![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() De komende oorlog gaat wéér eens niet over godsdienst, ook niet over Israel, niet over Ahmadinejad, niet over wat hij zegt, niet over democratie of dictatuur, maar over de controle over de oliereserves onder het Midden Oosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen. Het gaat ook erom te verhinderen dat er een macht ontstaat die een voorbeeld zou kunnen zijn voor de rest van het midden Oosten. Israël in deze zaak als een instrument voorstellen voor oliebelangen is te simplistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat ik het u reeds meerdere malen heb aangeraden ... lees meer boeken en stap soms eens af van de main stream informatie die u de strot is ingeduwd en die bij jou blijkbaar met open armen is ontvangen.
![]() |
#64 |
|
![]() Die politiek is niet de huidige, die politiek bestaat al eeuwen, nog vóór het ontstaan van Israël.
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Valse foto's bestaan niet?
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er nooit bij stilgestaan dat die foto vervalst zou kunnen geweest zijn, net zoals de fotos van massagraven uit de Rwandese genocide of die van de Khmer rouge bij mij geen intuïtie van mogelijke vervalsing hebben opgeroepen, en ook nu niet doen. 'Zeker' kan je zelden zijn in het leven echter, maar mag ik dan van u tenminste een aanwijzing vragen voor een mogelijke vervalsing van deze foto.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 oktober 2009 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedenk juist dat bovenstaande vraag eigenlijk niet correct is aangezien ik vermoed dat het illegaal is dat u er een antwoord op geeft in die zin dat u inhoudelijk ingaat op de vraag 'aanwijzingen' te verschaffen die wijzen op een vervalsing.
Een aanslag op de vrije meningsuiting eigenlijk die 'negationismewet'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/search/web/1/cfca
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
De geallieerden hadden de maanden vóór deze (zware) burgerbombardementen reeds de aanvoerroutes van eten en andere voorzieningen gebombardeerd waardoor bepaalde delen van Duitsland niet meer konden worden bevoorraad met voedsel. In deze streken waren de mensen dan ook graatmager. Na de bombardementen werden de slachtoffer gestapeld, een aantal van de foto's die hiervan genomen zijn zijn de wereld ingestuurd als foto's komende uit concentratiekampen. Jij hebt er hoogst waarschijnlijk al een aantal voor de ogen gekregen waarvan je dacht dat de nazi's wel heel wrede mensenwezens waren ... de geallieerden waren echter geen graad beter.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.antisemitism.org.il/ Wordt het niet stilaan tijd om eens op google over te stappen zoals de rest van de wereld? ![]() edit: en logische vragen helpen natuurlijk ook, vb: "cfca translation iran" ipv gewoon "cfca" Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 7 oktober 2009 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij douwt antisemitische en extreem rechtse zooi in je stot in plaats van historische werken te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat betwijfel ik ook. Antisemitisme heeft altijd al onder groepen moslims geleefd en heeft vaak de kop op gestoken in Europa in slechtere tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 oktober 2009 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Inderdaad. U verspreidt dezelfde kwaadaardige rotzooi die in Rusland aanleiding heeft gegeven tot pogroms, in Europa na WO1 heeft geleid tot deportaties en de holocaust, in het Midden-Oosten na WO1 heeft geleid tot moord- en slachtpartijen tegen Joden.
Ik begrijp wel dat het bestaan van een staat waarin Joden zichzelf kunnen verdedigen en niet meer zonder meer kunnen worden afgeslacht velen een doorn in het oog is. Het is echter niet de bron van, of zelfs maar een aanleiding tot, antisemitisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
http://www.antisemitism.org.il/eng/s...e+of+holocaust Natuurlijk staat het jou vrij om ad hoc een door jou gevonden wegje "logisch" te vinden, maar bedenk even dat ik ALLEEN maar die letters "CFCA" had om mee te zoeken. Als je ergens naar verwijst, doe het dan duidelijk want het "stikt gewoon" van de CFCA's op het Net. Had je bijvoorbeeld de moeite genomen om er "Israël" bij te zetten dan was dat al even eleganter geweest. En nee, ik hoef geen spammend Google met steeds weer de pogingen tot opdringen van hun systeemvervuilende toolbar. Metaseek gebruikt alle zoekmachines maar met meer bescherming, hun devies: "zonder poespas".
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 7 oktober 2009 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wijze waarop de Palestijnen behandeld worden kan geen goed doen aan de reputatie van Israël en zal voor sommigen aanleiding zijn tot anti-semitisme. Dan kan je niet controleren via mediacontrole. De waarheid komt boven drijven geloofde Ghandi. Het duurt soms wat lang dat is alles.
|
![]() |
![]() |