veiligheidsregels onderworpen worden en ook gecontroleerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het mogelijk is om op een betaalbare en degelijke manier de postbedeling te laten doen door de privé waarom is De Post (USPS)in de VS nog altijd een staatsbedrijf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |