![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik was een tweetal maanden geleden aangevallen met een mes in Antwerpen. Ik nam het die kerel niet kwalijk, hij was dronken, zag eruit als iemand die vaak wordt aangevallen, en je weet hoe het gaat in Antwerpen s'nachts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Kijk, ik heb geen zin in je moraliserend "val Flanelcondoom lastig met relativerende vragen"-gezeik. Je weet best wat lichaamshouding vertelt over weerbaarheid.
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 6 oktober 2009 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kon goed geweest zijn dat ie er bont en blauw uit zag eh. dan ben ik eens vriendelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is zo dat sinds Hans van Themsche, mensen die goth- of cyberpunkstijl aanhangen een zeer negatief beeld hebben gekregen in Antwerpen. Heb dat zelf gehoord van mensen die mij vertelden dat sindsdien ze meer te maken krijgen met mondelinge en andere provocaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Hoe kwam het eigenlijk dat hij jou aanviel?
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lijkt me niet erg slim.
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe is het verder afgelopen, heb je hem kunnen bedaren of hebben jullie je snel uit de voeten gemaakt?
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een grote dronken man met een mes heeft maar een paar seconden nodig om een ravage aan te richten.
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Mij is dat gebeurd in Boulogne sur Mer(F), ook 's nachts. 'n Bezopen "held" met een mes.
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 oktober 2009 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet ge mij toch echt eens uitleggen, wat het probleem is met Afligem... ja er staan geen banenbomen, lopen geen oliefanten rond en een savane en regenwoud is er ook al niet. Maar ik denk niet dat m dat in Afligem aan het zoeken was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet de waarheid van de feiten hier verzwegen worden, ? Van de assielzoeker die wel getoond heeft hoe het moet zeg je zelf trouwens niks... dat is geen goeie linkse zeker, want die heeft zijn collega belet van "op te komen voor zijn rechten" of hoe moet ik dat in een links wereldbeeld interpreteren. bizar als je het mij vraagt, Leer nu toch eens aanvaarden dat daar een pak slechte karakters tussen zitten en dat die eruit moeten. Kan ook niet anders he, in hoeverre zijn een deel van die vluchtelingen niet betrokken in : wapenhandel, diamantsmokkel, kindsoldaten, internationaal terorrisme , enz... enz... nen armen boer die daar elke dag krom over zijn veld staat, heeft geen geld om die mensensmokkelaars te betalen. U die vraag ooit al eens gesteld ? Maar laten we ervan uit gaan dat het dus een brave boer is die zich elke dag krom werkte op zijn veld, en nu in het grote boze koude, kille, vochtige Afligem in een sociale woning moet gaan zitten... Ik neem aan dat u ook goed opgevoed bent, en dat uw ouders u dank u leren zeggen hebben als ze iets kregen... ? Wel deze man, zou ook in de eerste plaats dank u moeten zeggen, voor hetgeen hij krijgt van de belze staat. Want naargelang zijn situatie hadden ze hem even goed op zaventem wat klop gegeven en m terug op de eerste de beste vlieger naar huis gezet. U ooit al eens afgevraagd waarom die gasten naar het koude kille, racistische europa komen (we gaan niet op Afligem blijven kakken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn madame heeft er toen voor gezorgd dat hij geen rit met de ambulance aangeboden kreeg door de stad brussel, ik weet echter niet of ze me nu nog zou tegenhouden, ze is ondertussen ook al wat meer geradicaliseerd. ![]() |
|
![]() |
![]() |