![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Was dat het nu? Had er wel wat meer van verwacht. Ik ben eerlijk gezegd helemaal niets te weten gekomen van het N-SA zelf. Erg teleurstellend zeg, maak er dan meteen een reportage van minstens een halfuurtje van denk ik dan...
Laatst gewijzigd door Hansemansje : 15 oktober 2009 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ze hadden het maar moeten weten hé: de VRT komt niet filmen voor de nuance (voor zoverre...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Schepen
|
![]() De Belgische Uitzending Gemist, bestaat die?
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() via www.deredactie.be in de band bovenaan of als je later kijkt via de videozone.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/Meningen/For...t-meest-recent |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Alle internetpagina's hebben een broncode waarin staat hoe alles moet gepresenteerd worden maar ook waar de beeldbestandjes staan.
http://media.vrtnieuws.net/2009/10/2...urlFLVLong.flv Als je een flv-player hebt, zal dat vanzelf openen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Nee, lever je ze even, slaaf?
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Dan gedragen we ons burgerlijk en kijken we hen aan met de nek. Neh!
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net het stukje gezien. Als je de commentaar van de journalist even wegdenkt, dan zie ik dus totaal niet wat er mis was met die bijeenkomst. Griezelig hoe de media weer proberen te beïnvloeden.
Feit (geen gemaar... FEIT!): ----------------------------- 1. De VRT mocht binnen. Moet je eens proberen bij een B&H feestje. 2. De zaal was te groot voor het aantal mensen "uit HEEL Europa". Ik snap De Clercq wel... het moet het meest erge deficit van Justitie zijn... die 100 mensen. 3. Een techniek die ik enkel zie als het monster voor het eerst echt in beeld komt of als er plots een actrice iets anders dan haar eigen spiegelbeeld ziet in een spiegel in films. Een "still". Je ziet die mensen bewegen en net als ze in de camera kijken laat je het beeld 1-2 seconden bevriezen. Dreigend muziekje erbij en het is zo gefikst. Geen gevangenen-nummer op je borst nodig... je bent al gebrandmerkt. 4. Ik weet het niet hoor, maar was het zo heel belangrijk dat er T-shirts waren met de wens om pedo's op te hangen? Ik lees dat soort zaken zelfs hier geregeld en nogal vaak van mensen die je niet meteen kan associëren met nostalgie naar het derde rijk. 5. Vond sommige muziek wel even grappig. Zillertaler Türkenjäger doet beter qua humor en Landser deed (helaas 'deed') beter dan dat maar het leek wel leuk, hoewel mijn metal jaren voorbij zijn. 6. Die slow motion naar stills had ik al vernoemd he? Ze verdienen een nieuwe plaats. 7. De tatoe gast. Tja... Daar staat iemand met een beker bier zodanig te wankelen dat oudere camera's zelfs geen scherp beeld van hem zouden kunnen krijgen. Maar dat moet dan de norm zijn. Ik heb genoeg onnozelaars gekend tijdens mijn puberteit die na een fuif op de fiets sprongen om er meteen weer af te vallen. Weer op die fiets... baf, een meter ver en langs de andere kant gevallen (handig want je kan het laten overkomen alsof je bloost als de twee zijden van je gezicht rood zien)... terug de fiets op en twee meter verder... baf... terug op de grond. Toen hebben ze maar een BOB gezocht om die kerel naar huis te brengen. Leuk verhaaltje, maar vertel me niet dat die "hakenkruis-vent" enigszins nuchter of maar zelfs licht beschonken was. ![]() --- Mijn idee is dat N-SA hier heeft getoond dat ze geen bommen gooien of zichzelf opblazen en dat soort bijeenkomsten eerder een rommelmarktje met wat speeches zijn. Het feit dat ze het LEF hebben om de VRT toe te laten toont wel aan dat ze ballen aan hun lijf hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee!!!!! VERBIEDEN! Je MOET het ventiel van een snelkookpan altijd dichtlassen en dan wachten tot je iets hoort in de keuken. Nu ja... als er nog een keuken is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Amai zeg, het voorstukje was tien keer meer spectaculair dan de eigenlijke reportage die ochtgottekes twintig minuten (als het al zoveel was) duurde...
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Vrijheid.
|
![]() |
![]() |